Stránky

neděle 3. března 2013

PURE EVIL

Jakožto osoba pesimistická a negativní těžce nesu, že mi na blogu visí zatím jen jeden článek, ve kterém navíc nedštím oheň a síru všemi směry, ale dokonce chválím. Dneska dám naopak naplno průchod síle temna a budu zplna hrdla nadávat na kosmetické "vymoženosti", jejichž koupě hořce lituju.

Vlasová maska Gliss Kur


Na fotce se tváří jako neviňátko a z regálu v drogerii na mě přátelsky žlutě zářila. Popisek taky nevypadal špatně - zaceluje roztřepené konečky, dodává lesk, blablabla... Jenomže! Po prvním použití, kdy jsem dodržela instrukce, jsem měla vlasy hnusné. Prostě hnusné, takové oslizlé, podobně jako po koupeli v rybníku uprostřed léta, kdy se voda začíná nebezpečně zelenat. Už to mě mělo od dalších pokusů odradit. Jenže mé ekoteroristické já, které ve mně od puberty dřímá, mi nedovolilo produkt nespotřebovat, natož ho vyhodit, i přistoupila jsem (já husa!) k pokusu dalšímu. Tentokrát jsem měla volný den a byla jsem sama doma, a tak jsem si v zatmění mysli řekla, že nechám masku působit déle. Nanesla jsem ji do délek vlasů, zamotala do drdolu a nechala asi hodinu působit. Když jsem se pokoušela vlasy rozmotat, vůbec to nešlo. Byly slepené a zaschlé a celé se to chovalo jako tuhnoucí beton. Po umytí mé vlasy připomínaly ty, jimiž se honosí bezdomovci u brněnského hlavního nádraží. Takže až budete chtít vidět, co vám tato maska udělá s hárem, prostě se měsíc nemyjte, pijte krabicové víno, kuřte vajgly z popelnice a občas se někde vyválejte. Bude to levnější a asi i o dost zábavnější. Jo a mám od té doby už asi 14 dní lupy a nejde se jich zbavit.

Heřmánkový šampon Ultra Doux

Víte, jak vypadá instalatérská koudel? No ale nepředbíhejme. Onehdá jsem vešla do legrační prastaré drogerie, kde snad nakupoval i Hitler a s údivem jsem se probírala regály se zbožím neznámých značek, rozličných tvarů, barev a vůní. Potřebovala jsem šampon a do oka mi padlo to zlo, co vidíte na fotce. Když jsem byla malá, byla tahle značka šamponů velice in. Prodával se s broskvovou vůní, byl určený pro děti a pamatuju si, jako by to bylo včera, jak se způsobná holčička s blond vlásky až do pasu culila do kamery a říkala: "Netahá to, když se češu." Děsně mě rozčilovala, protože jsem byla brunetka s ofinou podle kastrolu a den předtím mi kluci nalepili do vlasů žvýkačku, protože jsem měla samé jedničky. Jata nostalgickými vzpomínkami, zakoupila jsem tedy tento šampon a po několika umytích jsem to s ním vzala. Pořád váhám, zda svou hlavu po jeho použití přirovnat k té koudeli nebo k obrácenému mopu, ale to, co s vlasama dělá, je prostě děs. A ani drahý kondicionér a olejíček to nezachrání. Teď s ním umývám záchod a na to je bezva.

Tělové mléko s melounovou vůní Balea


Značku Balea mám normálně moc ráda, myslím, že její poměr cena/výkon nemá na našem trhu konkurenci. Tělových mazadel spotřebuju tuny a nazaznamenávám markantní rozdíly mezi dražšími a levnějšími značkami. Tělové mléko od Chanelu sice nádherně voní a skvěle hydratuje, ale za desetinásobně nižší cenu u Balea rozhodně nemám desetkrát horší vůni a péči. Až na výjimky jako je tato. Mléko hydratuje příjemně, nelepí a hezky sladce melounově voní. Jenže ouha, jak se ta vůně postupem času rozkládá a rozpadá - přece jen je ta parfemace levná - během 2-3 hodin se rozloží do něčeho, co připomíná hovno hozené do hořícího pytle zvratků doutnající na hnojišti uprostřed močálu. Fuj, nebrat!

Lak na nehty Catrice Miss Piggy Reloaded




















Bohužel jsem se nechala nachytat na název. Připadal mi velice vtipný a myslela jsem, že se jedná o nadsázku. Avšak po nalakování bude vaše ruka opravdu připomínat prasečí kopyto. Navíc vůbec neschne, nekryje a okraje nehtů barví do šeda. Omlouvám se, že nepřikládám foto, jak to vypadá v praxi, ale už to nechci nikdy zažít.

Garnier roll on stick proti očním otokům
















Znáte to - vaše drahá polovička vás absolutně nechápe a je citový mrzák, teta z červené lhoty čeká za rohem, aby vás mohla poctít pravidelnou návštěvou a smutný starý pes si přijde na ulici pro pohlazení a vy brečíte a brečíte a nemůžete přestat. No dobře, možná to nezná nikdo jiný než já, ale určitě se taky občas probudíte s napuchlýma očima, ať už od pláče, alergie, nebo nevyspání. Říká se, že proti tomu nejlépe pomáhají vychlazené sáčky od černého čaje, studená lžička a led. A je to pravda. Rozhodně nezkoušejte tyčinku z fotky, pokud si teda ty otoky nechcete zafixovat a chodit s nima celý den a nazítří se probudit se zánětem spojivek - true story.

A co vy? Máte taky doma v šupleti nějaké kosmetické hrůzy? Nebo jiné zlo?

7 komentářů:

  1. Anno! Skvěle píšeš a moc mě bavíš! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Díky moc Lili. :) Budu se snažit, aby mi to vydrželo.

    OdpovědětVymazat
  3. S GlissKur jsem už nadobro skončila, pořád jsem jim naletěla na nějaké nové řady, nakoupila si všechno a vlasy jsem měla stejné, nebo ještě horší. Zato obyčejný Fructis dělá zázraky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Fructis jsem četla vesměs chválu, ale že prý je narvaný nějakým vitamínem, který sice vlasy krásně vyživuje, ale prý pak strašně špatně drží styling - jak se ti po něm vyrábějí účesy?

      Vymazat
  4. S maskou Gliss Kur mám stejnou zkušenost. Navíc se mi zdá, že z těch vlasů snad nejde pořáně vymýt, takže když je pak češu, na hřebenu zanechává takovou špínu.
    Šampóny Garnier podle mého patří k těm slabším, nic nového pod sluncem. Z jednoho jsem měla dokonce lupy. Zato jejich kondicionéry se zdají být férové :)

    Velká pochvala za blog! Přestože u kosmetiky jsme ,,každý pes jiná ves", tak není nikdy na škodu nabrat inspiraci a posbírat kritiku ;).

    OdpovědětVymazat
  5. Moje poslední zkušenost je čerstvá..Intimní gel Dove, který štípe, pálí a způsobuje svědění. Never more!

    OdpovědětVymazat
  6. Zajímavé, jak každému vyhovuje něco jiného. Na ten heřmánkový šampon pěju chválu, mám po něm lesklé, světlé, objemné vlasy, které se necuchají a pláču, že ho přestali vyrábět.

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda za vaše komentáře. :)