Stránky

středa 4. května 2016

Estée Lauder DayWear, hydratační krém pro normální až smíšenou pleť

Přijde to jen mně, že se na blozích konečně začíná objevovat high end i u holek, u kterých byste to dřív nečekali? A čím myslíte, že to je? Stárneme? Nebo šly v Čechách nároky na spotřební zboží nahoru? Tolik k moudrému zamyšlení hned zkraje. No a proč mě to vlastně napadlo řešit - jak dřív bylo recenzí na dražší věci poskrovnu, teď člověk na každém rohu zakopává právě o Estée Lauder. Aspoň mi to tak přijde.


Krém na fotkách je už nějakou dobu vypatlaný. Kupovala jsem ho loni v létě v nějakém duty free shopu za 100 Eur ještě v balení s Estée Lauder Idealist, přes který se mimochodem báječně hodí. Je určený pro normální až smíšenou pleť. Má nemastnou konzistenci, hezky neutrálně voní a dobře se roztírá. Vstřebaný je docela rychle. 


Nemusíte se bát použít ho přes sérum Idealist i pod makeup. Nedělá vrstvy, necuckovatí a fasáda na něm drží. Ale... Ale nevyhovoval mi na 100 %.


Používat jsem ho začala, když bylo venku ještě docela teplo, normálně jako denní krém. A byla jsem s ním moc spokojená. Hydratoval, dal se napatlat až k očím, jemně pečoval a chránil. Podotýkám, že mám pleť spíš mastnou. Jak se ale ochladilo, přestal mi stačit a na obličeji se mi dělala suchá místa.


Abych to shrnula - krém je skvělý pro lidi s mastnější pletí, hlavně na jaro a léto. Nazatěžuje, nemastí a je lehký. Pokud ale venku fouká, sáhněte po něčem výživnějším.

Máte rádi "Ludru"? A taky vám přijde, že už se lidi tak nebojí investovat do kosmetiky? A jak to máte s hig endem a low endem - kosmetickým i jiným?


15 komentářů:

  1. To, že sa začali viac objavovať už aj high-end veci, tak znamená, že aj high-end značky začali spolupracovať s blogerkami:))) Každopádne taký paradox...vždy keď som písala o nejakej drahšej/neznámej značke, tak článok mal nižšiu čítanosť ako článok na napr. make-up od Rimmelu...nechápem čím to je, rovnako aj komentov bolo menej...toľko moja skúsenosť z dôb, keď som intenzívne prispievala... ale na insta vedú práve foto s drahou kozmetikou:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a tým nižšiu myslím fakt oveľa nižšiu...

      Vymazat
    2. No jsou to paradoxy. Jdu se pohrabat v Google Analytics. A až se tu objeví nová kolekce Essence, bude ti jasné, na co jsem přišla. :D

      Vymazat
  2. Ela mi to vzala z klavesnice, PR drahsich znaciek sa cini. Aj ked v pripade Estee Lauder, kde sa povazujem za cielovku, ma vyber blogeriek do tejto spoluprace privadza to rozpakov (diplomaticky povedane). A mam presne tu istu skusenost s clankami na temu high end kozmetika, rozdiel v citanosti je znacny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No už jsem dokonce slyšela, že někdo kvůli tomu, jaké blogerky si EL vybírá, si už nechce určité produkty kupovat, protože je "někde jinde". Já si myslím, že být někde jinde, znamená umět se povznést nad hovadiny. I když se ten výběr fakt moc nepovedl.

      Vymazat
    2. Tak ono to "někde jinde" v tomto případě hlavně znamená, že propagace výrobků pro 30+ (což třeba Night Repair Sera rozhodně jsou) dvacetiletýma slečnama je poměrně hodně nedůvěryhodný a kazí to firmě image, protože si pak člověk samozřejme řekne, jakou hodnotu mají další informace od firmy. Osobně je mi to šumák, konvenční péče narvaná standardníma ingrediencema za nestandardní ceny jde zcela mimo mne, ale zákazník si holt může na pr zareagovat jak chce, je to zákazník, kupuje protože chce, ne protože musí, proč by se měl povznášet? Na trhu je dostatek jiných firem.

      Vymazat
    3. Jo, je. Ale přece nezanevřu na značku jen proto, že se o to v lokální české verzi stará šmatlák.

      Vymazat
    4. Ono to s tím zanevřením nebude tak žhavý. Jinak já se péči od Ludry vyhýbám, nedělá mi dobře a nedělala nikdy, v těhotenství jsem se po jejich hydratačním krému osypala jak puboš, k Idealist séru si čuchnu a jsem samej pupínek..no tak už radši nepokouším osud.

      Vymazat
    5. Ano, aj ja som o podobnom "bojkote" pocula, ale taka malicherna nie som... prestiz a historia znacky je pre mna viac ako momentalne zlyhanie lokalneho marketingu a PR.

      Vymazat
  3. Tento krém jsem kdysi měla, ještě před založením blogu :) a byl velmi dobrý,nedělal neplechu, krásně voněl a super parťák pod makeup :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No asi před 2 lety mu inovovali složení, tak bacha. :) Ale já znám jen tu novější verzi a když je teplo, vyhovuje mi.

      Vymazat
  4. Asi jo, high-end se rozmáhá. Jako v dekorativce jsem povolná, ale do péče od high endu (minimálně prozatím) bych nešla. Protože se mi nelíbí slóžo. Joo, kdyby to byla třeba Martina Gebhardt, tak to jo, to je pro mě takový high-end přírodky ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Počkej, až se ti začnou dělat vrásky. To půjde složení stranou a budeš chtít hlavně výkon. :D

      Vymazat
  5. Jak už zaznělo v komentech výše, high-end se rozmáhá u většiny blogerek hlavně proto, že s nimi firmy začaly spolupracovat, což si myslím je fajn a ráda si recenze přečtu, i když já rozhodně cílovka nejsem. U pečující kosmetiky mě zajímá hlavně složení a to u většiny high-end krémů nijak valné není, takže mě nechávají chladnou. Ale holt reklama a image značky prodává, ale jak praví jedna moudrá marketingová kniha "Reklama je navoněná zdechlina" :-)

    OdpovědětVymazat
  6. S kosmetikou jsem měla vždy dost velké problémy, jelikož trpím hodně na kožní alergie, a tak musím vybírat pečlivě, jakou si koupím. Nedávno mě nadchla jedna česká přírodní kosmetika, která dokonce vyhovuje i mojí pleti. Moje pleť je příjemná na dotek, hydratovaná a po delší době opět bez alergických projevů.

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda za vaše komentáře. :)