Stránky

pátek 7. listopadu 2014

Strašně nudný krém a ještě nudnější tonikum

 Asi mám kosmetickou krizi. Nebo už jsem prostě stará a moc velká frfňa. Nebo jsem tak hnusná, že už mi nic nepomůže. Nebo... Nevím. A nechápu, jak je možné, že mě teď z kosmetiky nenadchne skoro nic. A není to tím, že bych se o ni přestala zajímat. Naopak. Nakupuju a utrácím, až to hezké není (je, ale není slušné to říkat).


Dneska vám chci něco málo říct o krému a toniku, ze kterých bych ještě před rokem byla nadšená. Jsou od značky Mastic Spa, obsahují žeprej zázračnou mastichu (psala jsem o ní tady) a u nás se prodávají za nekřesťanské peníze. Dohromady vás vyjdou na dva tisíce jen to hvízdne. Já nakupovala v Řecku a dala jsem za oba něco okolo 50 eur.


Recenze bude velmi jednoduchá. Začnu nejdřív krémem. Je objektivně dobrý. Hezky voní, má konzistenci tak akorát, rychle se vsákne, nezamastí vás, pleť je po něm hydratovaná, je přírodní... No a to je všechno. Je prostě dobrý, ale ne tak, že z toho kecnete na zadek a valíte bulvy. Prostě jen dobrý. A to mě neba a jdu o dům dál. Jsem divná, že?


A tonikum lautr to samé. Hezky dočišťuje, póry jsou po něm staženější, hezky voní, je v pumpičce, vydrží dlouho... Ale zázrak se nekoná. Asi mám holt přehnané nároky, ale ani tonikum si znova nekoupím. Chci něco, co bude tak skvělé, že o tom budu bez přestání říkat všem na potkání včetně cizích lidí na ulici.

Jaký je ten váš nej nej krém? A za které tonikum byste daly ruku do ohně?


12 komentářů:

  1. A co by si chcela od kremu? Co je ten wow-efekt, ktory cakas? Vsetko to je len reklama..ziaden ta neomladi a nevyhladi vrasky. Otazka je, ktory svojim posobenim a hydrataciou oddiali vrasky buduce. Ale to nikdy nezistis, co by bolo, keby si pouzivala ten krem, alebo iny krem, alebo ziadny..
    Mna momentalne zaujal Shiseido a je taky ako pises - hydratuje, fajn konzistencia, rychlo sa vpija..ked priratam placebo efekt, verim, ze ma uchrani pred buducimi vraskami viac, ako napr..garnier. A preto zan asi coskoro vyplaznem tiez pomaly 50 eur..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jasně že chci, abych po něm vypadala o 10 let mladší. :) No jo, vím, mrčím. Uka krém Shiseido!

      Vymazat
  2. Tonikum / pleťová voda - domácí! Byl to můj zoufalý pokus při příšerném stavu pokoždy-tváře ekzém, čelo ďobance. A já si ho zamilovala.
    čistá voda (zkoušela jsem i vincentku, ale štípala), výluh z rozmarýnu, sůl a hřebíček (2-3). Dokonalé. Krásně voní, zmatní, ustupují mi černé tečky, o neplechách teď ani nevím (za tuhlevětu se ráno probudím s jedním uprostřed čela :D ). Takže si klidně zahraj na chemika.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyjo, to zní tak dobře, že to asi zkusím. Dík!

      Vymazat
    2. Není zač, snad mne nebudeš proklínat :)

      Vymazat
  3. Njn, čím větší rozhled, tím větší nároky :-)

    OdpovědětVymazat
  4. To je zlá diagnóza, velice zlá! Takovou kosmetickou depku je třeba rozehnat!

    Doporučovala bych kombinaci těchto "léků":
    Inlight - noční balzám, denní olej s vůní vanilky, nebo kteroukoli z obličejových masek
    One Love - bezvodý balzám s vůní manga
    100% Pure - tělové mléko "Hroznové víno Cabernet nebo Vanilkový lusk
    Kivvi - tělová marmeláda Sladký pomeranč
    Ceano Cosmetics - pleťová čokoládová maska

    Do pár dní by měly příznaky kosmetické krize ustoupit... ;-)

    Bebe

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Nejlepším krémem bych to asi nenazvala, ale stále se vracím k Avéne Cleanance K. Už ho používám několik let a i když souběžně s ním se patlám i jinými krémy, tak tenhle mám doma pořád. Tonikum střídám a nebo na něj rovnou zapomínám :-), takže tam nemám oblíbence.

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda za vaše komentáře. :)