Stránky

pondělí 29. září 2014

Co mám nového a jak mi vlčí blog

To se vám tak někdy přihodí, že absolutně změníte obor a formu práce. Z pankáče-kreativce na volné noze se z vás stane regulérní zaměstnanec zdravotnického zařízení. Totálně vám to obrátí život naruby a strašně vás to drtí a vy nechápete proč. Vždyť přece pracujete míň, jste celý den na jednom místě, nemusíte najednou odpovídat na desítky mailů denně, tak jak to?

Zaprodala jsem svou duši a z první výplaty si koupila tyhle hodinky. Líbí?

Ponechme tuto otázku raději nezodpovězenou, než se dobereme nemilosrdné pravdy, že jsem už holt dědek a starého psa novým kouskům nenaučíš. Víte, co se vám stane s blogem, na který se najednou vyprdnete, protože ho prostě odsunete na druhou kolej, když se vypořádáváte s hromadou nových podnětů?

Předně najdete mailovou schránku plnou fakt bizarních nabídek na "spolupráci". Tak snad jsem se žádného vývojáře hustokrutých appek pro týnejdžry svým mlčením nedotkla. Pak vás tam taky čeká pár milých vzkazů od fellow bloggerek a čtenářek (holky, dík), což je velmi milé a taky je to asi ta hlavní věc, co mě nakopla sem něco zase pověsit.

Především ale zjistíte, že na váš blog vede pár cestiček z hrůzostrašných zákoutí internetu, o kterých jste dosud neměli tušení. A že vám to tu asi čtou obdivovatelky háčkovaných kozajd a lidi, co hledali Dolly Buster v koženém oblečku. Kam se hrabe pověstný sex s koněm.

Ale abych tu jen zbůhdarma neplácala, ukážu vám dneska aspoň svoje 2 oblíbené laky na nehty. Je to ten nejtmavší nude lak od L'Orealu, který na mně moc nude není a Hey Baby O.P.Ičák. Pořadí fotek je víceméně náhodné. Oba dva mi vydrží v cajku s podlakem a nadlakem cca 5 dní a jsou na nehtech takové příjemně měkké. Nezalamujou se i s nehtama a moc se neštěpí. Prostě jsou fajn. Akorát ten hnědý/nahatý měl blbě střižený štěteček a maloval mi na prstech kocoury, jak jde na některých obrazcích vidět. Nůžky ho ale naštěstí přivedly k rozumu.








Tak co vy na to. Líbí? Máte ty laky taky? A bavím vás ještě?

23 komentářů:

  1. Jupi! Konečně!!! Miluju Vás!

    OdpovědětVymazat
  2. Dnes jsem si na Tebe zrovna znovu vzpomněla... :) Jupí. Přeju, aby nervíků bylo méně a energie o hodně víc!

    OdpovědětVymazat
  3. jasně, že bavíš :) to je otázka tyo :D
    Hey Baby je naproso úžasný odstín :))

    OdpovědětVymazat
  4. Hančo, konečne! I keď ja mám čo hovoriť, tiež to statočne flákam.. ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Jupí jej, jsme rádi, že žiješ! A ty hodinky, och. Asi ve zdravotnictví platí dobře. Nebo na ně padla půlka výplaty! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebyly zas tak moc drahé. :) A zdravotnice nejsem, na to nemám kvalifikaci. :D

      Vymazat
  6. To se ví. Kdo má pořád číst ty lišky, pacičky, čumáčky, zvířátka z lesa? Se vím že bavíš a jsi přínosná k tomu.

    OdpovědětVymazat
  7. A já jsem si tuhle říkala, že jsem tě tady už nějakou dobu neviděla. Jinak také mám občas stavy, kdy blog musí jít stranou, nedá se nic dělat. Ale myslím, že to tak má určitě každá z nás, takže no stress :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jestli je jako Ibuprofen, musí být nádherný! A ještě k tomu léčí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda. I když kupování vždycky malinko zabolí. Ale pak už je jen dobře. :)

      Vymazat
  9. Tak ten O.P.I lak je krásny!!

    Rada by som ťa pozvala na giveaway u mňa na blogu Sunrise of my life :)

    OdpovědětVymazat
  10. Jsem ráda, že jsi zpátky, otevírala jsem tě snad pět minut po vydání tohoto článku, ale nezvládam komentovat :)

    OdpovědětVymazat
  11. Myslím, že minimálně jednou se každé bloggerce stane, že najednou nemá čas nebo náladu přispívat, tak jak tomu bylo dřív.

    Lak se mi líbí ten růžový, ten je nádherný. Ten druhej už není nic pro mě.

    OdpovědětVymazat
  12. Taky bych potřebovala trávit víc času na blogu, ale namísto toho vybírám hračky pro děti. No, tak budou Vánoce a dvojčata si už pomalu začínají poroučet, co by se jim líbilo. Fakt ty reklamy v televizi miluju. Není nad tom, když zjistíte, že frčí tohle a tamto a samozřejmě pak přijdou s tím, že zrovna tu nejdražší blbost, která se pak bude válet v rohu, potřebují. :-D

    OdpovědětVymazat
  13. Musíte to brát tak, že v životě člověka dříve či později přijde ta doba, kdy se to otočí a člověk ten smysl života vidí někde trochu jinde. Taky třeba teď méně čtu, za to si ale dávám pozor na vlastní zdraví a chodím do venkovní sauny a začali jsme hrát s partnerem squash. :)

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda za vaše komentáře. :)