Stránky

čtvrtek 26. února 2015

Naked on the Run. Meh.

Naked on the Run od Urban Decay se začala prodávat v prosinci. V Americe o chlup dřív. UD mají skvělý marketing a já je sleduju na facebooku, takže jsem po nové Naked začala toužit okamžitě. A hned jak šla na pulty v Británii, hnala jsem pro ní svou nebohou londýnskou kamarádku. A o pár dní později už mi trůnila doma. Asi byla jedna z prvních v Česku. Hurá. Aspoň jedno nej pro mě splnila. 

Takhle vypadala nová. Po několika převozech nápis už zlatý není.
Koupi jsem si odůvodnila tím, že je paletka děsně praktická, protože ušetří dost místa na cesty. Prdlajs. Stejně si s sebou beru ještě tunu dalších věcí, co potřebuju. Chybí mi v ní hlavně základní neutrální oční stín - takhle mi nestačí ani na můj běžný oční makeup.

Třeba se jednou ovládnu a vyfotím novinku dřív, než do ní zanořím pařáty. Bílé tečky jsou od brněnské tvrdé vody.
Ale pěkně popořádku. V paletce je nahoře malá černá Perversion řasenka, černá tužka a lesk na rty Sesso, který jsem vám ukazovala posledně.


Následuje pět očních stínů. 3 třpytivé, 2 matné. Na rozdíl od klasických palet Naked se nijak nejmenujou, škoda. A přijde mi, že jsou v paletce tak nějak hezčí než namalované. A to jsem přitom spíš teplý typ. Výdrž je dobrá, jako stíny z Naked 3 (Naked a Naked 2 jsou o chlup lepší, ale rozhodně to není průser).


Rozjasňovač - ač klasicky nejde na fotce vidět - je fajn. Neutrálně zlatý, lesklý, bez třpytek. Bronzer taky cajk, jen si musím dávat bacha, protože jsem hrozně bledá. No a tvářenka klasická hezká univerzální mírně lesklá růžovka.


V tužce jsou trochu třpytky. Drží hezky a nemaže se. Taky se na ni nemusí moc tlačit.


Řasenka Perversion je nenápadná, ale umí velké věci. Mám po ní asi nejlepší řasy, jaké jsem kdy na sobě viděla. Ještě lepší než po Rubinsteince. Bohužel se mi ale rozmazává. Což je hrozná škoda. Ale mně se rozmazávají skoro všechny řasenky, takže ji klidně zkuste. S efektem budete na tuty spokojení. Takový objem a délku jsem nezažila (pardon za dvojsmysly). Lidi se mě ptali, jestli jsem "byla na řasách". Škoda přeškoda, že se maže.

Suma sumárum koupě trochu lituju. Paletku používám hlavně na cesty, ale spíš proto, že bych na ni jinak ani nesáhla. Obsahuje kvalitní věci a je univerzálně použitelná. Že bych z ní ale byla nějak extra odvázaná, se prostě říct nedá.

Co vy a Naked šílenství? Máte rádi Urban Decay? A běháte nahatí? :)

20 komentářů:

  1. UD mám ráda, mám UD Naked 2 (UD Roller Girl) a jsem s ní dost spokojená. Chystám se na koupi Naked Basics 2 a rtěnek :-) S řasenkami mám podobný problém, 90 % z vyzkoušených se mi rozmazává, i když ostatním ne :-( Škoda...Jinak tahle paletka se mi vzhledově moc líbí, ale není to můj must-have, neužila bych ji :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nj, konala jsem rychleji, než jsem myslela. :) Mě zas nelákají vůbec ty basic varianty, přijdou mi hrozně nudné.

      Vymazat
  2. UD miluju, ale nemusím tyhle multifunkční paletky. Mně to děsně vadí, jak tam je například lesk, když chci jenom lesk tak musím vytáhnout paletku, když si ho z paletky nevyndám (což nesnáším, protože pak je tam ta díra :D) tak na něj zapomenu a nepoužívám. Takhle to mám se všemi těmi částmi těchto paletek a prostě mi to vadí. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Hrozně ráda běhám nahá. Vlastně ani oblečená neběhám :D Paletky mě zatím nechávají chladnou, bohudík.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A přitom zrovna ty jsi vyloženě typ na Naked 2. 3:)

      Vymazat
  4. Nahatá běhám akorát po bytě, zejména když se někam chystám a nestíhám. :D Paletka je pořád hezká a pořád ji ráda uvidím živě ;), ale je fakt, že neutrální stín tam teda chybí... A možná by to chtělo ještě pudr... a primer pod stíny... a spousty dalších věcí. To už by pak ale nebyla paletka, nýbrž kufr, že ano...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo. Brala bych klidně o jeden stín míň, ale s pudrem a korektorem. A vůbec, asi si to budem muset navrhnout samy.

      Vymazat
  5. UD mám ráda, těším se až bude u nás. Doufám, že brzo. Tahle paleta mě neoslovila, přijde mi, že stíny jsou na jedno brdo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No už aby to bylo. Kdo to má furt jezdit okukovat až do Vídně, že.

      Vymazat
  6. Mně se ty stíny moc líbí :) Nemám ráda ale tyhle paletky, ve kterých jsou další bonus produkty vloženy, jako ta řasenka a lesk, vadí mi pak to místo, když je vytáhnu.
    S řasenkama mám stejný problém, maže se mi fakt všechno, od Essence po Chanel (voděodolný Chanel, považ!), zatím nejlíp z toho vyvázla Best od Moje, kdybys chtěla takový laciný tip. A řasy dělá nádherný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tip. Teď se mi jich doma pár nasbíralo a je mi líto to vyhazovat, takže budu asi rok chodit se šmouhama a pak se uvidí. :D

      Vymazat
  7. UD obecně mám ráda, Naked original alias č1 má druhé balení, stejně tak ráda používám 2,3. Třebo Rollergirl mám taky druhé balení, moc mi vyhovuje.
    Tuhle paletku jsem obhlížela na začátku prosince v Douglas (v AT tedy), nakonec jsem ji tam nechala, docela jsem pak litovala, líbila se mi - barvami i tak celkově. Ale naštěstí je tolik kosmetických lákadel kolem, že se snadno najde náhrada za co utrácet :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jako vyloženě špatný kup to není, ale jsou věci, ze kterých asi dokážeme být urvané víc. :)

      Vymazat
  8. Mi prijde nudna, ani se mi moc nelibi a vyber barev taky nic moc...

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to tedy bylo zajímavé čtení, už po ní asi netoužím, nač zdvojovat to, co už doma mám. Zaujala mě akorát ta řasenka, přidám si ji na pomyslný seznam "co si chci koupit od Urban Decay". Rozmazávání se nebojím, řasenky se mi většinou nerozmazávají. Díky za přínosnou recenzi. P. S. Pro "ni", ne pro ní :).

    OdpovědětVymazat
  10. Brala bych všechny tři Naked všema deseti, ale zatím jsem se nepřenesla přes cenu... O dostupnosti ani nemluvě.

    OdpovědětVymazat
  11. to je kráska!!! <3 sice na tenhle typ paletek nejsem, ale ty stíny se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  12. Teda jako jsou to fakt docela pěkné odstíny. A hlavně si myslím, že mi i vydrží třeba ve fitku. Ráda si totiž obleču MMA oblečení a jdu se vybít do posilovny. Mám zaplaceného trenéra na bojové umění a prostě mě to baví. Zároveň bych ale nerada dělala to, že bych pak vypadala jako panda samozřejmě. :)

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda za vaše komentáře. :)