Stránky

čtvrtek 11. srpna 2016

Urban Decay, Benefit a Maybelline - hrabu se v koši

Recenze řasenek jsou ty úplně ze všech nejzbytečnější. Je to jedna z věčných a nerozluštitelných záhad vesmíru, že každému sedí jiná řasenka a poznatky o nich absolutně nejsou zobecnit. Někdo u všeho přísahá na high end a řasenku si klíďo kupuje za páďo v drogerii, jiné dámy zase dekorativku moc neřeší a pro řasenku chodí jen do parfumerie. Někomu se odrolí všechny řasenky, jiný zase vypadá skvěle i s Reginou z pultového prodeje od paní s vodovou trvalou. Pokud jste čtení nevzdali do teď, mrkněte, jak jsem byla spokojená s:

- Perversion od Urban Decay
- They're Real od Benefitu
- Lash Sensational od Maybelline

  (všechny v nevoděodolné verzi)


Urban Decay - Perversion



Od perverzačky jsem si toho slibovala hodně. Je echt černočerná a lidi si ji všeobecně chválí. Jak vidíte, kartáček vypadá obyčejně. Co vás možná překvapí, je to, jak je měkký - pocítíte to hlavně, když se pokusíte z řasenky otřít nadbytečnou barvu. Nedělejte to, akorát si tím řasenku zapatláte, pocucháte kartáček a stejně vám tam toho zůstane víc, než chcete. A vůbec to nevadí. Aplikace barvy trvá déle, ale řasy dělá opravdu krásně. Aspoň teda mně. Jsou pak hezky natočené. A i když si barvy nanesete opravdu hodně (to já ráda), na řasách ji skoro necítíte a po zaschnutí jsou řasy na dotek překvapivě pružné a takové lehké. 

Bohužel mi řasenka opadává a dělá na obličeji kocoury. A co nesnáším, je vypadat jako Joker, když nechci vypadat jako Joker... Na tomhle místě mi teda přijde fér podotknout, že mi to dělají skoro všechny řasenky - levná, drahá, je to jedno, flekatí jich na mně dobrých 90 %. Asi mám málo vyvinuté nadočnicové oblouky nebo co.  Takže pokud na tohle netrpíte a není vám líto peněz, jděte do ní. Vydrží dlouho, nevysychá a řasy dělá hezké.

They're Real, Benefit



Benefit na blozích jednu dobu hodně frčel, pak české zastoupení značky schytalo pořádný shitstorm a teď je tak nějak ticho po pěšině. Snažím se k těmhletěm aférám moc nevyjadřovat a soustředit se na produkt. Jen bych k tomu ráda podotkla, že pokud se stane, že se uživatelky mají potřebu vyjadřovat k marketingu a ne k zboží samotnému, asi by ten marketing šel dělat i líp. :P

Řasenka They're Real je jedna z nejlepších řasenek, kterou jsem kdy vyzkoušela. Věděla jsem o ní dlouho, ale od nákupu mě odrazovalo to vícnež v názvu (modří vědí). Kartáček je tvrdý plasťák a celkem rychle se dá navrstvit. Jako ta řasenka, ne kartáček. I v hodně vrstvách nedělá takové ty pavoučí nožičky a skutečně má skoro efekt umělých řas. Je krásně černá a hlavně mi neopadává. Jupí. Vydržela mi skoro půl roku dennodenního používání a už mám doma další.

Maybelline Lash Sensational



Normálně si řasenky v drogerii nekupuju, ale poté, co tuhle řasenku pochválili skoro všichni, jsem teda neodolala a... Lituju. Nedá se moc vrstvit, kartáček barvy nabírá moc a a už ve druhé třetí vrstvě to začíná vypadat divně. A to mi přitom výrazně namalované řasy nevadí. Samozřejmě se na mě začala drolit. Sporadicky jsem ji používala asi 2 měsíce a pak ztuhla a bylo po ní. Jo a skoro nešla odlíčit, micelárkou teda vůbec. Za mě je to fakt špatný a nedoporučuju. Možná jsem měla vadný kousek, nevím. Ale znova už to zkoumat nehodlám.

A co vy? Jaká je vaše nejoblíbenější řasenka? Znáte tyhle? Souhlasíte? A kterou naopak nesnášíte nejvíc?

23 komentářů:

  1. O Perversion čtu už po několikáté, že se drolí, takže tu zkoušet nechci:D TR jsem měla v miniaturce a moc mi nevyhovovala. Za to jsem nadšená z Estee Lauder Sumptuous, kterou mám také v mini verzi a super:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zadala jsem si EL do google images a začínám ji dost potřebovat. To jsem zvědavá, jestli pak nebudu nadávat. A s tím drolením - kamarádka si ji koupila a nic takového jí to nedělá.Tak se v tom pak vyznej...

      Vymazat
    2. Tak ja som s Lash Sensational spokojná, ale je pravda, že sa horšie odličuje. Sumptuous mi robí riasy síce dlhé a husté, ale štve ma, že mi ich po natočení vyrovnáva, to úplne neznášam :D Takže tak, holt máš Anička pravdu, že je to prudko subjektívna záležitosť.

      Vymazat
    3. Řady mám rovné pořád, tkž tu Ludru asi zkusím.

      Vymazat
  2. Já jednou psala takovou sáhodlouhou úvahu "proč nerada bloguju o řasenkách", kde jsem psala právě o té individualitě a neobecnitelnosti zkušeností s řasenkami. :D Zjistila jsem při tom, že mě všechny plasťáky škrábou a slepujou a že mi nejvíc sednou klasické kartáčky. Nedávno jsem si koupila cestovní balení Perversion za cca 300 Kč a fakt se mi líbí, taky mi umí řasy hezky prodloužit a natočit a naštěstí mi nikam neopadává. I když já ještě asi nezažila řasenku, co by se mi obtiskávala a drolila, asi mám dobře tvarované oko. :D A Lash Sensational byl u mě taky propadák. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už myslela, že tu Lash Sensational budu hejtovat jako jediná. Mám takový dojem, že obstála i u krutopřísné Moory. Jinak plasťáky mi dřív vadily a obecně nic moc, ale u téhle benefití věci mi ten kartáč vyhovuje moc.

      Vymazat
  3. No tak já taky zrovna z toho popudu chtěla vyzkoušet tu Maybelline, co tak všichni chválí napříč státy. Asi zůstanu u toho co mi vyhovuje už leta Clinique a drogeška Miss Sporty, v těch řasenkách to je fakt nevyzpytatelné a často mě děsí perverzní obaly a kartáčky, kam se na ně hrabe se svou perverzí UD, ale kurnik na ten Benefit jsi mě nalákala :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miss Sporty ta žlutá Volury... něco? :)
      S They're Real se podle mě nedá šlápnout vedle. Ale co se benefitích řasenek týká, existujou dva tábory - They're Reel a Roller Lash a každej tvrdí, že ta jejich je lepší. :D Já Roller Lash zkoušela u Sobi a je fajn, ale nedělá taková řasiska jako The're Real. Až budeš někdy v Sephoře, popros je, ať tě tím omalujou a uvidíš. Na to, kolik to stojí, je to lepší dopředu ozkoušet. Já bych si ji normálně za plnou palbu nekoupila nikdy, poprvé jsem ji měla až z Řecka, kde měli na všechno 40 %, protože jim krachla měna. A od té doby je to láska. :D

      Vymazat
  4. S hustotou řas problém nemám, mám ráda spíš "mokré" prodlužující řasenky a Lash Sensational u mě obstála na jedničku. Dělá řasy až k obočí, oddělené a natočené po celý den, nedrolí se nic. U řasenek člověk holt nemůže spoléhat na recenze :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Beztak si ji chválíte vy, kdo máte řasy hezké od přírody. Až k obočí, pchá! To by mi udělaly akorát dolepené smetáky.

      Vymazat
  5. Miluju They're Real! A co se týče Roller Lash tak tu taky můžu. Ale TR dělá vážně nádherné a výrazné řasy, což já mám moc ráda. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. tak z tychto mam odskusana len maybellin a mame taky vztah najlepsie nazvany love hate :) inac mam velmi rada lorealky ale stale som na love mojej naj spiraly
    galantosfun

    OdpovědětVymazat
  7. Z výš zmíněných jsem měla Benefit i UD, ze mě Benefit naprostá katastrofa, naprosto nevhodná pro moje krátké řasy a opadávala už po hodině nošení, navíc mi řasy strašně slepovala. Byla jsem moc zklamaná, protože jsem se na ni strašně těšila, takže po 2 týdnech letěla do koše. Myslím, že jsou 2 skupiny lidí, jedni na Benefit řasenky nedají dopustit a druhé je bezmezně nenávidí, a já patrně patřím do té druhé skupiny :D UD sice dělá řasy pěkné, ale takové moc natural, navrstvit ji, aby ty řasy nějak vypadaly, dalo práci, a taky mi dost opadávala. Já miluju třeba řasenky EL a Bobbi Brown, ty fakt dají i těch 24 hodin i lehké zdřímnutí ve vlaku cestou z práce.

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem děsnej škrťa, a zatím kupuju jen řasenky pod 200. Lash sensational jsem neměla, ale miluju od Maybelline Colosal volume smoky eyes (včetně ultra černé leather edice, waterproof je naopak na nic), a dále od miss sporty takovou tu ošklivou černo žlutou za kilo - něco s miliony je zmíněno v názvu. Ale UD se mi líbí. Protože perversion :D

    OdpovědětVymazat
  9. je to pravda veru, kazdemu riasenka urobi ine mihalnice, niekomu sa opadava inemu droli :) Z tychto mam doma len tu maybelline (tiez na popud xy recenzii) a mne sedi pekne, akurat rychlo schne :)

    OdpovědětVymazat
  10. lash sensational mi moc nevyhovovala, bola prilis mokra. pritom mne vyhovuju skoro vsetky riasenky a trufam si povedat, ze mam riasy pekne od prirody. od maybelline mam radsej one by one. teraz si idem rimmel vlnu ale raz urcite skusim nejaky high end :D

    OdpovědětVymazat
  11. Tak tohle je poctivá recnze na řasenky :), Já teda z Benefit řasenky byla spíše zklamaná, UD neznám a Maybelline už bych si nekoupila.....za mě jsou stálice Lóreal a Astor....a z těch levnější rozhodně Essence.
    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  12. Já moc řasenky nepoužívám a asi bych do Benefití ani neinvestovala. Mám jednu točící se od Flormaru a je celkem fajn. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  13. :D je to tak s riasenkami je to veľká neznáma, mne teraz veľmi vyhovuje jedna od lorel taká žltá, ale chystám sa skúšať tu od Benefit :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat
  14. Maybelline mám velice ráda :)

    OdpovědětVymazat
  15. Mám zapadlé oči, takže také téměř všechny řasenky během dne dělají kruhy pod očima. Benefit byla pro mě jedna z těch horších. Bez kruhů jsem jen u řasenek 38C od Sensai. Co patří mezi těch tvých 10% bezproblémových? Budu ráda za každý tip:-)

    OdpovědětVymazat
  16. Koupila jsem si řasenku této značky a jsem s ní velice spokojená, jelikož si ráda líčím výrazně řasy, které pak krásně lemují moje oči. Každá žena se jistě ráda hezky nalíčí a oblékne si krásné šaty, aby se líbila sama sobě, ale samozřejmě i ostatním lidem. Proto se i já někdy jen tak vyparádím sama pro sebe.

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda za vaše komentáře. :)