Stránky

středa 12. června 2013

O.P.I Sparrow me the drama + Just groovy

Zdravím vás všechny, co sem chodíte a moc vám za to děkuju. :) Chtěla bych se omluvit, že blog zanedbávám, ale není prostě času nazbyt, znáte to. Tak vám chci alespoň ukázat svou manikúru z minulého týdne.

Musela jsem si bohužel zkrátit nehty - padly za oběť záludným vchodovým dveřím. Mimochodem, když vám při otevírání zůstane v ruce klika, fakt po těch těžkých vratech nechňapejte tou druhou rukou...

Jako podkladový lak jsem použila bezbarvý Rimmel s lycrou a lakovala jsem ve dvou vrstvách. Na prsteníčky jsem použila barevné třpytky od Golden rose, se kterými se pořád nemůžu rozloučit, i když jsou děsně nevkusné a určitě i jedovaté - vyhoďte mi je někdo, pomoc! :)




Nadlak jsem žádný nedávala, protože bych asi zestárla, než by to celé zaschlo. A i bez něj nehty vydržely 7 dní, až pak se začaly olupovat. Přežily i hodinové plavání.

Dál se můžete podívat na dramatické zátiší lahviček v tajemném přítmí a jak jim to sluší s paní Paroubkovou v posteli.



Miluju O.P.I - a co vy? Hezký den. :)

4 komentáře:

  1. pekné! a ten náramok je super!
    inak nechápem ženy ako to robíte, ja môžem mať akýkoľvek podlak aj nadlak a nikdy mi lak nevydrží viac ako 2 dni. som šmatlavá asi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Náramek je za pár kaček z "háemka".

      A s tím lakem - asi ti neradím nic nového, ale je dobré nehty před lakováním zapilovat, aby se netřepily a taky odmastit, aby lak dobře přilnul. Buď odlakovačem, nebo třeba octem. A méně používat ruce. :D

      Vymazat
  2. Laky v tajemném přítmí a s paní Paroubkovou v posteli jsou teda dost vzrušující! Jinak ten růžový je nádherný, lak od OPI jsem ještě neměla, ale asi to někdy změním :). Kde jsi je kupovala, smím-li se zeptat?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :) u nás se dají koupit myslím jen v Sephoře a asi v nějakých salónech. Já je mám buď ze Sephory nebo z Amazonu.

      Vymazat

Jsem moc ráda za vaše komentáře. :)