Stránky

sobota 22. listopadu 2014

O.P.I My Private Jet + můj spešl bjůty trik

Předsevzetí, že si nekoupím víc laků, než se mi jich vleze do krabice v šupleti v koupelně, pomalu vzalo za své. Ale držela jsem se dlouho. A na většinu bloggerek pořád nemám, vlastním jich odhadem tak kolem 30. A radši je počítat nebudu. Naposledy jsem řádila na parfums.cz, protože tam mají O.P.I za míň než tři kila a to se nedá!



Promiňte mi neprecizní aplikaci - byla jsem unavená a nechtělo se mi s tím crcat. Všimněte si ale, jak se ten lak krásně třpytí a leskne. A jakou má barvu!


Pod různým osvětlením vypadá pokaždé jinak. Od tmavěhnědého po černý. A třpytky také vždycky vyniknou novým a novým způsobem. Občas se přistihnu, že si se zalíbením koukám na prsty. Úchyl prostě.


Schválně si do Google images zadejte O.P.I My Private Jet. Už ho chcete taky? :)

No a teď k tomu mojemu supr triku. No dobře, možná vás trochu šidím, jsem už stará a nedbám o sebe a tak... Ale víte, jak nejlíp zamaskovat neumyté vlasy? Přece rtěnkou! Nikdo vám pak na tu hlavu už nekouká. :)


Taky máte rádi laky O.P.I? Kolik máte laků? A jak maskujete bad hair days?

9 komentářů:

  1. Tak o tomhle bjůty triku slyším poprvé, každopádně na tom asi něco bude :)

    OdpovědětVymazat
  2. Bad hair days maskuji jednoduše tím, že stáhnu vlasy do skřipce nebo do drdolu. Obecně velká výhoda nenošení rozpuštěných vlasů je v tom, že i ve strašném stavu jde nějak vyjít z domu :-)

    OdpovědětVymazat
  3. :D trik ma pobavil. lak je krásny, niečo podobné má aj miss sporty Metal flip, sú asi tri v rade, ja mám teda zlato-zelený-tmavý, tak niečo.. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Drdol,no. I ked mam radsej rozpustene, lebo tak viac maskuju moje velke usiska, ale neva..
    Aaaaa mam tiez noveho Opicaka :P kupila som si sadu 4 miniopiciek za 15 eur..
    Lakov mam asi 60-80?? Ale to je zbierka za poslednych asi 6 rokov no..moc nevyhadzujem..kym sa mi zmestia do papierovej komody z ikei..TEJTO

    OdpovědětVymazat
  5. mnoo, je fakt pekny, ale viac ma pobavilo, ze mam podobne predsavzatie, nasla som mojim lkaom novy domcek - krabicu, do ktorej sa akurat zmestia a potom som si kupila lak Freida od LOreal a po malom preorganizovani sa tam zmestil aj on :) a tvoj trik je dobry, ale poznam este jeden http://4.bp.blogspot.com/-MRS1aRFCae4/UufTVRQhR2I/AAAAAAAABDM/ITQ1L13TA-0/s1600/Bad-Hair-Day-Solution.jpg :)

    OdpovědětVymazat
  6. já jsem zrovna dneska dostala dalšího OPIčáka do sbírky :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si asi letos taky ještě nějakého nadělím. Když budou ty Vánoce... :D

      Vymazat

Jsem moc ráda za vaše komentáře. :)