Stránky

pátek 7. června 2013

Porovnání hydratačních rtěnek L'Oréal a Max Factor

Šílenství propuklé kolem Maybelline Colour Whispers zachvátilo i mě, a tak jsem se v době, kdy kulminovalo, také odebrala pořídit si svůj kousek. Jenomže odstíny pro bledule byly vybrané a mně se nechtělo obrážet drogerie v okolí. A tak jsem si řekla, že nemusím mít všechno co ostatní a svou touhu po hydratační rtěnce jsem ukojila u stojanů L'Oreál a Max Factor. Obě rtěnky mě vyšly v akci v Rossmannu na 199 Kč každá.



Rtěnku L'Oréal jsem si pořídila v odstínu Kiss&Blush a Max Factor se jmenuje Dusky Rose. Obě jsou spíše nenápadné, dobře hydratují a příjemně se používají.


L'Oréal


Rtěnka má hezčí balení a vypadá luxusně a elegantně. Dá se nanášet i bez zrcátka, protože je spíše nenápadná a přirozená. Používám ji rovnou na rty, supluje funkci balzámu. Hezky hydratuje a nezvýrazňuje nedokonalosti. Pokud ale chcete, aby vám rty namalovala, musíte nanést více vrstev a trochu přitlačit. Bohužel barevný efekt moc nevydrží, je po ní do půl hodiny, i když hydratace vydrží o poznání déle. Není nijak výrazně parfémovaná, je cítit tak typicky "rtěnkově". Shrnuto a podtrženo, neurazí, ale ani nijak výrazně nenadchne. Kupte si ji, pokud budete chtít mírně barvicí kvalitní balzám na rty.


Max Factor


Tato hydratační rtěnka mě zaujala o poznání více. Rty krásně namaluje už v první tenounké vrstvě. Také hezky hydratuje a není třeba pod ni dávat balzám. Má překvapivě suchý efekt, na rtech není vůbec cítit. Naopak nosem cítit je, má pěknou nevtíravou parfemaci. A drží! Na rtěnku nestandardně dlouho. I když si ji nanesu jen ráno v tenké vrstvě, večer ji musím odličovat, to jsem zatím u žádné drogerijní rtěnky nezažila. Pro mě se vyrovná Rouge Allure od Chanel, ale je víc než čtyřikrát levnější. Jakmile dopotřebuju její kolegyni od L'Oréal, nakoupím si ji ve více barvách. Dříve ne, protože by mi tu ta "loreálka" asi zůstala netknutá. :)


A co vy? Používáte hydratační rtěnky? Znáte tyhle? Mám vůbec ještě Colour Whispers zkoušet?



8 komentářů:

  1. Tak ta Max factor mě zaujala, přesně takovou rtěnku hledám! Ale také musím nejdříve nějakou dopotřebovat, než si dovolím pořídit si novou :-). Na rtech vypadá fakt krásně. Jinak, já vzhledem ke svým suchým rtům jiné než hydratační rtěnky nepoužívám. Shodou náhod jsem dnes napsala článek o mých oblíbených hydratačních rtěnkách:

    http://bourjoisgirl.blogspot.cz/2013/06/trpyt-se-jak-muzes-aneb-power-shine-od.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, koukala jsem. Hele - to máš normálně takové megarty? Docela jsem zírala. :) Jako v dobrém. :)

      Vymazat
    2. No, na těch fotkách v makru se zdají větší :-D. Jinak rty mám normální (jsem spokojená, že jsou plnější), v poměru s celým obličejem je můžeš vidět třeba tady:

      http://bourjoisgirl.blogspot.cz/2013/05/stripky-z-prahy-liceni.html

      Vymazat
  2. pekné farby :) ja osobne mám radšej matné rúže, ale tebe to sekne :) mňa tá mánia Color Whispers a všelijakých Chubby stickov obišla úplne, našťastie, lebo mám rúžov plný fúrik (kolečka), ako sa u nás hovorí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ony se ve skutečnosti tak nelesknou - to mám jen megavrstvu, aby je foťák zaznamenal. A čubka je náhodou taky fajn, ale už o ní psali povolanější. :)

      Vymazat
  3. MaxFactorka vyzerá zaujímavo, aj odtieň je pekný, ale len sa mi to zdá alebo obsahuje perleť? Color Whispers som si veľmi obľúbila, ale takúto výdrž fakt nemajú.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, perleť tam není. Nebo možná jen malilinká stopa perleti - kvůli focení jsem ji nanesla v tlusté vrstvě a světlo nebylo ideální, proto vypadá lesklejší, než skutečně je. Na stránkách Max Factor je mají tříděné podle odstínu pleti nositelky, tak tam třeba mrkni a poklikej. V drogerii je to světlo taky dost na houby.

      Vymazat
  4. Já mám od Max Factoru odstín English Rose, s perletí. Na první dojem má příjemnou konzistenci a těsně po nanesení se zdá být hydratační, ale pak začne vysušovat rty. Jestli je to tím shimmerem, nevím. Ale za těch dvě stě a něco Kč už bych si ho znovu nekoupila.

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda za vaše komentáře. :)