Stránky

úterý 22. dubna 2014

Co mi dělá v poslední době radost aka výsledky chaotického cvakání mobilem

Dneska to bude takové oddechovější. Ale kosmetika se tu mihne taky, nebojte. Chtěla bych vám ukázat, proč se v poslední době blogu zas tolik nevěnuju. Není to proto, že bych jako jiné bloggerky (zdar a sílu! Vážně a bez ironie) řešila osobní nebo zdravotní problémy.

Nejsem ani těhotná, nikam se nestěhuju, nikoho jsem nepohřbila... Mám se totiž skvěle. Asi nejlíp v životě. Mám spoustu práce, která mě baví a víkendy trávím aktivně a pořád se snažím někde potulovat. Hlavně když je teď tak hezky. Mno a u toho jaksi na blog času moc nezbývá. Což mě docela mrzí a budu se to snažit zlepšit. Slibuju! Třeba to tu ještě někoho z vás zajímá. :)

Tak se pojďte podívat, kudy ta bláznivá Ananaska lítala a kde co zblajzla.

Tyhle tulipány jsem si koupila v Brně na České od pána, který tam s nima tak smutně postával. Na otázku, jestli si od něj nějaké můžu koupit, řekl: "No tak teda jo..." Žít Brno v praxi. :)

Jeden z exponátů brněnské výstavy Někdy v sukni, umění 90. let. Ta výstava je taky dost brněnská. Kam se na ni hrabou divnosti z Rudolfina.

Ve Student Agency na cestě do Prahy mi dali ke čtení Top dívku s fotorománem. Jo! :D

Tuhle kabelku jsem nakonec v H&M nechala. Chyba?
Mintový Rimmel z řady Salon pro.

V Praze v Klementinu byla skvělá výstava o samizdatu. Můj plyšák Pan Psíček - který má mimochodem Instagram pan_psicek - si tam zkusil mimo jiné psát na stroji.
Koupila jsem si džísku. Úplně stejnou, jakou jsem měla v devadesátkách na základce. A opět ji nosím s květinovými vzory. Joa ty konečky už mám zastřihlé, nebojte.
Tohle vám zbude z milles feulles, když si ho dáte v kavárně IF Ivety Fabešové, protože vám na něj dají normální tupou vidličku. Dezerty tam mají moc dobré, ale kafe stálo za prd, btw.
Jsem sto let za opicema a až teď jsem si pořídila Stars lak Princess od Gabrielly Salvete. Vlastnosti má výborné, ale asi ho pošlu dál, cítím se s ním jak kokino.

Z guerlaní nové Aqua Allegoria Limon Verde už asi týden nespím. Teda spíš hlavně z toho, že za ni budu muset v Sephoře vypláznout plnou cenu, protože ji nutně potřebuju. Chjo. :)

Další momentka z již jmenované skvělé Top dívky.

Můj oblíbený oběd. Radiatori s kuřecím masem, špenátem a česnekovou smetanovou omáčkou v brněnském Spolku. Ještě že jim to přes obědy tak trvá, jinak bych je jedla každý den. A už tak potřebuju trochu shodit.
Můj nejhodnější kluk mi koupil úchylnou kočičku na krk. Od té doby jsem ji téměř nesundala. Mňáu!

Letos jsem byla v Budapešti už čtyřikrát. Častěji než u rodičů, ehm. Naposledy teď o Velikonocích. Na pokoj nám tam přihopsali čokoládoví klálíčci.

A nebyli to jediní králíčci, kteří tam byli k potkání. Jeden z těchhle se mnou odjel domů. Je to kýč jak bič. :)

Tahle krásná gerbera nám trůnila na stole v Ring café, ve slavné budapešťské burgrárně. Měla bych tam v těch hospodách víc fotit. V jedné jsme potkali dokonce i Richarda Gera. A já mám z toho všeho jen tuhle fotku s kytkou. Trapas.

No dobře, tak nemám jen tu gerberu. Je toho víc. Třeba tohle výborné cappuccino z Café Alibi. Měla jsem tam nejlepší kafe v Budapešti. A že jsem se tam kávy už něco napila. V tom městě, ne v téhle kavárně, samo. :)

Na Paulanyi utca si můžete zaparkovat psa.

Tak které? Il Bacio di Stile na Andrássy utca.

Hodilo by se do práce.

Cake mignon v cukrárně Sugar!

Normálně bydlívám v hotelu, ale možná udělám výjimku...

Svačina dvou něžných dívek.

Rimmel salon pro, velvet rose.

Výstava propagandistických plakátů v pražském DOXu.

Mé tlusté nohy v punčochách "z půjčovny hipsterských kostýmů".

A jak se máte v poslední době vy? Bavil vás tenhle článek? Materiálu na další takové mám spousty...

46 komentářů:

  1. Ty jsi mi chyběla, Aničko!!!!!!:))) top dívka mě dostala..:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla to podpultovka. Musíš si říct stewardce o to nejstupidnější, co tam má. :) Plakát s Džastinem Bíbrem byl jen skvělý bonus navíc. Škoda, že mi ho přítel zničil. Prej že takový hnus nám na wc viset nebude... :D

      Vymazat
    2. Achjo...:D příště vystřihnout obličej a složit do peněženky!

      Vymazat
    3. Jj, už budu moudřejší.

      Vymazat
  2. Mas skvělé zazitky! A obdivuju te, ze vsechno fotis, ja vzdycky na vylete/dovolene vsude taham fotak a pak stejne vyfotim tak dve tri fotky :-D

    Maru Ultimatechic.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě že bych taky mohla fotit víc. A naštěstí mám celkem dobrý foťák v mobilu, jinak bych neměla nic. :)

      Vymazat
  3. Top Dívka je nejlepší.. doufám, žes jí šlohla! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Lak Princess mam taky a nehtech vypada priserne. Kocici kabelka je rozkosna:)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  5. Top dívka! To už jsem v ruce nedržela asi tak sto let! :D
    Krásné fotky. A kočičí kabelka je super, skvěle by se hodila k mé kočičí peněžence (navíc by bylo dokonale úchylné z větší kočky vytáhnout menší kočku. Mňau...) :D
    JInak se mám docela dobře *klep klep*, za chvíli si půjdu pospat do školy. :))

    OdpovědětVymazat
  6. Ty jo mě při poslední jízdě v Jetu taky nabídli dívku. Jsem zapomněla, jak super je to časopis, příště ji beru!! :D Tyhle články jsou super, klidně je sem dávej, aspoň mrkneme na to, jak vlastně žiješ ;)

    OdpovědětVymazat
  7. jéé top děvka :) a ty pracovní lístečky jsou fakt supr! chci

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidím, že nejsem jediná, kdo tomu takhle originálně říkal... :D

      Vymazat
  8. Top dívka opakuje fotoromány! Tenhle si totiž živě pamatuju, jak jsem před x lety četla (možná proto, že ta "fiflena" obviní tu přírodní dívku, že by se z jejích chlupů v podpaží daly plést copánky nebo tak něco)... Fotoromány byly nejlepší, na gymplu jsme dokonce nafotili několik parodií. Ach, ty časy ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, taky mi přišlo, že mají dost out oblečky. Bylo to tak měsíc dva staré. :)

      Vymazat
  9. zväčša tieto fotkové články veľmi nemusím, aj keď vo všeobecnosti sú veľmicobľúbené, ale tvoje fotky boli skutočne zaujímavé a nie úplne zvyčajné, takže palec hore!

    OdpovědětVymazat
  10. článek dobrý, klidně udělej i další.

    Ten obraz z té brněnské výstavy je dost úchylnej, to je ta výstava celá na takovém principu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V podstatě jo. Plus je tam 15 minutové video holení a líčení mrtvoly...

      Vymazat
  11. Super článek, mám ráda takové obrázkové updaty. Navíc jsem ráda, když napíšeš jakýkoli, tvoje články mi chyběly. :)
    Topdívka... nostalgie... :D Fotoromány jsem nesnášela už v 15. :D Ani nevím, že to v těch časácích ještě vedou. :D

    OdpovědětVymazat
  12. já chci taky dostat Top Dívku! :D snad už pak nebudu tak podrážděná...
    jinak fotky mě baví, ráda se kouknu co kde kdo. Budapešť miluju, jezdíme tam často za příbuznýma, tak snad to vyjde i letos. a napadlo mě - když má instáč i pan psíček, nechcš ho mít taky? nebo ho máš a já jsem jenom neaktuální?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemám, jen psíček. Ohledně expanze do ostatních sociálních sítí si nejsem jistá, když nestíhám ani pořádně psát. Ale tebe šmírovat budu, hehe.

      Vymazat
  13. Jéé nový článek, super :) Moc mě potěšil a jsem moc ráda, že se máš tak skvěle! Jen tak dál :)

    OdpovědětVymazat
  14. takýchto kludne viacej.pre mňa velmi osviežujúci článok,dokument :-) tá gerbera ma dostala.nádhera.a topanky oranžové,samozrejme.

    OdpovědětVymazat
  15. Mici, no to som rada, že si rada a že sa ti darí :) Tulipánový pán... :D Výstava :-O Top dívka :D (to ako vááážne ešte existuje? :D) No nacvakala si toho fakt požehnane... a tá Aqua Allegoria je úžasná! Chcem! A... Hasselhostel je TOP, tam musíš! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do Hasselhostelu jedině s tebou! Snad do té doby nezkrachuje. :)

      Vymazat
  16. tak teď jsem zavzpomínala, jak jsme se s kamarádkou na ZŠ o Top Dívku doslova praly :D a když nám jí učitelky zabavily, tak jsme byly nafouklý delý den :D

    OdpovědětVymazat
  17. Jaké jsou ty Rimmel laky? Má cenu je kupovat?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Řadu Salon pro mám ráda. Z drogerijních jsou rozhodně nadprůměrné. A nejsou jedovaté. Ale ty 60 seconds ráda nemám. Přijde mi, že jsou moc tvrdé a nepružné a lámou se mi s nima víc nehty. Pokud jsi ale z Prahy, doporučuju ti zajet si do Fashion arény a nakoupit tam laky od Alessandro. Jsou tam paradoxně levnější než tyto laky a z highendu patří k těm nejlepším, co znám.

      Vymazat
  18. Top dívka.. to byla klasika každý měsíc běžet do trafiky hned v den vydání, nedejbože abych se o den zpozdila :D. A pana psíčka jsem začala hned sledovat, je to správně ujetý :D

    OdpovědětVymazat
  19. Výlety do Budapešti nepokrytě závidím! :-) Top dívka je fakt drsná! :-D
    A Aqua Allegoria musí vonět božsky, už jen podle toho názvu... píšu si, taky ji musím očuchat, čeká mě výprava do Sephory, jupí! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufej, že ti nezavoní. Neb na internetech za levno ještě není a v Sephoře stojí moc. :(

      Vymazat
  20. Bože ta Top dívka :D Masakr.. Jinak ta kabelka z HM je božskáá!! Já ji chciiii!! :3

    OdpovědětVymazat
  21. Tak s tou vůní Guerlain tě chápu. Už jen kvůli tomu přenádhernému balení. Musím si ji očichat a pak ji taky budu chtít, muhaha. Jinak pěkné fotky, vidím, že duha Ti z dortu emigrovala na punčochy. Tulipány jsou jedny z mých nejoblíbenějších kytek, dnes jsem (sama sobě) si zakoupila žluté exempláře a od té doby se z nich raduju. Jinak jsem marná a utahaná ze včerejší "procházky" přes Radhošť a Javorník. A bolí mě nohy :-P. Tento článek mě bavil, děkuji za optání. I hope to see you soon.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V takovém balení jsou všechny Aqua Allegorie. A že jich je hodně, tak bacha, ať je pak nepotřebuješ všechny. :) Vidíme se zítra v buse! :D

      Vymazat
  22. Ještě jsem zapomněla, že: cedulky Fuck this and Fuck that bych nutně potřebovala a ten fotoromán mě fascinuje těmi dialogy, ráda bych někdy tyto dialogy slyšela ve skutečnosti, byla by to asi skvělá komedie. "Stanu se nejvoňavějším klukem z hor!" "A snad už ani nejsem podrážděná." Perla za perlou.

    OdpovědětVymazat
  23. Hééj konečně někdo, kdo nepíše proto, že se má dobře :-), to ráda slyším a ráda čučím na fotky ala instagram a vůbec Pan Psíček je boží :-).....tulipány mám ráda moc, ale ta brněnská výstava - no teda! fakt mě nenapadá co tím chtěl básník říct !-)
    He já nespím kvůli Hermésovi, Guerlain mě nechává klidnou, ale teď si uvědomuju, že k alegorickýmu lemonu jsem nečuchala jen k mandarinkám :-)
    Hele a lakujeme stejný laky - aka Rimmel velvet a mint - teda mint jsem letos nevytáhla ještě, ale velvetuju intenzivně.....hm tu Princess bych nedala, přece nebudu dělat parodii na kokino :-) Ty si to klíďo dovolit můžeš..
    .
    Tak užívej holka užívej, ať my máme nad čím slintat a čím se bavit! :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Ten mintový lak je moc krásný. Já mám od Gabriela Salvete pár laků ze řady Stars, ale zrovna s tímhle růžovým nejsem vůbec spokojena ..takže ho taky pošlu dál :D
    http://oreoobsessionbeautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  25. Jó, fotoromán, to ještě existuje?! Fotoromány jsem žrala tak před 20 lety. To byly časy... :-D
    David Hasselhostel... Omg lol!
    Hmm, ten Guerlain budu muset jít očuchat.
    Prohlídla jsem si Instagram pana psíčka a moc ho zdravím. Ten už teda vypil kafí!

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda za vaše komentáře. :)