Stránky

úterý 19. ledna 2016

Tipy na produkty pro hezčí vlasy

Dlouho jsem ignorovala existenci kondicionérů i masek na vlasy. Líbilo se mi, že mám vlasy v délkách spíš sušší a že se mi z nich dobře dělají drdoly a nejrůznější motance. Ta doba je už ale naštěstí pryč a vzhled plážové hipísačky jsem vyměnila za uhlazenější a lesklejší účes.

Zjistila jsem, že mi nedělá dobře 99 % produktů z drogerie. Je to asi tím, že jsem si zvykla na bezsilikonovou péči a když teď vícekrát po sobě použiju produkt se silikonem, vlasy se mi hned zamastí, jsou u kořínků takové bolavé, dělají se mi lupy a dokonce i pupínky.

To, co vám ukážu dneska, nejsou zrovna obvyklé produkty a myslím si, že je to škoda. Až na jeden nejsou moc drahé a vlasy dělají opravdu hezké.

Korres - Šampon pro barvené vlasy



Nechápu, proč u nás značka Korres stojí takové peníze. Kupuju si ji hlavně v Řecku - když tam vychytáte akci 1+1 zdarma, šampon máte za 3 až 4 eura. U nás se naštěstí taky občas prodávají 2 za cenu jednoho, a tak se dostanete na šampon za 150 Kč. Což vzhledem k tomu, jak hezky fungují, není tak špatné. I když je lepší si je v Řecku nasyslit do zásoby (temný smích).

Tenhle šampon je úžasný. Vlasy jsou po něm lehké, důkladně umyté, lesklé a nezatížené, vyživené a hydratované. Navíc krásně voní - kdyby se vyráběl takový parfém, okamžitě beru. Vůně je podobná vůni Zen od Shiseido.


Macrovita arganová maska na vlasy



Tahle maska byla taky koupená v Řecku a vyšla mě na 20 eur. Což je dost. Původně jsem do obchůdku šla pro úplně jinou masku z olivového oleje, ale babka, co tam prodávala, mě dostala. "This is a Rolls-Royce of hair masks, my dear." No uznejte, že potom vedle ní každá maska vypadala trapně a já odtamtud ničím jiným než rolsrójsem odjet nemohla. A řeknu vám, paní nekecala. Tak krásně vyživené a přitom lehké vlasy jsem snad po ničem jiném ještě neměla. Akorát se to nesmí přehnat s dobou působení. Jednou jsem to natáhla na hodinu (v návodu bylo max. 10 minut) a vlasy mi pak hodně ztmavly a do původní barvy se vrátily až po 2 umytích. taková to je síla. :)

Hask - šampon a kondicionér s makadamiovým olejem



Tahle 2 lahvičky jsem hodila zbůhdarma do košíku v Istanbulu a moc jsem nevěřila, že k něčemu budou. Jedna vyšla na necelou stovku ká čé. A už po prvním použití jsem valila bulvy. Nádherná vůně, skvělá hydratace, lesk jak blázen... Jestli někde tyhle produkty potkáte, nakupujte do zásoby. Já už si brousím zuby na jejich arganovou řadu.

Co používáte na vlasy vy? Máte tip na něco hezky vyživujícího, uhlazujícího, co vlasy nesplácne? Sem s ním!


6 komentářů:

  1. Kromě Korres to vůbec neznám! Já teď na vlasy používám produkty od Bione - vinný šampon a bezoplachový kondicionér s výtažkem z pšeničných klíčků a jsem s obojím moc spokojená. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem od Bione pár šamponů zkoušela a nebyly špatné. Jen mi přišlo, že dost smrdí. :/

      Vymazat
  2. no tak vyzera celkom peckoidne. Skoda, ze to bude v Dansku nebude mozne zohnat, alebo bude, no bude tak drahe, ze to radsej vytesnim z mysle.
    Ja teraz pouzivam taky balzam od Kiehls s kokosovou vonou. Sampon klasicky - muzska Shauma. Mne to robi dobre na vlasy, takze tak no :D (ale to mne robi dobre i toni & guy, co vela ludi neznesie..)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na internetech to kdyžtak budou mít levněji. ;) Ale jestli ti funguje levná Shauma, tak to neřeš. Dost ušetříš. Já Shaumu několikrát měla a vždycky to dopadlo blbě - vyrážky, lupy, padaly mi vlasy...

      Vymazat
  3. Hask kondicionér jsem měla doma, jako dobrej je, ale nějak mi v něm nevyhovují ty silikony. Ale zázrak to taky není. Vlasy jsem po něm měla uhlazené až moc, takže mi nedržel žádný účes, ani blebej culík a druhý den jsem je stejně musela umýt, protože se začaly mastit...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem za to, že je Hask bez silikonů. Tak jsem teď mrkla do složení a je tam, na 4. místě, mrcha. Chjo. Ale dávám ho jen do délek a uhlazuje hezky - jinak bych vypadala jako obrácený mop. Kdo není tak ježatý jako já, asi využije i něco slabšího. :)

      Vymazat

Jsem moc ráda za vaše komentáře. :)