Stránky

sobota 26. září 2015

Nová L'Oréal Color Riche 630 Beige a nu, plus nákup kravinek

Dneska to bude stručné, jasné a k věci. Doufám. Tuhle rtěnku potřebujete. Obzvlášť pokud si jako já myslíte, že spolu s Bourjois má L'Oréel nejlepší drogerijní rtěnky a pokud máte teplý podtón pleti. Jestli jste bledule jako já, rtěnka vám rty krásně a přirozeně zvýrazní. Pokud máte v tváři i jinou než mrtvolně bledou barvu, poslouží vám jako moc hezká nude barva.


Balení je klasické zlaté a plastové. Pokud ji s sebou budete nosit, trochu se vám v tašce poškrábe. Ale nijak drasticky. Chanel to holt není. Ale low end taky ne.


Je hezky přirozená a hydratuje a pečuje. Na rtech vám nějak zázračně nevydrží. Když nebudete jíst a nebudete se olizovat, počítejte s několika hodinama. Jídlo nepřežije určitě. Barva mi připomíná legendární Asia od Rimmelu, ale oproti rimmelce vůbec nevysušuje a drží jen o málo hůř.


Jediné, co mě na ní dožralo, je to, že jsem z ní štítek sloupla i s barvou. Ale na to, že to je moje nejmíň pátá Color Riche, soudím, že to je jednorázový úlet. Rtěnku s sebou nosím místo balzámu, dá se nanášet poslepu pro instatní upravený vzhled. A to já ráda. Určitě na ni mrkněte, za sebe ji vřele doporučuju.


Rtěnku jsem pořídila v obědové pauze, kdy jsem vyběhla do DM pro balzám na rty, protože jsem u sebe v práci žádný neměla. Takže jsem koupila rtěnku, balzám (od kdy se u nás prodává Lip Butter?) a krém, který asi k ničemu nebude. Ale má přece tak ňuňu krabičku. To dá rozum.


Kupodivu, co tak (ne)rozumím složení, zdá se mi, že to zas taková hrůza nebude. Tož si ho nechám na ruce a na okrasu na stůl.

Máte rádi rtěnky z drogérky? Jakou byste mi doporučili?

5 komentářů:

  1. Balzámek je parádní a rtěnka má úžasnou barvu;)

    http://kate-trends.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Máš pravdu, tu rozhodně potřebuju. A to jsem si po revizi zásob řekla, že teď si žádné rtěnky kupovat nebudu :(

    OdpovědětVymazat
  3. Ten krém má méně hrůzný složení než leckterý high end. Měla jsem ho v nemocnici a v pohodě jsem přežila. Prostě jen hydratuje. Mně to stačí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já ho zkusím i na obličej. Nejsem taková pipka, jen trpím na černé tečky a bojím se, že mi je ještě zvětší, jako skoro všechno. Ale jestli jen hydratuje, nebudu se bát vlka nic. :)

      Vymazat

Jsem moc ráda za vaše komentáře. :)