Stránky

čtvrtek 3. července 2014

Fotoromán - dovolenka

Tož děcka (= brněnský pozdrav). Hlásím se zas po delší době. Chci vám ukázat důvod své poslední absence. Válela jsem si totiž šunky na Krétě.

Tohle je asi nejtypičtější snímek pořízený na Krétě. Hory a modré moře. No řekni, táto, není to nádhera?

Ta panorámata!

A ty pláže! Tahle se jmenuje Vai a nachází se v údajně jediném evropském palmovém háji. Och.

A nesmíme zapomenout na kýčovitý západ Slunce.

Kdepak se nám ta váza schovává? No ano, je to Knosos. :)


V Řecku si taky nemůžete nedat frappé. Pokud do něj chcete mlíko, nezapomeňte si o něj říct.

Jenom z kávy se ale bohužel vyžít nedá. Dejte si taky nějaký salát. Zelenina, která dozrála pod horkým, téměř africkým Sluncem, chutná výtečně.


No a nebo si dejte burgr. Mleté maso Řekům taky jde.


Jo, tohle jsem taky sežrala. Má bejt? :)

Když si dezert neobjednáte, stejně vám na stole skoro vždycky nějaký přistane. I s rakií. 


Před nastartováním zkontrolujte, zda vám pod autem někdo nespí.


A připravte se na to, že budete hodně kroutit volantem. Doporučuju vybírat auto podle posilovače řízení a motor minimálně dvoulitr. Abyste na ten kopeček zvládli vyjet.

Kréta je ostrov koček.


Jsou všude. A některé i koušou, jako tenhle ďábel přestrojený za ňuňaté koťátko.


Ale i psíků je tam dost. Zde vidíte puntíkatý lak od Gabrielly Salvete v akci při hlazení smradlavé čivavy.

Dobrovolně jsem si koupila tyhle hnusné a drahé outdoorové sandály. A pak za ně děkovala bohu, neb jsem si něco udělala s jedním palcem u nohy a v ničem jiném bych víc jak sto metrů neušla. Hnusotu se snažím neúspěšně kompenzovat zeleným rimmeláckým cukrovým lakem.

Když už jsme u těch bot... Do klubu Loft jsme se neodvážili i proto, že tam dámy měly minimálně 15centimetrové podpatky. Nejdřív jsem si je spletla se štětkama. Kréta disko stájl. :)

Naše asi nejšílenější ubytování. Vila Filipos.

Technické zázemí hotelu Kronos v hlavním městě.


"Dvorek" apartmánů Stella. Tam to bylo fakt krásné, dokud jsme nenakrmili jednu kočku, která nám pak noc co noc řvala pod oknem i s panem manželem a dvěma dětmi. Mňáááu!

A kdo jste vydrželi až sem, můžete se pokochat mou noumejkap selfí s dakfejsem a asi třema filtrama, abych nešla poznat. :)

Co vy? Dovolenkujete? Budete? Chcete? Kampak razíte? :) V příštím článku vám ukážu řecké kosmetické úlovky a jelikož jsem to přehnala, podělím se s vámi. Stay tuned.

29 komentářů:

  1. Taky jsem byla na Krétě, je to fakt ostrov koček:) Jo a sandály dobrý, do terénu pohoda!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky!

    Teda, úplně jsi mi udělala chutě, takového dobrého jídla. :D

    Jak jsem uviděla fotku toho ospalce pod autem, úplně ve mě hrklo, že je přejetý, než jsem si přečetla popisek. Pardon. :D

    A podobné sandály mám nově taky, ale ještě víc nesexy. Ale vůbec mi to neva, protože jsou pohodlné a já jedu na poznávací zájezd, kde budu pořád chodit. Ty tvoje jsou náhodou pěkné.

    Jinak máš ode mě mejl. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty snadály jsou fakt hnusný.
    Ale Ty jsi hezčí než jsem doufal.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, hned mám lepší den. :) (A přece si sem nedám fotku, na které vypadám jak vytažená z popelnice, že.)

      Vymazat
  4. Paráda, taky bych hned někam vyrazila k moři, mě letos čeká jen krátká dovolená v ČR, jinak nic extra neplánuju. Kočky jsou super, ale na dovolené bych si od nich radši odpočala, stačí mně ten mňoukací teror doma :D

    OdpovědětVymazat
  5. Chceme dovolenkovaat. Paráda, hned bych zajela do teplých krajit protáhnout si šunky k moři. Letos to vypadá na nějakou dovolenou okolo komína, jestli vůbec. Duck face s třema filrama je zaručeně nejlepší foto dne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Okolo komína? :) Protahování šunek u móře je fajn, ale dá se i jinde, tož příště, no.

      Vymazat
  6. Tak ještě jednou, když se mi ten komentář smazal. Doufám, že palec už máš v pohodě. Na Krétě jsem byla naposledy s našima jako sedmiletá a říkám si, že by to zase chtělo. V Řecku obecně se mi líbilo všude, kde jsem zatím byla, akorát Athény stojí celkem za prd. No a ze sandálů si nic nedělej, já si myslím, že není nutné chodit všude na podpatcích :). Na "duckfacetřifiltry" selfie Ti to moc sluší. Těším se na ty úlovky. No a my budeme dovolenkovat až v září, ale zato pořádně. Svatební cesta směr Havaj :).

    OdpovědětVymazat
  7. P. S. Pro nasátí krétské atmosféry doporučuji Třetí přání od Roberta Fulghuma ;-). Velmi trefné a vtipné postřehy o Krétě a Řecích obecně.

    OdpovědětVymazat
  8. Dostala jsem hroznou chuť na něco. :) to jsou pokrmy! :o já bych už taky nejraději někam jela, ale nevím, jestli se to toto léto uskuteční. :D
    Já spíše používám filtry na to, abych vypadala lépe, ne, aby mě někdo nedejbože poznal. :D i když je to skoro někdy to samé.. ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hehe. No já si tím původně maskovala pihy, co mi vyrašily z toho Slunce. A taky mrtvolně bílou barvu. Výsledek samozřejmě vypadá stokrát líp než skutečnost, tak se chlubím. :D

      Vymazat
  9. Kréta nemá chybu, pláž Vai mě neuchvátila, ale ostrůvek Chrissi, to byla pohádka. Dala bych si řecké jídlo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tip! Já teď řecké jídlo nemůžu ani cítit. 14 dnů na smaženostech je fakt moc...

      Vymazat
  10. Sandály...ale kde máš ponožky??? :-D

    OdpovědětVymazat
  11. Ach, já chci taky do Řecka! Byla jsem tam už vícekrát, na Krétě taky, všude nádhera. Letos jdou naše finance do svatby, tak zatím se budu muset spokojit s krásami rodné vlasti. A s nějakou českou řeckou restaurací aspoň. :-)

    OdpovědětVymazat
  12. smradlavá čivava :D. Ale vypadá moc roztomile :). No a řeknu ti, že to ubytování je brutus!

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj, pozývam ťa na giveaway na mojom blogu- http://michelleeskingdom.blogspot.sk/2014/07/giveaway-flip-up-sunglasses.html
    :)

    OdpovědětVymazat
  14. No nádhera :-D (až na ty boty), heh, já když je prvně viděla, tak jsem si řekla "No tfuj, nevěřím, že to nosí dobrovolně" a o tři řádky dál se mi to potvrdilo, uf :-D

    OdpovědětVymazat
  15. Krásné fotky :-), také jsem se letos podívala na Krétu a nejraději bych tam zůstala :-))!
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  16. Sákra všichni jezdí do Řecka a já tam ještě nikdy nebyla. Vypadá to tam fakt krásně. Já byla letos v Itálii na poznávacím zájezdu, takže moc času na válení nebylo :D Příště možná prubnu to Řecko, ale rozmýšlím se i nad Švédskem.

    OdpovědětVymazat
  17. na mém blogu probíhá giveaway o shiseido kosmetiku, jestli máš zájem, zapoj se :) http://before-it-all-explodes.blogspot.cz/2014/08/shiseido-giveaway.html#more

    OdpovědětVymazat
  18. Krásne fotky, som si zaspomínala pred 4 rokmi sme mali svadobnu cestu na Kréte :)
    Pozývam Ťa ku mne na blog , kde práve prebieha GA o pekné ceny- kozmetika+šperk:)

    http://petra-justbeauty.blogspot.sk/2014/08/giveaway-nr2.html

    OdpovědětVymazat
  19. Super fotky, taky bych někam jela. Jde vidět, že jste si to užili!

    OdpovědětVymazat
  20. Krásne fotky,Kréte je jedno z miest kde by som rada dovolenkovala, tento rok sa mi to bohužiaľ nepodarilo ísť k moru, ale budúci rok dúfam, že už sa budem celý týždeň opalovať a kúpať v nejakom mori:D:)
    Hello From the Edge

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda za vaše komentáře. :)