Stránky

čtvrtek 4. února 2016

Inca Collagen - zhodnocení s odstupem 3 měsíců

V diskusi pod článkem, kde jsem psala o zázračných účincích Inca Collagenu (klik!), jsem vám slíbila, že po čase zhodnotím jeho účinky s delším časovým odstupem. Tak tady to máte.

Věhlasná vietnamská herečka To Tšumithe (čti "to čumíte"), která na hydrolyzovaný rybí kolagen nedá dopustit.


Proč jsem s Inca Collagenem začala?

Měla jsem po úrazu bolavé koleno, které mě trápilo dva roky téměř v kuse. A doufala jsem v lepší vlasy, nehty a menší váhový úbytek.

Splnil kolagen má očekávání?

Ano, ano, ano a ne. A v mnohém je předčil. Koleno nebolí, vlasy rostou jako divé a jsou hezčí a lesklejší. Nehty mám méně tvrdé, takže se mi už neštěpí. Bohužel jsem ale nezhubla. Ale to doženu cvičením.

Čím mě ovšem kolagen naprosto dostal, bylo to, že mi vyléčil křečové žíly. Jak asi víte, varixy se můžou vyskytovat různě v těle. Mě netrápily žádné viditelné na nohách, ale vnitřní v oblasti male pánve. Dřív jsem mívala takové bolesti břicha, že jsem si občas ani nemohla sednout rovně. Nakonec jsem skončila na diagnostické laparoskopii, kde se čekalo, že se najde buď chronický zánět nebo srůsty. Ale byly to křečáky, od kterých mi pak dlouho pomáhaly léky. Léky jsem občas zkoušela vysadit, ale do několika dní jsem je kvůli bolesti musela zase začít brat. No a teď jsem už od listopadu bez nich a nebolí mě nic. Kolagen posiluje žilní stěnu a moje cévy jsou zase jako nové. Jupí. :)

Navíc mě Inca Collagen skoro zbavil celulitidy. Jako, něco tam je, ale zlepšení je patrné na první pohled. Když uvážíte, že jsem moc necvičila, je to skoro jako zázrak. Jako důkaz toho, že jsem z kolagenu opravdu nadšená berte prosím i to, že si ho teď kupuju sama za své (první krabičku jsem dostala jako dárek od firmy k ozkoušení).



Kolik to stojí, jak se to bere a na jak dlouho to vydrží?

Inca Collagen stojí 1260 Kč. Balení obsahuje 30 sáčků po 3 gramech. Bere se jeden sáček denně rozpuštěný ve studené tekutině. Je raw a bezlepkový, což mně osobně je jedno, ale někdo na to dá. První krabička vám vydrží na 30 dní. 

Potom byste měli být už “zakolagenovaní” dost a stačí brat sáček obden – v tu chvíli by už vase tělo mělo kolagen produkovat samo ve zvýšeném množství. Pak můžete vysadit až na 12 týdnů – tak dlouho by měl účinek trvat podle lékařské studie, na kterou jsem se proklikla z tohoto článku z americké Elle. Já teď beru, jak si zrovna vzpomenu, po 3 - 7 dnech. A břicho nebolí, zadek pořád dobrý. :) Až se něco z toho zhorší, začnu brat častěji.



Proč Inca Collagen a ne nějaký levnější?

V diskusi pod prvním článkem jsem se dočetla, že kolagen sám o sobě je dobrý, ale že stačí nějaký levnější, že tenhle je moc drahý. Není to tak z několika důvodů.

Cena – v jedné krabičce Inca Collagenu máte 90 gramů čistého kolagenu. To je zdaleka nejvíc ze všech u nás dostupných značek. Kdybyste si chtěli totéž množství koupit třeba od Colafitu, zaplatíte 40 až 60 tisíc korun.

Bioaktivita – Inca Collagen je bioaktivní. To znamená, že když ho dodáte svému tělu, nepozná, že si ho nevyprodukovalo samo a bude s ním zacházet přirozeně jako se svým. Bioaktivní je díky tomu, že je vyrobený z ryb a není uvařený.

Kvalita – souvisí s předchozím bodem. Neuvařený rybí kolagen je pro lidské tělo nejlepší možný kolagen. Pokud je kolagen uvařený, vepřový, hovězí, nebo kuřecí, nepomůže vám tak dobře.

Sečteno a podtrženo, jsem moc ráda, že jsem na tenhle produkt narazila. Není po něm jen hezká pleť, ale má pozitivní vliv na zdraví. A to se projevuje I navenek. Pokud byste si chtěli Inca Collagen taky zkusit, tady je odkaz na e-shop – eshop Inca Collagen. S kódem C31000105 dostanete slevu 140 Kč.

 


A co vy? Znáte nějaké podobné zázračné přípravky? Zobete něco, co bych měla taky zkusit?


9 komentářů:

  1. Moc mě to láká ale na druhou stranu mě odrazuje cena :-( Vím že píšeš že je v něm velké množství kolagenu ale stejně je to prostě na mě drahé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu, holt to není pro všechny. Ale co je, že jo. Mě to vyjde levněji než doplatky na Detralex, co jsem brala na ty křečáky, takže jsem ve výsledku s cenou moc spokojená.

      Vymazat
  2. Tak ja som sa ho rozhodla skusit :) Som zvedava na ten zadok :P

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky, to je bezva, že ti to takhle pomohlo. Myslíš, že by to mohlo pomoct i na beďary :)?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, na facebooku měli fotku nějaké paní, co měla cystické akné (takové to fakt škaredé - boláky a tak) a ta je s kolagenem ohromně spokojená. Já sama mívám sem tam pupínek, protože se mi ucpává pleť a trpím na černé tečky a to mám pořád. Přijde mi, že malinko lepší, ale to je možná jen prání otcem myšlenky.

      Vymazat
  4. Ahojky lidičky, právě mi volala dcera, že si to koupila, já doteď občasně papala Colafit, jenže v mém věku (60) se už zázraky nedějí, přesto jsem se po něm cítila fajn. No a nyní tedy vyzkouším ten mořský zázrak a napíšu Vám jak to zabralo, mám totiž křečáky i artrózu a pleť už taky za moc nestojí. Takže čus příště. Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Aleno (pardon za tykání, na ahjoky lidičky mi to ale přišlo adekvátní),

      budu se těšit na zhodnocení. Já jsem stále spokojená a už beru několikáté balení.

      Vymazat
  5. TO JE ZVLÁŠTNÍ, NAPSALA JSEM NEGATIVNÍ KOMENTÁŘ A SAMOZŘJME SE ZDE NEZOBRAZIL !!!! TAKOVÉ NEPOTŘEBUJÍ ŽE !!!!

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda za vaše komentáře. :)