Stránky

čtvrtek 22. srpna 2013

Korejská maska proti černým tečkám, výhra v GA

Musím říct, že jsem se musela hodně krotit, abych tento článek nezačala "heč heč, vyhrála jsem, heč heč!" :) V giveaway u Sabiny jsem měla to štěstí a vyhrála 5 černých slupovacích masek proti černým tečkám, o kterých jsem už hodně slyšela a dávno jsem se chystala k jejich koupi. Bohužel jsem si na ně ale nikdy nevzpomněla, když jsem seděla u počítače, takže jsem (jako se spoustou věcí) zůstala jen ve fázi snění. Až do pondělí, kdy jsem masky objevila u sebe ve schránce. Jelikož píšu večer a je tma a masky jsem zapomněla vyfotit, mrkněte na ně k Sabině (klik!).


Jak vidíte, maska je velmi slušivá a fotogenická. :) Překvapilo mě, že je docela tekutá - skápnula mi z brady na šaty, naštěstí černé, tak to snad půjde vyprat. Do 15 minut uschnula a já se jala netrpělivě loupat. Výsledek vidíte níže - mňamka, co říkáte? :)


Objednala jsem si další pytlíčky a hodlám je důkladně otestovat a pak napsat zasvěcenější report. Ale můžu vám říct, že jsem na sobě po prvním použití viděla celkem výraznou změnu k lepšímu. Veškerý čurbes mi to z obličeje sice neodstranilo, ale zmizelo toho docela dost. Příště si obličej před použitím napařím a po masce aplikuju ještě oil cleansing method jako Sabina. A to by bylo, abych pak neprokoukla! :)

Znáte tuhle masku? A baví vás? A jak ještě jinak krotíte černé tečky?

17 komentářů:

  1. Podle první fotky bych tipla, že to bude hit mezi zloději :D Vypadá to teda drsně, asi bych si s tím netroufla vylézt mimo koupelnu a měla bych i obavy, co mi to udělá s pletí :) Pro mě to ale stejně není, protože na černé tečky netrpím (aspoň se mně zdá).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by byli leda nějací speciální SM, když to přeschne, sundavání strašně bolí. :D

      Vymazat
  2. Slupovací masky jsou bezva. :-)

    http://lifeenthusiasm.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá vážně dobře... Achjo. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Náhodou maska slušivá je až až :). Kamarádka mi říkala, že odstraňování je skutečně bolestivé a nepříjemné, takže jsem s objednáváním odolala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když to nenecháš přeschnout a dáš to v tlustší vrstvě, tak to nebolí. :)

      Vymazat
  5. Tak to je ta maska :D vypadá opravdu dobře, slyším o ní poprvé a jestli opravdu bude fungovat, musím si ji také pořídit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No napoprvé toho bince vytáhla docela dost, napodruhé už to taková sláva nebyla. Holt na hloubkové čištění asi nestačí si jen na obličej něco nalepit. Je to takový instatní photoshop, ale klasické hodinové jílové masce se to nevyrovná. Logicky. :)

      Vymazat
  6. Awesome post! I've always wanted to try a black mask! :)

    Rachel Emma
    Daydream Frenzy

    OdpovědětVymazat
  7. Teeedaaaa, ty si ale fešanda, takto ťa stretnúť na ulici, tak ti hodím k nohám peňaženku, kabelku, kľúče od bytu a utekám preč :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jo, příště tak přijdu, tvoje kabelka se mi líbí. :)

      Vymazat
  8. Jo, tak tohle se mi líbí! :) Zrovna jsem si koupila čistící náplasti od Nivey, které jsou taky super, ale vyčistí jen nos a část čela.. něco na celý obličej bych potřebovala :)
    http://wonderfull-today.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  10. Tak tu si musím pořídit.. Snad ji najdu levně na Ebayi :)

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda za vaše komentáře. :)