Stránky

čtvrtek 24. října 2013

Slupovací korejská maska proti černým tečkám

Tak a je to konečně tady. Slibovala jsem recenzi černých slupovacích korejských masek proti černým tečkám. Většina z vás asi ví, o co se jedná, protože po maskách šílí půlka českého holčičího internetu. Dají se koupit na e-bay za pár korun a polovina uživatelek by za ně dala ruku do ohně a ta druhá tvrdí, že jsou na nic. Jak to mám já? Brzy se dozvíte. :)



Já sama jsem po těchto maskách pásla už dávno, ale nebyla jsem s to se dokopat je objednat. A pak jsem je vyhrála v giveaway u Sabiny. I pomyslela jsem si, že mi tak třeba dává bůh kosmetiky znamení a přiobjednala jsem si dalších 15 kusů. Paradoxně jsem je sehnala na VotočVohoz od jedné mladinké slečny z Brna, kterou vyšplouchla s objednávkou kamarádka a jí tak nezbylo nic z kapesného. Takže jsem ráda pomohla a hned druhý den byly masky u mě doma.

Rozhodla jsem se je tedy pořádně otestovat a lepila jsem si jednu na obličej co tři dny skoro měsíc a půl v kuse. Jestli se chcete podívat, jak mi maska slušela a taky na bordýlek, co mi napoprvé vytáhla z mé líbezné tvářičky, klikněte na vlastní nebezpečí sem.

Moje pleť


Abych vám mohla co nejobjektivněji zhodnotit účinky masky, asi bych vám měla nejdřív říct, jakou mám pleť. Nuže, ač tomu tak vždy nebylo, poslední 2 roky co neberu HA (jaká náhoda!) mám pleť smíšenou a mastnou se zvýšeným sklonem k ucpávání a tvorbě právě těch hnusných černých teček. Ale fakt jako hnusných. U normálních lidí je stačí zlehýnka polechtat jílem nebo náplastí a je po nich. Já je mám hluboké a když se mi do nich občas dá kosmetička, nestačím žasnout, jaké mají velké sklepy. Naštěstí se moc nepodebírají. Ale prostě tam jsou a samo, že mě to štve.

Doufám, že jsem nikoho nepohoršila, ale je to tak. Když jsem ještě před rokem a půl nebydlela v centru Brna, nebylo to tak hrozné, ale co jsem se přestěhovala přímo do víru dění na nejprašnější ulici v České republice, šlo to se mnou prudce z kopce. Nejčastěji se mi dělají po stranách od brady a někdy dokonce i ve tváři. Na nose a na bradě to kupodivu není tak hrozné. Nebo možná je, ale vedle toho zla, co mi raší vedle, to tak nerazí.

Přestože se na pytlíčku píše, že ho vyrábí Missha,
 v brněnském obchodě se bohužel koupit nedá.


Aplikace


Maska, ač se nezdá, je docela tekutá. Je to černá vazká hladká tekutina, která má tendenci se nalepit na cokoliv, s čím přijde do styku a strašně špatně jde dolů. Vždycky, když jsem načínala nový sáček, jsem si představovala, jak si to tentokrát nanesu hezky čistě a elegantně a vždycky jsem skončila se zapatlanýma rukama, umyvadlem a někdy i tričkem. Čímž nechci říct, že to nejde, ale že je to složitější, než se může zdát.

Množství, které se nachází v pytlíčku, je pro mě malinko naddimenzované. Vyjde mi vždycky přesně na celý obličej a ještě pak jednou na nos. Což mě docela štve, protože nerada plýtvám a vyhazuju, ale s tímto bazmekem to jinak moc nejde, protože jak ten sáček jednou načnete, zasviní všechno, k čemu se jen vzdáleně přiblíží.

Je dobré nanášet masku v trochu tlustší vrstvě. Pokud bude totiž moc tenká, při sundávání budete skučet. Při použití většího množství to ale nebolí, jen trochu tahá. Taky si dejte pozor na to, že ta maska má tendenci stékat z brady. Jednou mi takhle kápla na černé šaty. Ale šlo to dobře vyprat.

Výsledky


Dokumentační fotky nemám, musíte mi věřit. :) Omlouvám se, necítím se na to, vystavovat tu svůj nenalíčený ksicht s beďarama. Takže po dlouhodobém používání masek co 3 dny mám obličej povrchově vyčištěný, ale zlo dále dřímá v podzemí. Holt to na mě bohužel nestačí. Vytahuje to ucpaniny dlouhé cca 1 milimetr a ty moje sahají hloub. A nepomohlo mi na ně ani se pravidelně oblepovat. Takže touto maskou jsem schopná si tak na půl dne vytvořit krátkodobý fotošopovací efekt a pak jsem zpátky, kde jsem byla.

Takže vy, kterým hezky fungují třeba náplasti proti černým tečkám, bahenní masky, peelingy a jíl, vám tohle zabere skvěle za cca čtvrt hodiny. A my, kteří potřebujeme hloubkové čištění, to holt máme na delší lokte a budeme vám strašně závidět.

Kde koupit?


Na e-bay. Stačí do vyhledávače napsat black mask. Nebo se rozhlédněte na VotočVohoz a podobných serverech, třeba budete mít štěstí jako já. Pátrala jsem v sortimentu Missha českého zastoupení a našla jsem akorát tuto slupovací černou masku (klik!), ale nevím, jestli je to ona. Netušíte někdo? :)

Znáte tyhle masky? A co si o nich myslíte?

22 komentářů:

  1. já jsem teď nějak na ty černé věci zatížená, mám černé mýdlo Natura Siberica a Black Angels od Lushe, možná přidám i tohle :D černé tečky se mi dělají hodně, hlavně kolem pusy a na bradě (asi se moc ošmatávám), bohužel se mi pak i zanítí. a to beru HA...až ji vysadím, tak si asi koupím burku, protože to bude určitě nádhera, nechci vidět... :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, ty burky mají něco do sebe. :) Nebo si kup abáju, ta je černá...

      Vymazat
  2. No vysadit HA? Tak to nikdy :-D
    Nicméně masku vyzkouším... mám černý mýdlo od Káji ze shopu, nepomáhá, mám Natura Siberica mýdlo a taky nepomáhá, vlastně nic, co jsem dosud zkušela nepomáhalo.
    Ještě mám pod palcem něco od Hadka, tak uvidím, co mi nakonec (ne)zabere.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stejně to jednou budeš muset přestat brát. :)

      Vymazat
    2. Asis ještě neslyšela, co všechno to dělá ;) Jedna moje kamarádka měla ve 23 rakovinu prsu, doktoři jí řekli, ať se nediví, když brala 5 let HA. Jiná kamarádka nemohla s manželem dlouho počít - stejný komentář, ať se prý nediví. Atd.
      Ovšem gynekologové se Ti budou samozřejmě dušovat, že nee, že je to naprosto nezávadné ;)
      Já už bych na HA ani nesáhla...

      Vymazat
  3. Taky jsem o ní psala.... mám problém s černýma tečkama na nose a takové věci jako náplasti nebo slupovací masky absolutně nefungují! :))

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani trošku? Já vždycky nějaký rozdíl zaznamenám. Sice malý, ale je tam.

      Vymazat
  4. Na mě bohužel vubec nefunguje..nevytáhne mi to vůbec nic, jen lehce odepiluje obličej, vyzkoušela jsem už všechno i jílovou masku co vychvaluje moora, neem masku a taky nic. Jsem asi nějaká vadná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jíl jsem si podle Moory koupila taky a funguje. Sice jen trošku, ale něco málo mi to dělá. Ale chce to nejlíp ob den. Zkoušelas to nechat třeba hodinu a dělat to minimálně třikrát týdně?

      Vymazat
    2. Ne, já to hned vzdala :D, tak já to ještě vyzkouším :)

      Vymazat
    3. A s čím mícháte ten jíl? Já totiž dávám vodu a olivový olej, který považuji za nezbytný, aby rozpustil ten maz. Takhle mi to funguje výborně, ale samozřejmě záleží ne té hloubce, což je u někoho problém.

      Vymazat
    4. Jen s vodou. Tak zkusím i ten oliváč a podle trb ještě med.

      Vymazat
  5. Já teda s akné nemám problém, akorát mi teď občas po CC krému od Mixy nějaké pupínky vyskákaly, ale s těmi si hravě poradil peeling. Rozhodně to ale vypadá zajímavě, možná pár vzorečků na zkoušku prubnu, láká mě to:)

    TheHugeLover

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tom krému teď psala Moora a vzhledem ke složení se vůbec nedivím, je plný silikonů a při používání takových věcí je peeling asi nutnost.

      Vymazat
  6. Tak tohle mě nikdy nijak nebralo, nešílím po černé masce ani po černém mýdle. V masku mám nějakou přirozenou nedůvěru a navíc nemám moc ráda tyhle brutální praktiky. Nezkoušela jsi na sebe OCM? U mě to tedy nedopadlo nejlíp, ale zvažuji to zkusit znovu jen na omezené ploše. Tuk jde s tukem ruku v ruce...pořád se mi nechce věřit, že by to nefungovalo :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, zkoušela a jednu dobu hodně praktikovala. Funguje to, ale musí se to dělat každý den a mě neba si denně půl hodiny šmatlat po obličeji. A taky mi to nevytáhne všechno. Je to účinné, ale to si radši denně půl hoďky večer zacvičím. :)

      Vymazat
  7. Vzhledem k tomu, že já mám tečky do hloubky a mám jich milion tak tohle není nic pro mě. Ach jo, docela se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  8. Paráda! Děkuji, vyzkouším. Co se týče masek, koukala jsem také na tuhle: http://www.misshashop.cz/missha-skin-essential-sheet-mask-bird-s-nest-1257.html. Zkoušel jste ji někdo? Děkuji.

    OdpovědětVymazat
  9. Doporučuji droždí :) na mastnou pleť
    Trochu mléka a droždí=smíchat napatlat na pusu a uvidíte jak zeschne za mě nej!

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj holky, před týdnem mi přišla maska Pilaten a umě na 100% fungovala. Opravdu jsem viděla i během masky, jak se maz uvolňuje. A i při sundavání jsem viděla na masce kolik toho šlo ven. Těžko říct v čem byl u Vás problém, ale já jí objednávala na stránkách Karani. cz

    Přidávám odkaz přímo na masku, kterou jsem já použila: https://www.karani.cz/produkt/pletova-maska-pilaten-cerne-tecky/

    tak se mrkněte

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady mohu jenom souhlasit, úžasná maska a opravdu s čistým svědomím mohu jenom souhlasit, že funguje. Doporučuji
      https://www.karani.cz/produkt/pletova-maska-pilaten-cerne-tecky/

      Vymazat
  11. Bardzo ciekawie napisane. Super wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda za vaše komentáře. :)