Stránky

pátek 20. prosince 2013

Jak jednoduše a bez cvičení získat mezeru mezi stehny?

Dneska vám chci ukázat jednu velmi vtipnou YouTuberku, jejíž videa si podle mě zaslouží více pozornosti. V prvním, vysoce informačně přínosném videu, nám ukáže, jak rychle a bezbolestně docílit mezery mezi stehny. Nebo jak to alespoň našvindlovat za použití originálních metod, jakými jsou dinosauří a krabí chůze, či pózování s míčem. :) Angličtina je důležitá, nikoliv však nezbytná.




Z jejího dalšího videa učůrávám asi ještě víc. Radí v něm, jak za pomocí makeupu ovládnout svět a zbavit jej mužské dominance. Nejen že v každé větě s vážnou tváří pronáší jeden drsný vtip za druhým, ale to líčení je opravdu hezké.




Pokud jste zvládli předchozí dvě videa, určitě jste zaznamenali, že jejich autorka je velikou milovnicí koček a jejím životním cílem je políbit každou jednu čičinu na světě. Pokud jste na tom stejně, pusťte si ještě návod, jak být jako vaši oblíbení mazlíčci.



Co na to říkáte? Mně se tenhle humor líbí moc a u českých vloggerek mi chybí. Nechcete se toho někdo ujmout? :)

26 komentářů:

  1. Tak ta je super, určitě ji budu sledovat. :D pobavilo mě to. :D

    Ale taky nechápu tu zahraniční obsesi mezerou mezi stehny. Co to jako má být? Já měla vždycky za to, že je to známka podvýživy...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No co, je to přeci seksi a můžeš si tam strčit gumové medvídky a fotit se tak na instagram a tumblr. :D

      Vymazat
  2. Paráda - já se dokonale bavila :)

    Krystýna

    OdpovědětVymazat
  3. Super tip ;) určiteee si pozriem :D

    OdpovědětVymazat
  4. Haha, super zábava na svátky. :))

    OdpovědětVymazat
  5. to je dobreeee, asi si zacnem vykladat nohu spolu s tym majestatnym gestom :D cele dobre vsetky tri videa, medzera na trhu cr-sr vloggeriek :))

    Peacock & Pineapples
    Vianočná Rozdávačka

    OdpovědětVymazat
  6. Ty jo, po přečtení titulku jsem se fakt lekla, že řešíš mezeru mezi stehny :D Videa dobrý, jako kočkomila mě nejvíc pobavilo to poslední :)

    OdpovědětVymazat
  7. Čekala jsem, že v tom bude bejkárna... :D
    Mimochodem Romové mají za to, že se podle mezery mezi stehny pozná deflorované děvče :-)

    (to mi říkala jedna romská děvčiča, když jsem tam tu mezeru ještě měla:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo, tak to já čím jsem starší, tím jsem cudnější a před pětadvacítkou jsem byla coura. To jsou věci. :D

      Vymazat
  8. Je úžasná :-)! Díky za pobavení!

    OdpovědětVymazat
  9. Haha to je bomba))) Mám 2 kočky a musím uznat, že hraní se sáčkem je jejich nejoblíbenější zábava. Ona to vystihla fakt perfektně)))
    Тнє ∂ιαяу σƒ ριєяєттє

    OdpovědětVymazat
  10. Já furt nechápu, co všichni s tou mezerou mají. Mám ji a nikdy by mě nenapadlo, že pro ní ženský cvičej. To samý bubble zadek, či jak mu řikaj. :D
    Jinak videa super no, pobavilo :D

    OdpovědětVymazat
  11. Až se mě zase někdo zeptá, jak mít mezeru mezi stehnama, pošlu mu tohle video. Geniální! :D

    OdpovědětVymazat
  12. Hezky vecer, muzes sem dat odkaz? Koukam na to pres iphone a nezobrazi se mi ty videa :-( Dekuji moc!

    OdpovědětVymazat
  13. Ananasko, ta holka je úžasná, hlavně teda kočky mě dostaly, klikám na kočku a sabskrájbuju, je úžasná:D

    OdpovědětVymazat
  14. Super:)))

    A odkaz pro ty, co se jim videa taky nezobrazujou jako mne: http://youtube.com/user/tadelesmith

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Mooro, zradila mě technika. (No dobře, kecám, pózovala jsem celou tu dobu s jednou nohou na stole. :D)

      Vymazat
  15. Takže ukládám :). Holka je super. Ať se jdou ty vyzáblé kostřičky s mezírkami vycpat, že?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale tak jim to přejme. :) Ale nebudeme si hrát na to, že to je beauty standard. :)

      Vymazat
  16. Jéééj, tak presne túto zbožňujem... Je vtipná a nič si nejako neberie :-)

    Silvestrovský Giveaway s Papi Lapi

    OdpovědětVymazat
  17. Málokdy u videí smíchy slzím a málem si přičurnu, ale tahle youtuberka je fakt úžasný, díky za tip. Hned ji házím na odběr :)

    OdpovědětVymazat
  18. tak to bylo super!! :D :D to s tím balonem někdy zkusím!!!

    OdpovědětVymazat
  19. Náhodou ta mezera je hodně pěkná. Moje ségra má přes boky 77cm a je hrozně štíhlounká, přitom má 180 cm a má tak malý zadek, dlouhé nohy a velikou mezeru. Klukům se to strašně líbí a fotí si její zadek a tu mezeru na ulici, že si to vystaví doma a budou se tím kochat. Je mi z toho smutno. Já nikdy nemám šanci takové mezery dosáhnout, jednak mám metabolickou poruchu, nemocnou štítnou žlázu i srdce (přesto hodně sportuju) a i tak jí nikdy nedosáhnu, protože mám velké kosti jako vnitřní stehna a přes boky 100 a trčí mi kosti na bocích (jsem štíhlá - úzký pas, malá prsa), takže ať cvičím do roztrhání těla, nikdy to nejde. A jídla (ačkoliv se nějak nepřežírám, ale zato aspoň trochu jím a pravidelně, ne jako ségra, co si vezme 1 až 2 malá jídla denně - prý není anorektička, haha) se vzdát nemůžu. Stejně už jsem to zkoušela, nejedla jsem týden a bylo mi akorát strašně strašně špatně (vážně po mé zkušenosti nikomu nedoporučuji, i když se všude na netu píše, jak vás jednodenní až týdenní půst nezabije - kecy!), musela jsem pořád spát a nikdo si stejně nevšiml, že bych zhubl, ani já. A ségra si to může dovolit, protože je naprosto zdravá, zato já ne, bohužel. A klukům se nelíbím, když nejsem namalovaná, přitom jsem docela hezká, ale holt dneska je jiná doba. Počítám, že sama budu tak do 50, a to už jsem skoro v polovině toho věku. Sice už dávno nejsem v pubertě, ale tyhle stavy z ošklivosti těla a toho, že se nikomu nelíbim, když jsem ani nikdy neměla žádného kluka a nikdo si mě nevšiml, zato ségra jich má na každém prstu, u mě stále přetrvávají ;(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě mrzí, ale vůbec nesmutněte :) Určitě to lze nějak vyřešit, možná třeba jako velké pozadí tímto zákrokem, tak určitě by nějakým podobným způsobem šla tvarovat i vaše mezera. Rozumím tomu, že jste smutná, ale určitě i na Vás někde čeká ten pravý, jen to může déle trvat. Bude to znít asi škaredě vzhledem k sestře, ale krása zdaleka není všechno. Tak přeji, ať to i Vám vyjde!

      Vymazat

Jsem moc ráda za vaše komentáře. :)