Stránky

středa 16. října 2013

Favoriti tohoto podzimu

Taky měníte kosmetiku v závislosti na ročním období? U mě nejvýraznější změna nastává právě s příchodem podzimu. V dekorativní kosmetice sahám po výraznějších zemitějších barvách (v létě jsem ráda, že mi nesteče řasenka) a mám ráda kovové odstíny. Co se týká tělové péče, přecházím na hutnější a výživnější produkty.

S chladnějším počasím mě malování a péče baví o dost více - stejně jako oblékání. Mám prostě náladu si s tím víc vyhrát.


1. Tvářenka Hot Mama od The Balm mě pořád baví. Psala jsem o ní tady (klik!). Má krásnou korálovou barvu a je to dupe Coralisty od Benefitu. A podle mě je ještě lepší. Brzy bude srovnávací recenze. :)

2. Oční stíny Lambre z Ladyboxu jsem v poslední době vzala na milost a nosím je v podstatě každý den. Je to hlavně proto, že teď mám dobrovolné nakupovací embargo, jinak bych už místo nich měla dávno tekuté stíny od Rimmelu. Tyto stíny samy o sobě moc nedrží, ale s bází od Artdeco (s jinou to nefunguje) jsou celý den pěkně na svém místě. Barvu mají hezkou a podle mě sluší hlavně hnědoočkám. Takže jsme si k sobě nakonec cestu našli. :) Jestli vás zajímají swatche ve srovnání s bronzovým Color Tattoo, klikněte sem.

3. Miniřasenka Clinique s ufokartáčkem, kterou jsem vyhrála v Giveaway. Přišlo to v pravý čas, protože mi zrovna začínala dosluhovat má oblíbená Helena Rubinstein (klik!). Tahle řasenka zase tak skvělá není (na Helču nemá žádná!), ale je taky dost super. Opět se můžete těšit na podrobnější povídání. :)


4. Ráda si také na podzim maluju výrazné linky. Ty vrchní - Sheene - jsem koupila v lednu v Thajsku a jsou to asi nejlepší tekuté linky, jaké jsem kdy vlastnila. Malují přesně a dá se s nimi udělat tenká i tlustá čára a schnou do černočerné matné barvy. Čas od času se objeví na ebay. ;)

5. Vysouvací tužku od Gabrielly Salvete jsem vám nedávno ukazovala v článku o drogerijní dekorativce, která si podle mě zaslouží místo i v kosmetické výbavě náročnějších uživatelek (a uživatelů, hehe). Má stejnou barvu jako na fotce a drží jako přibitá. Nejčastěji si s ní maluju linku okolo spodního víčka a nosím k tomu hnědé metalické stíny a připadám si dost podzimně.


5. Mycí krém od Dermacolu jsem dostala od Mitsuuko a jsem za to hrozně ráda. Protože v regálu bych ho určitě přešla bez povšimnutí. A skamarádit se s ním mi i tak chvíli trvalo. Před zhruba třemi týdny jsem na dočasnou dobu preventivně vysadila většinu alkoholové čisticí péče, protože když se venku ochladí, mívám někdy ekzém. To se letos naštěstí nestalo a navíc jsem objevila tohle fajn čistítko. Dá se s ním v pohodě odlíčit i oční makeup a neštípá, nedráždí a zanechává obličej hebký a nevysušený. Moc povedená věc. :)

6. O šalvějovém toniku Mythos jsem už jednou psala (klik!) a od té doby se nic nezměnilo. Pořád ho miluju a určitě si ho koupím znova. Mám teď díky němu o dost menší póry a i těch černých teček docela ubývá. Šalvěj rulez!


7. Tělové mléko Balea s ureou je asi jednou z mála věcí, které si od Baley ještě někdy možná koupím znova. Je opravdu silně hydratační a promašťujicí. Nemusím ho používat každý den, optimální je to co 3 dny, tak je silné. Bohužel mi moc nevoní. Ale taky nesmrdí a za ten opravovací efekt mu to odpustím. Na pozdimní a zimní mazání je fajn. 

8. Šampon s mastichou od Mastic spa je pořád boží (psala jsem o něm tu - klik!) a skoro vůbec neubývá. A krásně voní. V oblasti vlasové péče je to pro mě určitě objev minimálně roku, ne-li dekády.


9. O.P.I I'm Fondue of You. Jak normálně nemám ráda hnědou barvu, na podzim se vždycky zblázním a mám ji alespoň na nehtech a doplňcích. Do šatníku zatím nepronikla, ale kdo ví. :) Tento lak se už oficiálně neprodává, ale určitě ho u O.P.I najdete pod jiným názvem. Už jsem takhle v regálu objevila pár svých oblíbenců, kteří "se už nevyrábí". Je to krásná teple čokoládově hnědá s malinkým shimmerem v teplém odstínu.

10. Catrice Goldfinger. U O.P.I mě baví jejich názvy a u Catrice to, jak se po nich OPIčí. :) Tento lak jsem dostala loni v létě a myslím, že jsem ho v Catrice regálu letos viděla taky. Nehty jsou po něm brutálně zlaté, ale odlesk má dostudena. Cikánský baron jsem jááááá a dost mě to baví. I když odlakovávat to je práce pro vraha.



11. + 12. Tyhle dva lačíky jsem si pořídila poté, co mě zklamal nadlak od Essence Better Than Gel nails tím, že mi do 2 měsíců vyschnul. Laky Four Seasons se dají koupit v takových těch nesterilních (čili cokoliv krom DM, Rossmanna a Tety) drogeriích. V Praze v Pemi, v Brně v Jasmínu a na Orlí a v jiných městech určitě taky. Prodávají je i lékárny - nevím teda jestli všechny, ale ty internetové převážně jo.

Vytvrzovač neboli nadlak zkrátí schnutí a tvrdnutí 3 vrstev laku na 10 minut - pak už se nemusíte bát dělat jednodušší úkony jako psaní na počítači a po půl hodině už můžete klidně rýt zahrádku a mýt nádobí. Podlak mi dal hezky dokupy roztřepené nehty (přestala jsem baštit Biosil) a trochu je vybělil. Za použití těchto dvou produktů mi manikúra vydrží klidně i týden - i s levnými laky.

Jak to máte s malováním a péčí na podzim vy? Měníte? Jedete si pořád ve stejných kolejích? A znáte některé z mých aktuálních oblíbenců?

24 komentářů:

  1. To mléko s ureou od Baley asi taky vyzkouším. Mám jiné, ale ze stejné řady, a za ty peníze vůbec není špatné. :)
    Laky jsou krásné.
    Vlastně je asi krásné všechno.
    Ale po stínech od Rimmelu tedy vůbec netoužím, po tom, co jsem viděla v pár recenzích jak blbě se s nimi pracuje. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele a poslala bys mi odkaz na nějakou tu nadávací recenzi na ty stíny? Já si je zkoušela u kamarádky (ty šedé) a byla jsem z nich úplně nadšená.

      Vymazat
    2. Z hlavy si vzpomenu jen na Sofastars. http://sofastars.blogspot.cz/2013/09/rimmel-scandaleyes-eyeshadow-paint.html
      http://sofastars.blogspot.cz/2013/09/rimmel-scandaleyes-eyeshadow-paint-014.html

      Vymazat
    3. Díky. Mno tak to jsem asi extrémně šikovná, protože jsem se s nima zvládla nalíčit přesně podle svých představ a drželo mi to celý den. :) Ale zkoušela jsem to jen jednou, tak uvidíme. Jestli se teda budou prodávat i v listopadu. :D

      Vymazat
  2. celá ta Urea řada je super, já teda znám osobně jenom krém na nohy, ale všude čtu chválu i na ostatní věci...a kupodivu ten krém krásně voní :D
    jinak na podzim měním akorát detaily, tmavší tvářenku, světlejší BB (i když si teď připadám jako mrtvola, takže zkusím najít nějaký lehce tmavší odstín), jiný parfém...
    ty Lambre stíny jsem měla (naštěstí jen jedny!) a jsem ráda, že jsem je udala, mně vůbec neseděly, navíc jsem s výdrží problém neměla, spíš naopak, ani zaboha nešly dolů :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to byly přesně tyto stíny? Protože ty moje fakt drží jen s touhle konkrétní bází. :/

      Vymazat
    2. jojo, ty z boxu, stejný odstín. asi mám nějaká lepivá víčka :D

      Vymazat
  3. mythos nepoznam vobec ale na pory by som niečo take určite privitala:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Našla jsem ho tady v tom e-shopu http://www.fashionplanet.cz/kategorie/biokosmetika/pece-o-plet/

      Ceny mají stejné jako v Řecku. Ale nemám s nimi zatím žádnou zkušenost, tak zatím nemůžu osobně doporučit. :)

      Vymazat
  4. Můžu poprosit o složení toho vytvrzovače od Four Seasons? Nikde na netu se ho nemůžu dopátrat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můžeš. :)

      Ethyl acetate, butyl acetate mek, nitrocellulose, isopropyl alcohol, acetyl tributyl citrate, camphor, ci 60725.

      Doufám, že jsem mezi tím udělala správně čárky. Je to hrozně pidipísmem a já jsem teď strašně unavená. :)

      Vymazat
    2. Mockrát děkuji :) Vlivem tvého článku o lacích teď víc řeším jejich složení a chci kupovat už jen ty, které v sobě nemají zbytečné sajrajty. Tenhle vypadá dobře, píšu si ho na seznam :)
      veru

      Vymazat
    3. Rádo se stalo. Z "velké pětky" tam není nic, ale až budu mít čas a chuť, progoogluju si i tyhle ingredience. Snad to žádné zlo nebude. A kdybys na něco přišla ty, dej vědět, budu na jednu stranu smutná, ale jinak moc ráda. :)

      Vymazat
  5. vidím, že jsme si dneska daly podobné podzimní téma :) stíny Lambre mám taky a jsem s nimi spokojená (báze Ardeco umí), sice mám zelené oči, ale snad mi taky sluší ;) to samé tužka od GS, mám sice trošku jiný odstín, ale taky do zelena a používám na spodní linku ... nejvíce mě zaujala ta Balea, musím se jít po ní podívat, hutný krém potřebuji na podzim vždycky a dívat se po této značce mě teda vážně nenapadlo ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele jestli ti není líto dvou stovek, kup si jakékoliv tělové mléko od Lavery a na Baleu se vykašli. Já jsem si dala za cíl spotřebovat všechna mazání, co tu mám a pak nakoupím právě Laveru - lepší tělová mlíka jsem zatím neměla a chci přejít na přírodku, když už se to maže na celé tělo.

      Vymazat
    2. na tu Laveru mám zálusk od té doby, co jsi o ní psala poprvé ;) jenom ji nějak nemůžu sehnat :( v DM tělový krém nemají (nebo jsem ho aspoň nenašla) a v našem bio obchůdku byl Lavera regál totálně vybrakovaný ... takže chodím okolo a čekám :( na netu se mi kvůli poštovnému objednávat nechce, když bych brala jen 1 produkt ...

      Vymazat
    3. No já jsem to mlíko z kamenného obchodu taky neměla. :/ Asi toho musíš nabrat víc. 3:)

      Vymazat
  6. Tedy, ty laky...áááách. Co se to se mnou děje, já a hnědá...že by hormony či co??? :-D Nezkoušela jsi dát oba, kontrast, té hnědé a zlaté? To musí být paráda. Zlatý mám taky jeden,ale od Essence a kvalita pěkně na prdlačku.
    A péče od FS - za ty dám ruku do ohně, navíc za tu směšnou cenu....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nezkoušela - mám dojem, že už by to bylo moc. Ale možná se pletu. :)

      Vymazat
  7. Já se s příchodem podzimu mnohem více mažu, nechci dát ekzému šanci ani vzniknout. A co se týče líčení, tak u očí se většinou vracím k odstínům fialové a šedé, které jsem přes léto moc nenosila. Balea tělové mléko s ureou jsem měla též a bylo opravdu hutné, myslím, že je to jedno z nejhutnějších tělových mlék z drogerie. Takže ty laky od Four Seasons doporučuješ? Neobsahují nějaké špatné ingredience? Vím, že jsi na to vysazená :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jsem vysazená, ale taky vytížená a zdechlá to řešit. Takže zatím nevím a až budu mít chvilku, dám se do výzkumu. :)

      Vymazat
    2. Pěkné, vytížená a zdechlá to řešit :). Fajn, těším se na výsledky výzkumu.

      Vymazat
  8. Já se jen víc mažu, jinak v kosmetice se líčím pořád stejně-tak jak mi to sluší. S příchodem zimy spíš musím zase dávat makeup, no:/:D

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda za vaše komentáře. :)