Stránky

pátek 19. dubna 2013

Černé tečky po indicku

Na téma jak se zbavit černých teček jsem psala už dvakrát - v článku srovnávajícím antikomedogenní náplasti a v článku o kokosovém oleji.

Tentokrát se podíváme na zoubek indické značce Himalaya Herbals. Dostala jsem se k ní víceméně náhodou. Kamarádka žije s Indem a po nastěhování s údivem zjistila, že si její drahý na obličej pravidelně aplikuje bahenní masku proti akné. Když se tomu přestala pohihňávat, masku si půjčila a od té doby na ni nedá dopustit. Občas si představuju, jak si to navzájem nanášejí u telky. :)

Informaci jsem pustila z hlavy, protože oba žijí v Londýně a mě ani nenapadlo zkoumat, zda se u nás běžně prodává a objednávat jsem byla zdechlá. Minulý víkend jsem v Intersparu při vybírání toaleťáku zažila podivný pocit - skoro déjà vu. Něco mě nutilo podívat se znova do regálu s kosmetikou, kam se normálně nedívám, protože od čeho máme drogerie a parfumerie, že. A ona tam byla, ta maska. Za 75 Kč. I nelenila jsem a vzala jsem ji i s peelingem. Takhle jim to sluší u mě v koupelně:


Obsahují mimo jiné výtažek z nimby indické, což má být rostlina téměř magických účinků. Já jsem po několika aplikacích docela příjemně překvapená. Teček výrazně ubylo a pleť se mi na t-zóně méně mastí. Před nanesením masky pleť důkladně vyčistím a napařím. Pak masku namatlám na zhruba 15 minut a po opláchnutí se ještě trochu oškrábu peelingem. Pokud máte pleť citlivější, peeling raději vynechte, mě to s mou normální pletí už jednou trochu štípalo, když jsem to maličko přehnala.

Nakonec jsem se definitivně ujistila v tom, že jsem divná. Po zadání dotazu na tyto produkty do googlu na mě vybafla hromada pozitivních recenzí, kde všichni píší, jak je okamžitě a napoprvé teček zbavily. Já je teda pořád mám, i když je to lepší. Ale jak říkám, jsem divná - mám je snad už od základky a ač s nimi svádím celoživotní boj, pleť bez jediné tečičky jsem měla jen jednou - na dovolené v Thajsku, kde jsem se nemazala vůbec ničím a o pleť se mi staralo jen moře a 100% vlhkost vzduchu. Ach jo. :) Každopádně nimbová maska stojí za vyzkoušení a já se vydám dál na svou pouť za kosmetickým grálem, který mi od těch pitomých komedon pomůže.

Znáte Himalaya Herbals? Líbí? Máte černé tečky? A povedlo se vám jich zbavit? JAK?

5 komentářů:

  1. Ahoj, opět super tip... tuhle značku jsem vůbec neznala. Hned jsem se snažila vygooglit nějaké eshopy a nic moc jsem nenašla. Můžeš mi pls napsat v kterém brněnském Intersparu jsi ji koupila. Dííky
    Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Cejlu. :) Dneska se tam chystám na nákup, tak mrknu, jestli je tam mají a napíšu. Bývají vyprodané. Anna

      Vymazat
    2. Tak hlásím, že tam před hodinou byly 3 masky a 5 peelingů

      Vymazat
    3. Paráda díky... :)
      A.

      Vymazat
  2. Na tečky jedině Lush Mask of Magnaminty :-) a nebo Dermatologica Microfoliant, ten vyzmizíkuje úplně všechno :-O

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda za vaše komentáře. :)