Stránky

středa 6. listopadu 2013

Kolik toho na sebe napatláš na podzim? TAG

Poté, co se nám s Margaretkou v létě víceméně náhodou povedlo nastartovat lavinu patlacích tagů, které se začaly nekontrolovatelně šířit po blogosféře, jsem se rozhodla, že zkusím rozjet druhé kolo. Pokud by někoho z vás zajímalo to první a nezaznamenali jste ho, klikněte SEM.

Proč se to jmenuje tak blbě?


Otázka použitá v nadpisu pochází z věčného souboje doprovázejícího pokusy o soužití dvou světů, svár jinu a jangu, součinění plodivé a ničivé síly vesmíru... Zkrátka vychází z toho, že i když s muži léta sdílíme jednu domácnost, jsou schopní i po takové době klást tak pitomé dotazy. :) Nejinak tomu bylo u nás, a tak jsem se rozhodla si to všechno snést na hromádku a spočítat.


Čím začínám den



Ráno rozlepím očka, pustím kávovar a kvačím do koupelny. Nejdřív si celý obličej včetně očního okolí opláchnu Mycím krémem Dermacol bez mýdla (1), který mám od Mitsuuko a který je super, jen tak mimochodem. Pak následuje přírodní řecké tonikum Mythos (2), o kterém jsem psala tady (klik!). Potom aplikuju thajské sérum RJK (3), které bělí jizvy a stahuje póry. Následně používám hydratační japonskou vodičku na pleť Hada Labo (4), kterou mám od Lucie a se kterou jsem moc spokojená. Brzy bude recenze. Přes to celé hodím matujicí krém Effaclar od La Roche Posay (5). Těch vzorkových balení mám doma asi 10, miluju svou dermatoložku! Kolem očí nanesu oční krém pro starý lidi Revitalift laser renew od L'Oréalu (6). Chtěla jsem zkusit něco z té řady, kterou tak milují Moora a IYF. :) Na rty je mou stálicí balzám od Neutrogeny (7).



Pak si jdu pro kafe a lezu do sprchy, aby se to všechno stihlo pořádně vstřebat, abych si pak mohla v klidu nanést fasádu. Na sprcháč Playboy (8) mě nenalákal opět nikdo jiný než Moora a je fakt, že moc hezky voní. Intimní mýdlo Biopha (9) je přírodka z DM drogerie. Po sprše se vždycky mažu a nejčastěji teď sahám po kokosovém másle Beauty Formulas (10), které je rovněž od Lucie. Čím jsem se při nakupování řídila před blogama, sakra?


Po sprše a snídani následuje líčení. Ač toho teď používám méně než v létě, výsledek je výraznější. Normálně mám ráda nahé líčení, akorát teď přidávám na intenzitě barev a na linkách, jestli mi rozumíte. :)

Nejprve zakryju případný čurbes a kruhy pod očima makeupem Cover od Dermacolu (11) a nanesu BB krém Gino McCray (12). Používám ho bez přestávky už půl roku a pořád nedochází! Pro recenzi klikněte sem a pokud byste o něj měli zájem, mrkněte mi do shopu, ještě pořád je k dispozici. Přes něj dávám asijský BB pudr Cute Press Evory (13), ale už jen trošku na zmatnění. Když jsem extra líná, použiju jen ten pudr a taky to vypadá velmi profi.

Na tváře hodím Hot Mamu od The Balm (14), pro kterou jsem na své ostatní tvářenky úplně zapomněla. Lícní kosti, obloučky obočí a horní ret rozjasním očním stínem Infaillible od L'Oréal (15), na oční víčka nanesu bronzové stíny Color Tattoo (16) a na waterline použiju voděodolnou černou tužku Lola (17). 

Rty zvýrazňuji sovím balzámem od firmy NPW (18), který jsem si koupila v Budapešti v hipsterské cukrárně, kterou jsem vám ukazovala tady (klik!). Ta barva na rtech mimochodem vydrží až do oběda a i po něm je ještě patrná. Ať se jsou všechny Color Whispers a jim podobné bodnout. :) Na řasy dodělávám ufo řasenku Clinique (19).


Málem bych zapomněla na zvýraznění obočí očníma stínama Avon (20), které mě vážně se*ou, ale už se blíží ke dnu (a pak hurá Urban Decay sete na obočí!). Samozřejmě taky použiju deodorant (21) a navoním se (22). Deodoranty Nivea používám pořád dokola a i když jim občas zahnu, vždy se k nim pokorně vrátím. Mou nejoblíbenější podzimní vůní je Stella McCartney, která nádherně voní po růžích a drží celý den - znáte?

Takže 22 věcí než se ráno vykopu z domu. A stíhám to všechno do 30 minut, cheche. :) Přes den si občas poopravím makeup a přivoním se, ale nepoužívám na to nic dalšího.

Večerní očista a péče



Večer znova vletím do sprchy a znova se setkám se svými kámoši z rána. Přibude k nim už jen Dermacol tělový peeling (23) s krásnou vůní belgické čokolády. Hrozně se mi líbí a mám nutkání ochutnávat. Dokonce jsem kvůli němu porušila pravidlo nepoužívat v kosmetice nic, co by připomínalo jídlo. Mému drahému smrdí, naštěstí ze mě po sprše není skoro cítit.



Ve sprše si taky tak trochu oplachuju obličej, poté dochází k doodlíčení. Oči beru červenou micelárkou od Biodermy (24), která mě bohužel začíná štípat, takže se s ní po 3 letech budu muset rozloučit. Na obličej teď používám odličovací balzám Missha (25), na který brzy chystám samostatnou recenzi. Ano, taky jsem se nakazila vlnou adorace Kerolájn Hirns a vítám, že o ní píšou i jiné bloggerky, protože mě její způsob psaní rozčiluje - taky vám vadí, jak pořád zdůrazňuje, že je naggy a bitchy?

Zpět k patlotagu. :) Po odlíčení nanesu stejnou péči jako ráno, jen krém vyměním za Lumene noční krém s kanadskou borůvkou (26).

A to si jako nemyješ vlasy? Fůůůj!


Takže sečteno a podtrženo, každý den, děj se co děj, na sebe napatlám 26 výrobků. Je ale pár věcí, které používám dvakrát až třikrát do týdne.


Alespoň dvakrát týdně se snažím udělat si minimálně hodinový vlasový zábal z kokosového oleje (27). Ten samý, co používám, teď u mě můžete získat v giveaway (klik!). Vlasy si myju co 3 dny úžasným přírodním šamponem od Mastic Spa (28), recenzi najdete tady. Jako kondicionér se mi z těch drogerijních nejlíp osvědčil fialový Elséve (29), který je bez silikonů.


Dvakrát až třikrát týdně si taky dělám čisticí jílovou masku (30). Používám teď francouzský jíl od Nobilis Tilia a nemůžu proti němu říct křivého slova (a to já ráda, však vy víte :). Po něm opět na Moořinu radu následuje peeling (31). Teď mám Himalaya Herbals nimbový s meruňkou. A sem tam si oblepím čumák flastrem proti černým tečkám (32).


Minimálně jednou týdně si taky lakuju nehty. Podlak (33) a nadlak (34) mám od Four Seasons a jsem moc spokojená. S nimi mi dokonce drží i proradný lak Illamasqua z Ladyboxu (35), který je jinak neblaze proslulý svým okamžitým olupováním. A přitom má tak nádhernou barvu. Ukazovala jsem vám ho už tady (klik!). Z drogerijních odlakovačů mám nejraději český Lilien Fruit s tea tree. Připadá mi účinnější a odlakování s ním je rychlejší.

Tož tak. Denně tedy určitě použiju 26 věcí a týdně 35. A samozřejmě, že je toho reálně víc - sem tam koupel s pěnou, plátýnková maska, ozkouší se nový krém, z kufříku vykouknou pozapomenuté oblíbené oční stíny...

Kolik toho na sebe za den naplácáte vy? A mají pro to vaši muži či obyvatelé téže domácnosti pochopení? A znáte něco z toho, co používám? Co si myslíte o Caroline Hirons? A co na to Jan Tleskač?

39 komentářů:

  1. Kdyz jsem delala predchozi tag, tak mi vyslo tusim 19,20 produktu.
    S pritelem sice jeste nebydlim, ale kosmetiku bere, dokonce by mu vadilo, kdybych se nelicila. Mazadla sice uz tolik nechape, proc se vubec mazu, ale jinak jo. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo a to ti nevadí? Já se maluju, i když jdu jen se smetím, ale říct mi chlap toto, okamžitě s makeupem končím, dokud nezmění názor. :D

      Vymazat
    2. Proc by mi to melo vadit? Ja se taky licim i jen na doma, nemysli to tak, ze vypadam hrozne odlicena, to vubec. Ale mysli si, ze k zenskym to liceni proste patri. Ja ho chapu,ven bych nevysla bez nalicena a sama obcas koukam,ze se nejaka aspon lehce nanalici. Pry at se radsi neholim,nez abych se nelicila. Ja taky chci,aby nejak vypadal,kdyz s nim nekam jdu:D

      Vymazat
    3. Aha, já to pochopila blbě. Jsem poznamenaná historkama o tom, že s některýma holkama (který jsou mimochodem krásný) ti jejich nechcou bez mu nic mít.

      Vymazat
    4. Jee,to vubec,nemysli to spatne,i kdyz si pri odlicovani dela srandu,ze se hnusim:D Dokonce rekl,ze jsem jedna z mala holek,ktery se nelekl:D:D

      Vymazat
    5. Hlavně že oni jsou taky všichni krasavci k pohledání! :D

      Vymazat
  2. Ještě jsem tenhle tag nedělala, ale v neděli do něj půjdu :) Vlna CH mě taky zasáhla, už mám na ceste objednávku z FeelUnique :) Zatím dělám spíš takovou nouzovku ze zásoby Co dům dá, ale taky se to dá zvládnout :) A můžu tě ubezpečit, že zas tolik toho na sebe nenapatláš ;)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Tak se pak pochlub s balzámem. Celkem mě to chytlo a baví mě.

      Vymazat
  3. Teda ta ranní péče mě docela vyděsila, připadám si jak šmudla, protože já si ráno před nanesením makeupu jen opláchnu obličej vodou a nakrémuju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdybych měla bezproblémovou pleť, dělám to taky tak. :)

      Vymazat
  4. Kokosové máslo musí krásně vonět! Já teď používám tělové mléko s kokosovou vůní od Freemana. Makeup od Dermacolu má výborné krytí, ale na mé pleti vypadá hrozně. Od Playboy jsem měla vůni přesně takovou, jako máš sprchový gel a byla super !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, tohle voní hezky, ale jen decentně, takže se netluče s parfémem. :)

      Na mě DC Cover vypadá děsně, když ho nanáším prsty. Ale štětcem se dá rozetřít krásně do ztracena. A když přes něj dám ještě bébéčko, není poznat, kde končí a kde začíná. A ani do těch vrásek pak tak neleze.

      Vymazat
  5. Já kromě krému na oči a pleť. vody od Clinique si na obličej nepatlám nic, všechny krémy mi víceméně dřív nebo později začnou dělat neplechu. I DDML od Clinique, Biodermu atd., vyzkoušela jsem toho tolik a vždy stejný výsledek...
    Na pokožku těla jsem takový flink, uf, mám tolik mazadel, ale v podstatě jen na výstavku:))) 2 x týdně si ještě dělám peeling plus masku.
    Vlasy myji téměř denně, šampon ( momentálně si ujíždím na Redken, ale jinak Tigi) plus maska nebo kondicioner.
    Líčení je každý den jinak, co mě ráno zrovna napadne, takže počet produktů se každý den dost liší...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a manžel má pro mé tunové zásoby kosmetiky pochopení, on má zase svoje hry na Xbox ( i když v tom ho teda podporuji i já).
      Jinak si ještě taky hodně lakuji nehty a krémuji ruce. Krém na ruce je jediné mazadlo, které používám fakt denně:)

      Vymazat
    2. Vyčerpávající výčet, díky! :)

      To s těma krémama máš blbý - dělá ti to i přírodka? Já si třeba nedokážu představit, že by se někdo osypal po Laveře nebo Hadkovi.

      Vymazat
    3. Zrovna Laveru jsem zkoušela a chvíli dobré, pak opět klasika...
      Už jsem to tak nějak vzdala:)

      Vymazat
    4. Chjo, tak to ti teda nezávidím.

      Vymazat
    5. Hele, tak já si to zase vynahrazuji utrácením za jiné kosmetické produkty, hehe:)))
      Zase si říkám, že lepší než to pořád pokoušet, je pohoda, že se mi aspoň obličej drží v klidu a nevypadám skoro ve třiceti jak v pubertě...

      Vymazat
  6. My jsme se sestěhovali teď o víkendu... a přítel docela koukal, kolik různých lahviček jsem postupně vyskládala v koupelně. (On tam má 4 + žiletku.) A to mám všechny líčidla v ložnici, ehm. :)
    A co nějaké tužící přípravky na vlasy, to nepoužíváš? Nebo jen zřídka? A co krém na ruce, případně na nohy?
    Já jsem teda svoje lahvičky nepočítala, ale bylo by to asi podobné číslo jako u tebe. Jen se nelíčím každý den a občas mám jiný systém, třeba vlasové zábaly provozuju zřídka, ale do umytých vlasů vtírám olejíček.
    Jan Tleskač podle mě určitě nepoužívá kokosový olej.
    M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) O vlasech tu moc nepíšu, protože stačí, když na ně přijde řeč s kamarádkama a během chvíle mi všechny nadávají, že jsem lucky bastard. Mám je přirozeně rovné, lesklé a splývavé. Kor teď, když používám skvělý šampón a balím je pořád do kokosáku. Po umytí a uschnutí je zlehka přežehlím a 3 dny se jimi kochám a neodstává ani vlásek. A i komplikované drdoly mi drží na pár vlásenkách. Takže tužidlo nebo lak použiju tak čtyřikrát do roka, když si udělám nějaký účes a chci se pojistit, že bude opravdu držet celý den a noc, jak má. :)

      Ruce a nohy nudně taky mažu tělovýma produktama. Ty hutnější na to stačí dobře. Když mám nějaké lehčí mazadlo, saham po modré Induloně, která voní jako Chanel 5.

      Vymazat
  7. Ty jsi skvělá patlalka a vidím, že svůj tag dovádíš do dokonalosti :-), ale jo ono není od věci udělat takovou podzimní verzi, pokaždé člověk patlá něco jiného - v létě kontra zima je určitě rozdíl. V létě jsem patlala jako Ty těch 33....
    Můj muž už nekafrá, si zvykl dokonce, že má doma blogerku, ale zas dělá narážky na moje blogování (i když samo blog nečte - ještěže tak :-))....Jsem dumala, že bych napsala článek o tom, co teď používám, ale možná podzimní verze Tvého tagu nebude od věci :-)
    S tou Karolajnou jsi mě pobavila - naggy a bitchy, já si ji snad přečtu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hm, můj muž o tom, že má doma bloggerku, stále neví. :D

      Vymazat
  8. toto je moj najoblubenejsi tag sama sa na neho uz dlho chystam :)

    Pozyvam na narodeninovu giveaway o Gucci Rush 75ml, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/10/najlepsia-giveaway-ever.html

    OdpovědětVymazat
  9. No vidíš, já myslím, že je to u mě stejné i na podzim, jenom trochu jiné produkty. :)
    A doma je to všem jedno, protože mi to nikdo nepočítá. Muž to taky nepočítá a tváří se, že je mu to jedno. (No, ono mu to asi skutečně je jedno, on se moc neumí přetvařovat... :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můj jen občas ryje, ale v dobrém. Je "vtipný". Teď mi například říkal, že mám v koupelně skladiště chemie, ze které by se dala sestrojit výbušnina. Doufám, že to není pravda. :D

      Vymazat
  10. Tyjo,musím to spočítat, ale už teď vím, že ráno toho použiju o dost méně :)
    A Jan Tleskač používal nejspíš jen Štichovo mejdlo s jelenem :)

    OdpovědětVymazat
  11. A víš, že mě to zrovna dneska napadlo? Udělat nějaký podzimní patlací TAG, kde by se přiblížila zimní rutina? =) Jsme zvědavá, kdo se toho všechno chytí - bude zajímavé sledovat změnu výrobků..

    OdpovědětVymazat
  12. Neskutečný,je toho fakt požehnaně teda:D moc se mi líbí ta tvoje všelijaká japonská, thajská, čínská a bůhvíjaká ještě kosmetika:) U nás je to tak, že je jedno (prý) jestli jsem nalíčená, nebo nenalíčená, což mi vyhovuje především v líných víkendových dnech, ale většinou se pro dobrý pocit maluji skoro pořád:D

    TheHugeLover

    OdpovědětVymazat
  13. Stela umí moc pěkné růže!!:)
    Odlakovač mám momentálně stejný a jsem spokojená. Můj tag by byl hodně strohý a nezajímavý, už půl roku mám nějaké asketické období.

    OdpovědětVymazat
  14. HÁÁ...už som myslela, že zimnú verziu "kolik toho na sebe napatlas" začnem ja:D ....lebo už pri letnej verzii som vedela, že cez zimu bude toho oveľa viac, tak ma to samú zaujíma:)) Ešte, že ste tag vymysleli:)) A súhlasím s Jenn, aj mne sa tvoje rôznorodé výrobky veľmi páčia!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nene, tahle je podzimní! :D A pak to plynule přejde do zimy - je mi jasné, že minimálně u mě bude zase všechno jinak...

      Vymazat
    2. :D:D:D...ahá...tak ja mám len dve - tú jarno-letnú light verziu s bb krémami, leskami na pery a tú jesenno-zimnú verziu s tmavšími rúžmi, tmavšími lakmi a telovou kozmetikou, ktorá vonia sladko, priam vianočne:)

      Vymazat
  15. Jo, ta různorodost mě u Tebe dost baví :). Používám toho teda na obličej o dost méně, ale ráda to různě střídám. Momentálně jsem ve fázi nákupu krému na obličej na zimu, a asi půjdu do L´oréalu Triple active, tak uvidím, jak budu spokojená. Deodoranty od Nivey jsou též mé oblíbené. A podlak a nadlak od Four Seasons jsem si pořídila dnes :-).

    OdpovědětVymazat
  16. Ha, další BB pudr :-D
    BB wash od Dermacolu jsem zrovna nedávno dopatlala a jsem ráda, že je po něm :-D Přišel mi dost k ničemu - pořádně to nečistilo a trochu i vysušovalo... No nevím, možná jsem to jen blbě používala :-)
    Na recenzi odličovacího balzámu Missha se těším, taky (díky Caroline) toužím nějaký vyzkoušet. Zatím ale musím aspoň něco spotřebovat - otrava, no.
    Jo, můj drahý se taky diví, že prý mám na každou část těla jiný krém. Jó a kdyby jen jeden, že :-D Občas něco pronese, ale tak v dobrém...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nj, když ty nemáš mastnou pleť a já jo. Mně to dělá vyloženě dobře (ten Dermacol).

      A ten BB pudr je nějaký nákupní error - je to náplň do nějakého jiného. :D Z obalu to ale nešlo poznat a bylo to tam napsané jen v Thajštině. :D Ale funguje hezky - stejně jako ty ostatní.

      Missha je nastavená na zítřek, stay tuned. ;)

      Vymazat

Jsem moc ráda za vaše komentáře. :)