Stránky

pondělí 24. února 2014

Nejlepší pudr na světě

Nejlepší pudr světa - tedy alespoň toho mého omezeného - je Sexy Mama od The Balm. Toť je v podstatě vše, co jsem vám chtěla říct. :)


A aby vám ta informace i k něčemu byla, povím vám, co od pudru chci. Anžto používám dostatečně krycí podklad (korektor NARS a asijské bb krémy), od pudru očekávám už jen konečnou fixaci a zmatnění. A aby mi to všechno na obličeji drželo celý den, tj. minimálně 12 hodin.

Pudrů jsem vyzkoušela mraky. Kompaktních, sypkých, rozjasňovacích, i nějaký ten hydratační a vždycky jsem si na nich našla alespoň něco malého, proč jsem je nemohla prohlásit za dokonalé (neboli kosmetický svatý Grál - taky se vám chce gr... grálovat, když tohle slovní spojení čtete?). Buď mi vadila příliš očividná pigmentace, znatelnost na pleti, nebo malá výdrž. Na 100 % mě neuspokojil ani sypký pudr Chanel Natural Finish Loose Powder - byl na mně bohužel vidět. Sice jen trochu, ale byl.

Tolik mi ho ještě zbývá po 3měsíčním dennodenním používání.

Myslela jsem si, že jsem asi holt krapánek moc náročná a spokojila se se sypkým pudrem od Dermacolu za dvě stovky. Efekt má hodně podobný tomu "chanelímu" a za dvě stovky za balení jsem se během dne ochotně jednou dvakrát přepudrovala a bylo.

Jednoho dne se ke mně ale dostala Sexy Mama od The balm. A byla z toho láska jako trám (další otřepaná fráze, taky k zgrálování, žejo?). Na pleti není vůbec vidět. Nekecám. Ani když ji nanesete ve více vrstvách. Jemně a přirozeně rozjasňuje, zároveň zmatňuje a drží. Celý den. Těch 12 hodin zvládne jako nic a s jedním lehkým oživením můžete večer rovnou z práce na party a po půlnoci toho budete mít k odličování ještě spousty (true story).

Háček to má ovšem taky. Jen jeden, ale docela zásadní - dostupnost. Respektive jeho konečná cena. Prodává jej jeden český e-shop za ne úplně friendly cenu okolo 450 Kč. Vzhledem k tomu, že je ho v balení jen 7,08 gramů už vychází levněji i ten Chanel. No tak si vyberte. Nebo si pro něj jeďte do Turecka, tam stojí přibližně polovinu. Já ale si jiný kupovat nechci. Už jsem totiž stará a život je příliš krátký na to, abych dělala kompromisy. Alespoň v kosmetice určitě.

Který pudr milujete vy?

42 komentářů:

  1. Ahoj,
    jak to myslíš s tou cenou pudru a údajně drahým českým eshopem? Našla jsem pudr na feelunique za 13,5 liber a když počítám s kurzem 33Kč/libra (což je asi tak nejlepší kurz, co můžeš dostat, spíš budou počítat s horším - díky úžasné ČNB a její devalvaci koruny), tak vychází na 445Kč. Na českém eshopu, který zmiňuješ, jsem ho našla za 446Kč. Nakupuješ na nějakém jiném zahraničním eshopu, který má lepší ceny? Protože takhle mi vychází líp ten český, dopravu zdarma při platbě předem mají oba, ale z Česka přijde pudr určitě dřív než z Anglie..
    Díky za odpověď.
    Jinak, recenze mě nalákala a uvažuji o něm ;-) Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj a díky za připomínku. Přiznám se, že jsem ceny českého shopu se zahraničními neporovnávala. Nakupovala jsem totiž v Turecku a tam se za tenhle pudřík platí něco okolo 250 Kč. Což je za 7 gramů stejně dost. Naštěstí jsem si jich prozíravě nabrala několik do zásoby. Tož tak. Článek upravím. Ještě jednou díky.

      Vymazat
  2. já ho mám delší dobu a tolik mi neubyl, díky bohu :D ale zas ho nepoužívám denně. je to fakt nejlepší pudr, co znám, akorát teď mám pitomý make-up a ačkoliv mi žádný jiný nikdy nezabarvil, tak milý Imperial od Dermacolu s ním zoranžoví. ale to je nejmenší problém, ještě jsem se po něm osypala, takže čert vem oxidaci :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mno to ale asi nebude chyba pudru. Nějak se mi nezdá, že by Dermacol vyrobil špičkový makeup, i když jsou teď z něj všichni na větvi. Takových vln nadšení už tu pár bylo... :)

      Vymazat
  3. ja som ešte nenašla žiaden dokonalý púder, ale mne nevadí prepudrovať sa raz alebo 2 x za deň. celkom spokojná som s rimmel - stay matte a samozrejme s dermacol-om :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to gratuluju. Já jsem frfňa a na všem si něco najdu, tak si holt radši připlatím. :)

      Vymazat
  4. Mně přijde strašně žlutý. Fakt není na pleti vidět? Jsem bledule.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není, je transparentní. Já jsem taky bledule - prosvítají mi všude zeleně žíly, víc už to snad ani nejde. :)

      Vymazat
    2. Už jsem odpověděla. :)

      Vymazat
  5. Ahoooj,

    tak já jsem naprosto spokojená s pudrem od tebe ze shopu od Utip... Perfektní barva a drží mi celej den... prostě jsem ho hledala, až jsem ho našla... holly grail =o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Utip miluju taky, ale jen tak, bez podkladu. Na korektor a bb krém mi už přijde moc a teď mám raději minimalistické a nenápadnější líčení. Ale brzy ho zase vytáhnu. :)

      Vymazat
  6. Já už na pudry rezignovala, všechny mi po delší době dělají neplechu na obličeji..., ale tak alespoň ušetřím a kupuji jiné nezbytnosti:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chjo. Ale jestli se bez nich obejdeš, tak můžeš být jen ráda. :)

      Vymazat
  7. Tak ten vypadá dobře! můj nejoblíbenější je od Rimmelu Stay mate:)

    OdpovědětVymazat
  8. Néééé, já už nechci číst o další věci, kterou nutně potřebuju.. :o)) kolem tohohle pudru brouzdám delší dobu a nakonec se vždycky přesvědčím, že ho nepotřebuju a ty takhle! :o))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prostě ho potřebuješ, nedá se svítit. :)

      Vymazat
    2. Chceš mi říct, že je lepší než můj milovaný Utip??? A uvědomuješ si, že tě bude po nocích strašit duch mého zruinovaného konta? :o))))

      Vymazat
    3. Není. :) Utip je skvělý bb pudr, tohle je výborný transparentní pudr. Potřebuješ oba. :)

      Vymazat
  9. Už zase mi děláš "kosmetické chutě" :D grrrrrrrr :-/ :D
    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak grrr, je boží, tak si ho dopřej. A vrčení rázem ustane. :)

      Vymazat
  10. Já jsem teď taky potkala moc fajn a téměř neviditelný pudr (Skin Food), ale celý den mi teda nevydrží... Docela jsi mě nalákala, nejspíš si ho objednám, až zas budu mít rozhazovačnou náladu :-)

    OdpovědětVymazat
  11. já jsem si koupila všemi vychvalovaný Rimmel Stay Matte a jsem z něj zklamaná.. mám pocit, že pleť vydrží matná snad ještě kratší dobu než z krajkovým Dermacolem, který mě stál stovku :// tenhle vypadá lákavě, našetřím a pak se rozhodnu! :D

    OdpovědětVymazat
  12. Ech, ta cena právě! Není to žádná sranda, a budu si muset udělat cestu do turecka a nakoupit zásobu na celý život. Channel je možná fajn, ale nemá tak krásné obaly :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ať začnou dělat verzi v pěkném a decentním obalu a koupím si ho :-D

    OdpovědětVymazat
  14. A já budu zas plavat ve vedlejším bazéně, vůbec se mi tenhle pudr nezdá. Možná, že mu dám šanci ještě v létě, kdy se lesknu, ale zatím jsme se neskámošili. Kupovala jsem ho na FU v akci a s 5 librami off, takže to ani nebolí tolik, vyšel snad na 6 liber. Ale nedivila bych se, že je to zase moje extra něco, nesedí mi Stay matte, fuj pudr dermacol, nesnáším nars korektor...:D

    OdpovědětVymazat
  15. Na fotke vyzerá byť tmavý, fakt, ale keď píšeš, že je transparentný, tak to je zrejme len skreslenie, čo ma teší. Ja síce úplná bledula nie som, ale púder mám najradšej transparent. Nie si prvá, čo chváli tento púder, takže ho zrejme vyskúšam. Rada si trvácnosť MU alebo BB krému predĺžim na celý deň:) Teraz mám sypký Lavera transparent a som s ním celkovo spokojná a navyše pekne vonia, len je nepraktický na prenášanie.

    OdpovědětVymazat
  16. No, tak to je jasné, že ho potřebuju :-D. Stejně jako kvůli Tobě potřebuju Naked 3 a řasenku od Helči :). Jsem sice spokojená s Dermacolem (sypkým), ale malý kompaktní pudr se vždycky hodí. Nevím, jestli to tady už padlo, ale jakým štětcem tento pudr nanášíš? Díky.

    OdpovědětVymazat
  17. chjo ... já na něj četla samé óchací recenze, ale utěšovala jsem se tím, že si zase někdo něco vymýšlí, ale Tobě věřím :D já jsem používala vždycky pudry z drogérie a pak jsem si koupila jeden od Beccy a teď úplně chápu ten rozdíl! sice nematuje (což já bych potřebovala nejvíc), ale i tak na pleti vypadá úplně jinak (líp) ... takže až někdy budu mít nakupovací chvilku, tak vím, co hážu do košíku :D

    OdpovědětVymazat
  18. vyzkousela jsem vselicos drogerkoveho a ustalila jsem se momentalne na Rimmelu - Stay Matte

    OdpovědětVymazat
  19. btw tohle je asi fake co? http://www.aliexpress.com/item/3-pcs-lot-New-sexy-mama-Bahama-Mama-Hot-Mama-Bronzer-Powder-Blush-Combined-7-08g/1209831941.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těžko říct. Ale nemusí být. Akorát jsou tam prohozené obaly u bronzeru a pudru. Jinak to ale vypadá stejně - tvářenku i pudr mám a neshledávám žádné odlišnosti. Což se ale takhle na dálku s jednou fotkou porovnává blbě. :)

      Vymazat
    2. Kdyby, nebo jestli jsi objednavala z Ali, tak dej vedet jak to dopadlo prosim..taky nad tim premyslim :)

      Vymazat
  20. Já se kvůli své suché kůži snažím pudrům vyhnout a vlastně většinou používám jen Bourjois Java Rice na fixaci korektoru pod očima a projasnění, ale po přečtení tohohle článku bych si nejradši tenhle koupila asitak hned, dammit :D

    http://hilychee.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  21. CZ eshop měl teď akci 2+1 zdarma, tak jsem měla zálusk na 2 tvářenky a tenhle pudr (protože mi utkvěla tahle Tvoje recenze, a taky ta na Hot Mamu), ale bohužel byl hned vyprodaný. Tak jsem uvažovala, co teď jako, no a objednala jsem teda 3 tvářenky (Hot Mama, Cabana Boy a Down Boy) :-))
    Jo a mohli by na českém eshopu rozšířit sortiment!

    OdpovědětVymazat
  22. Chjo zrovna na jejich pudry už nějakou tu dobu koukám a strašně bych nějaký chtěla.. Jen nevím jestli zvítězí chtivost, nebo šetřivost :D

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda za vaše komentáře. :)