Stránky

pátek 20. listopadu 2015

Co doopravdy pomáhá na celulitidu i bez cvičení - Inca Collagen

Aktualizováno - na konci najdete srovnání s mnohem levnějším Colafitem.

Nebojte se, nechystám na vás žádnou kulišárnu jako tehdy ve článku o mezeře mezi stehny. Tu mimochodem furt nemám. Ale už mě to netrápí - s údržbou je moc práce. :)

Skoro před 2 měsíci jsem dostala možnost spolupracovat s českou firmou Inca Collagen, která má úžasný produkt - kolagen. Vyrábí se ve Švýcarsku a je bioaktivní - to znamená, že ho tělo okamžitě rozpozná a hned s ním začne pracovat. Má pomáhat na pleť, na vlasy, na klouby - zkrátka vylepšuje všechny tělní tkáně, ve kterých se kolagen nachází. Přiznám se, že ze začátku jsem byla skeptická. Protože takových všeléků už jsme tu měli hodně a většinou stály za vyližpr za nic. :)


Zdroj

Ale tak znělo to dobře a za zkoušku nic nedáte, že jo. Navíc když s hrůzou zjistíte, že vaše tělo od 25. roku kolagen přestává vyrábět a nejpozději ve 40 s ním máte z vlastních zrojů útrum nadobro.
Inca Collagen jsem začala brát hlavně proto, že jsem měla před 2 lety úraz na snowboardu a od té doby mě pobolívalo koleno při sebemenší zátěži.

To nejsou kondomy, ale sáčky s kolagenem, který se rozpouští
ve vodě a pak se pije. Je skoro bez chuti a není to hnusné. :)

Bolest k mému překvapení ustoupila asi po 3 týdnech užívání. Teď jsem v polovině 2. balení a zatím pořád dobrý. Co mě ale nadchlo úplně nejvíc, to byl efekt, který jsem opravdu nečekala. Mám úžasně vyhlazenou kůži na stehnech a na zadku. Nechci být nechutná, ale i když kůži stisknu, neobjeví se žádný "květák" - víte, co tím myslím, že jo? :) Mám pocit, jako by mě to vrátilo tak o 10 let zpátky v čase. Prostě bomba. Navíc jsem v poslední době řešila nějaké zdravotní potíže a mám striktně zakázáno cvičit, takže je to určitě zásluha kolagenu.


Stejnou zkušenost nezávisle na mě udělala i Teta z Prahy Martina, která má michochodem nový blog, takže to asi fakt nebude náhoda. :) Kromě toho, že mě už nebolí koleno a omladilo se mi pozadí, mám o dost lepší nehty - takové jakoby hydratovanější a zbláznily se mi vlasy, narostla mi spousta minivlásků a za chvíli budu vypadat jak Jackson zamlada.



Inca Collagen má pomáhat i na pleť. To jsem ale nezaznamenala. Pigmentové skvrny jsem neměla i předtím a sem tam mi něco vykvete i teď. Mám pocit, že mám pleť hydratovanější, ale to nemůžu zaručit, že je díky kolagenu - s podzimem jsem přešla na jinou péči.

Po kolagenu se prý i hubne, když se pije na noc. Přiznám se, že od toho jsem si slibovala hodně. Ale nestalo se to. I když... po měsíci a půl přísného klidového režimu jsem zatím přibrala asi jen půl kila, možná by to bylo horší, nevím...

Každopádně Inca Collagen vám můžu vřele doporučit. Jsem z něj nadšená a teď už si ho nakupuju ve velkém za svoje. Pod stromečkem ho ode mě najde celá má i přítelova rodina. Moje babička ho teda díky mně bere už měsíc a chválí si ho - v 81 letech a s artrózou hlásí, že lépe ohne jedno koleno.

Krabička s 30 sáčky stojí 1260 Kč. To je 30 denních dávek. Někomu to možná přijde moc drahé, ale já nesouhlasím. V každém sáčku jsou 3 gramy vysoce kvalitního kolagenu, který fakt funguje. A hádám, že to asi nabude zadarmo. Když si navíc vezmete, kolik lidí je schopno vypláznout dvakrát tolik za Wobenzym, který pak stejně neberou, je to vlastně ještě levné. :) Pokud byste kolagen chtěli taky, mám pro vás slevový kód C31000105. S ním dostanete slevu 140 Kč. Tady je odkaz na e-shop Inca Collagenu.


V komentářích i naživo jste se mě ptali, proč si nekoupím Colafit - je o dost levnější a nemusí se míchat ve vodě. Tak já vám to teda řeknu - Colafit je ve skutečnosti o moc dražší, protože v jedné denní dávce Colafitu je 8 miligramů kolagenu. To je 0,008 g versus 3 gramy v 1 dávce Inca Collagenu. 120 kostiček Colafitu stojí okolo 500 Kč. Ve 120 kostičkách máte 0,96 gramu, což je třetina denní dávky Inca Collagenu - síla, co? Takže kdybyste si chtěli koupit od Colafitu tolik kolagenu, co je v tom od Inca, zaplatili byste přes 40 000 Kč. Takže kdo to má vlastně drahé, hm? :D


Sečteno a podtrženo, jsem nadšená. A vřele vám doporučuju kolagen vyzkoušet taky. Jsem ráda, že historicky první spolupráce, kterou jsem jako bloggerka dotáhla do konce, byla s Inca Collagenem. :)
A co vy? Bolí vás klouby? A berete na to něco? A zobete i nějaké další potravinové doplňky?

27 komentářů:

  1. Ja obcas pozobavam kolagen z lekarne, hlavne preto, ze som mala v mladosti (ehm, v detstve som chcela povedat) problem s ramenom a obcas mu vrzu klby. No a presne ako hovoris, pomaha to aj na vlasy a nechty. Tento by som skusila tiez, keby nebol taky drahy :D
    Peackapples

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, na to, jak to zabírá, mi to drahé nepřijde. Tisícovku za krém, co funguje stejně jako Indulona, už jsem několikrát zaplatila. :D

      Vymazat
    2. ja prave ani nie :D teda raz, ale aspon vydrzal dlhsie ako mesiac

      Vymazat
    3. No já doufám, že to hladké ehm pozadí pak ještě chvíli mít budu. :)

      Vymazat
    4. daj potom vediet kolko to vydrzalo po mesacnej kure :D

      Vymazat
    5. Tak jsem přepočítala, kolik by stejné množství stálo od "těch levných značek z lékárny" - přes 40 000 Kč - napsala jsem to i do článku. Lol.

      Vymazat
    6. a este to stale uzivas? objednala si si dalsie, ci efekt zatial trva?
      (ja si mozno objednam tiez, rozmyslam nad tym, i ked ta ich stranka je fakt hroza, vobec to na neposobi nejak doveryhodne..)

      Vymazat
    7. Užívám. Od dalšího měsíce jen každý druhý den a pak si budu dávat měsíc pauzu a pak zase znova začnu. Jsem nadšená - zmizely mi křečové žíly a vůbec nemám suché paty, mám nohy jako miminko. Chystám další článek. Web mají nic moc, ale věřím, že to spraví. Stojí za tím hrstka nadšenců, co do toho skočila po hlavě a web neřešili. Na fb mají rozhovor s majitelkou - mrkni na to a pochopíš. :)

      Vymazat
  2. tak teda dík no...peněženka tě bude pozdravovat :D Já už právě na IG četla u tetky :) efekt na celulitidu a dost zaujalo :))) Tak to asi prubnu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu se opakovat, ale za věci s menším nebo žádným efektem jsem dohromady vyhodila už mnohonásobně víc. :)

      Vymazat
  3. No, zkusenost s tim nemam, ale rozrachana kolena mam, takze mozna zkusim nejakou nepredrazenou alternativu. Z diskuzi mi to vychazi na Colafit nebo nejaky koncentrovanejsi, co predepisuji ortopedi. Beztak to je v podstate jen zelatina... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V těch levnějších preparátech je kolagenu míň a nemusí být biosktivní - tělo ho tak nevyužije. Moje babička brala všechno a zabralo až tohle. Ale třeba ti to na menší problémy bude stačit, uvidíš. :)

      Vymazat
    2. Tak jsem přepočítala, kolik by stejné množství stálo od Colafitu - přes 40 000 Kč - napsala jsem to i do článku. Lol.

      Vymazat
  4. Ahoj, já jsem asi slepá, ale kde si to můžu objednat (a použít ten slevový kód)? Zuzka

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, tady :) http://www.incacollagen.eu/objednat

    OdpovědětVymazat
  6. To snáď nemyslíš vážne?:D Najskôr kamarát zdieľal ich video na fb, pretože im ho myslím robil....to som o Inca Collagene čítala prvý raz a hovorila som si, že by bol fajn pre mamu na Vianoce, potom som o ňom čítala u kohosi na Insta, to som si hovorila, že možno nakoniec aj pre mňa...a teraz, keď to čítam u teba, tak viem už naisto, že by bol aj pre mňa...och...no tento mesiac určite nie, to si už toho nejak veľa dopriavam...ale budem ho mať na pamäti. A inak výborné porovnanie s konkurenciou...žiaľ ľudia častokrát počujú iba na cenu a zloženia si už nevšímajú...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No oni jsou docela noví na trhu. Ale fakt to funguje - zkus to a uvidíš sama. Začala mi teď růst ofinka z úplně nových vlasů - mazec. Asi ještě napíšu další článek o účincích.

      Vymazat
  7. na celulitidu bych objednala kosmetiku na notino.cz, tam maj produkty na celulitidu za lidské ceny.

    OdpovědětVymazat
  8. na celulitidu se mi osvědčil břečťanový gel proti celulitidě od Ryoru a není vůbec drahý.Dále skořicový masážní gel. Obojí jsem zakoupila za slušnou cenu na notino.cz

    OdpovědětVymazat
  9. no díky holky za tip. Já šla taky na notino.cz, nechala jsem si od vás poradit a jsem nadšená. Za kosmetiku na celulitidu u nás v obchodě zaplatím mnohem víc.

    OdpovědětVymazat
  10. na tom notino.cz je zeštíhlující a zpevňující serum proti celulitidě Eveline Cosmetics Slim Extreme za fajn cenu, ten mi na můj problém pomáhá

    OdpovědětVymazat
  11. já upřednostňuji ve všem značku Nivea. Kupuji i gel proti celulitidě Nivea Q10 Plus zpevňující. Pokud ho nenajdete u vás v drogerii, je na notino.cz, stojí kolem dvou stovek

    OdpovědětVymazat
  12. na celulitidu mi pomáhá Eveline Cosmetics Slim Extreme termoaktivní zeštíhlující sérum proti celulitidě, není všude k sehnání, objednávám si ho na notino.cz.

    OdpovědětVymazat
  13. Právě s celulitidou mám taky problémy. Kolagen jsem ale nezkoušela. Díky za tip. Celé se to rozjelo po mém porodu. Ono obecně se moje tělo po porodu dost změnilo a s některými změnami nejsem vůbec spokojená. Nad čím teď tedy uvažuji je labioplastika. Co jsem se tak dívala, tak to podle všeho umí udělat tady. Asi na to půjdu.

    OdpovědětVymazat
  14. No, z vlastní zkušenosti můžu říct, že kolagen opravdu dokáže dělat divy. Já ho teda nepoužívám na celulitidu, ale nedávno jsem začala používat kolagen na pleť. No a i po tak krátké době si začínám pociťovat zlepšení hlavně v pružnosti pleti. Musím říct, že je to fakt super věc. :)

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda za vaše komentáře. :)