Stránky

pondělí 5. října 2015

Batiste do každé rodiny

Dneska jenom velice krátce. Mám pro vás závažné sdělení. Konečně si totiž můžeme koupit, stejně jako zbytek civilizovaného světa, obstojný suchý šampon na každém rohu. V DM prodávají Batiste, v což jsme už ani nedoufali. :)

O suchých šamponech jsem psala posledně, ale pro jistotu přikládám odkaz - Suché šampony, Batiste a spol.



Ty dva pro brunety jsem zkoušela a nadšená jsem zrovna nebyla. Ale objemový bude brzy můj.



Z těchto mám pozitivní zkušenost s tím úplně vpravo, Batiste original.

Konec veledůležitého reportu. Máte z toho taky takovou radost? :)

21 komentářů:

  1. Mala by som, keby v Dansku bolo DM ;D ale je to akurat tak kulovy..
    Peackapples

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máš teda pech. Ale zas tam určitě máte spousty skandinávských hipstaznaček, co my ne. :)

      Vymazat
  2. Před hoďkou cca. jsem zakoupila originální verzi na základě tvého doporučení, tak jsem zvědavá :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aj aj, taková zodpovědnost. Doufám, že budeš spokojená a nepůjdeš mi ho stříknout do očí. :D

      Vymazat
  3. já mám svůj první, mini tropic, a jsem fakt spokojená! každopádně asi u něj i zůstanu (nebo max ten origoš), protože třeba na ty blond jsem četla docela děsivé zkušenosti, že jsou prý fakt divně žluté a zůstává to na vlasech...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to gratuluju, mně ten tropický nedělá nic, akorát pěkně voní. Ale mně se ty vlasy docela dost mastí.

      Vymazat
  4. Mám z toho radost! :) Ještě by na ně mohli mít nějakou hezkou akci (třeba sleva 50%... :D) a budu spokojená úplně. Taky mám nejraději ten originální, ty brunetí ne, protože mě celkem děsí (nerada bych vypadala jako že si domalovávám vlasy. :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten světlejší mi udělal šedivé temeno a ten tmavší sice na vlasech poznat nešel, ale zabarvil mi krk a triko. :/

      Vymazat
  5. Vím o nich, koukala jsem hned na ně, ale ještě uvidím, který si nakonec pořídím.
    Zvu tě k mé soutěži.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/2015/10/muj-blog-slavi-1-narozeniny-to-si.html

    OdpovědětVymazat
  6. aj na Slovensku sú v DMkách, tak sa všetky blogerky vytešujú:D...no a ja som bola verná Timoteiu....ale konečne som skúsila aj Batiste, ale je fakt lepší....neškrábe ma z neho vôbec hlava...Ela

    OdpovědětVymazat
  7. Moje radost je ohromná! A pokud si představím DM akce, tak to bude ještě větší bombice :-D

    OdpovědětVymazat
  8. Docela me prekvapuje ta cena, posledni kousek jsem si kupovala asi pred mesicem v parfumerii a mam dojem, ze stal do stovky. Ale porad je to lepsi nez nic.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem za něj v Douglasu platila přes stovku, mám ten dojem.

      Vymazat
  9. Radost mám a velkou :) Určitě ho časem vyzkouším, vlasy se mi mastí hodně a vůbec mě nebaví umývat obden, když dřív stačilo i co tři dny. Snad mi nebude dráždit pokožku hlavy a nebude mi v tmavě hnědých vlasech nechávat po vyčesání povlak.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten original jde vyčesat dobře a hlava mě po něm taky nesvědí. :)

      Vymazat
  10. Viděla jsem je tam poprvé tak před 3 týdny a říkala jsem si, ty jo, oni je tu celou dobu prodávají a já to nevěděla? Pak mi došlo, že to asi bude novinka, tak jen čekám, že by je mohli trochu zlevnit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vzhledem k tomu, jak dlouho vydrží, ta cena pro mě není problém. Hlavně že jsou k mání.

      Vymazat
  11. Přiznám se, že mě teda suchý šampony obecně vůbec neuchvátily, tenhle mámm na hnědé vlasy a je to celkem nanic. Radši si ty vlasy umeju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten hnědák je zlo, měla jsem z něj obarvený krk.

      Vymazat
  12. Ja som mala variant pre svetlé hnedé vlasy, aké reálne aj mám a bola som s ním veľmi spokojná, dokázal vlasom dodať objem a zbaviť ich mastnoty.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda za vaše komentáře. :)