Stránky

pondělí 21. dubna 2014

Alessandro - výborné laky na nehty + kde je koupit za skvělou cenu

Vždycky, když píšu o lacích, zdůrazňuju, že se v nich zas tak moc nevyznám. A víte co? Vyznám. :) Nehty si lakuju bez přestávky bezmála 5-6 let a neustále je zběsile nakupuju a zuřivě posílám dál. Rukama (nehtama) mi prošlo už kde co. Od levných drogérkových laků - některé nejsou zas tak špatné, btw - až po high end, u kterého jsem nepřekvapivě zakotvila.



Dnes bych vás chtěla upozornit na laky značky Alessandro, kterou jsem já sama objevila až poměrně nedávno. Měla jsem totiž celkem oprávněný dojem, že nic moc lepšího než O.P.I neexistuje a do jiných regálů jsem v parfumerkách nekoukala. Můj první Alessandro kousek se ke mně dostal náhodou. Byl to dárek. Už po prvním nalakování mě absolutně dostal. A láska trvá dodnes.



Lakuju je ve 2 až třech vrstvách, jsou totiž trochu vodovější. Ale vůbec to nevadí. Rychle schnou a zasychají do velmi tenké vrstvy. Kdybych to samé udělala s lakem z drogerie, mám pocit nehtu potaženého gelem a schnutí by trvalo dlouho předlouho. Ve více vrstvách kryjí všechny, co mám, 100%. Na nehtech mi vydrží hezké i týden. Oproti zmíněným O.P.Ičákům nemají tak vysoký lesk. Ale to vůbec nevadí, snadno jej doženete vytvrzovacím nadlakem. A co se týká složení, jsou 3 free, což znamená, že nejsou jedovaté. :)

Alessandro se má objevit v následujícím Ladyboxu. Já si ho sice už dlouho nekupuju a měnit přístup nebudu. Ale třeba se vám informace, že jsou tyhle laky skvělé, bude při rozhodování hodit. Já už nechci zažít zklamání, kterého se mi s Ladyboxem dostalo ohledně laku od Illamasqua a půjdu si vybrat do Fashion arény v Praze Štěrboholích, kde je prodávají ve Fann outletu za cenu drogerijních laků (79 Kč to tuším bylo). Což je oproti ceně, za kterou se běžně prodává - 200 až 300 Kč - skoro zadarmo.

Znáte laky Alessandro? A baví vás ještě Ladybox? A jaké jste vlastně měli Velikonoce? :)

22 komentářů:

  1. já jsem od Alessandro měla asi 3 laky a byly skvělý :) teď jsem na ně narazila za hezkou cenu na veletrhu, tak jsem jeden ukořistila a už se těším až ho nalakuji :) zatím čeká ve frontě :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě..to se neboj :)) akorát bych potřebovala ještě tak min. dvoje ruce, mám dost laků ve frontě :D

      Vymazat
    2. a nebo bych taky mohla přestat kupovat laky :D

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Třeba se tam potkáme. Už mi tím směrem zase cukají špičky bot. :)

      Vymazat
  3. Nějak jsem nepobrala, kde se tedy laky dají koupit - to jen v té Fashion aréně nebo je vede i nějaká konkrétní parfumerie (Fann??)? Nejsem z Prahy...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Normálně se prodávají ve Fann a v Douglasu. Dají se sehnat i na netu. Ale bez slevy stojí dvě až tři kila, ve Fashion Aréně jsou pod 80 Kč, kdybys měla náhodou cestu kolem. Taky nejsem z Prahy, ale občas tam ráda nakouknu. A kreditka pak pláče. :)

      Vymazat
  4. Tak jo, ještě že v Brně Fann outlet není, protože bych tam byla pečená vařená a moje peněženka by utrpěla značné ztráty. :-D Ale barvy jsou to krásné, o tom žádná. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyžtak jsou normálně v Douglasu. A i tak se rozhodně vyplatí víc než ty drogerijní rychle vysychající, mrk mrk.

      Vymazat
  5. Ladybox už mě moc nebere. Říkám to pořád a stejně si ho objednávám celkem často... duben jsem ale vynechala, nehty si nelakuju a obecně ladyboxí dekorativka mi dost často nevyhovovala. Jestli tam bude něco super, tak se nechám recenzemi ostatních inspirovat a koupím si přímo onen chválený produkt a bude. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidím, že máme stejný přístup. Praktikuju ho cca rok a ještě jsem si na základě těch recenzí nekoupila nic...

      Vymazat
    2. :-D Taky to tak mám. Já jsem teda Ladybox neměla ještě ani jednou, sleduju ale jeho obsah pravidelně na blozích. A že bych si někdy rvala vlasy, že jsem ho nezakoupila... No nervala, ani jednou.

      Vymazat
  6. Tak tuhle značku vidím poprvé, ale vypadájí dobře! :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  7. Neznám, ale škoda že k Ladyboxu už mám neskutečný odpor..

    OdpovědětVymazat
  8. Fann parfumerie ve Štěrboholech je i má velmi oblíbená, ještěže se tam nedostanu moc často. Kupuju tam to, co mám ráda od L´oréal, ale normálně je to nechutně předražené. Laky krásné, podívám se, až tam budu! :).

    OdpovědětVymazat
  9. P. S. Na Ladybox zvysoka prdím a co čtu recenze, tak toho vůbec nelituji.

    OdpovědětVymazat
  10. No teda, ty odstíny vypadají moc hezky a podle tvých slov i pěkné jsou! :) Jen škoda, že nejsem z Prahy, teď mě to fakt štve! :/ Hned bych si nějaký koupila.

    OdpovědětVymazat
  11. ty laky vypadají super, hlavně ten nejsvětlejší se mi líbí nejvíc...ladyboxy...no..jednou za čtvrt roku si ho asi pořídím...ale začínám to omezovat...nějak to začíná nebýt ono

    OdpovědětVymazat
  12. já jsem si je strašně oblíbila :) mají úžasné barvičky, navíc jsem si je ulovila ve skvělé akci: http://mujsvetkosmetiky.blogspot.cz/2014/10/laky-alessandro.html

    OdpovědětVymazat
  13. Kde mám sehnat levné šlapky ? Dík

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda za vaše komentáře. :)