Stránky

pátek 2. října 2015

Suché šampony, zaostřeno na Aussie pro aussome objem

Suchý šampon do mého kosmetického arzenálu patří. Je to věc, kterou používám alespoň jednou týdně posledních 5 let. Samozřejmě občas se najdou výjimky, jako třeba po šílené alergické reakci na vlasovou kosmetiku Toni&Guy, ale jinak "sucháč" používám opravdu dlouhodobě a pravidelně. Je tomu už nějaký pátek, co jsem se snažila svoje poznatky o suchých šamponech nějak systematicky sepsat.

Psala jsem už o:

Batiste pro brunety - vlasy jsou po něm hezké, ale obarví vám krk a oblečení
Batiste pro středně hnědé vlasy - nejde pořádně vyčesat, takže vyrábí takové šedivé temeno
Amica, Lee Stafford, Toni&Guy a Schauma - Amica smrdí, po LS a TG mě svědila hlava a Schauma je sice fajn, ale hrozně brzo dojde. Jo a LS (ne)voní jako Angel od T. Muglera.

Zdroj

Ozkoušela jsem, ale recenzi jsem nepsala:


Klasický Batiste - donedávna můj favorit, vlasy hezky oživí a není v nich vidět, dlouho vydrží
Tropický Batiste - krom toho, že vlasy trochu zmatní a kokosově voní, nedělá nic
Růžový Batiste - nedělá nic, jen slabě voní
Syoss - peklo. Po prvním stlačení sprej nepřestal stříkat a strašně zaneřádil nejdřív mě a poté celou kopelnu v jednom pražském hotelu, kde si uklízečka musela myslet, že došlo k orgiím s hasičákem. Navíc smrděl jako wc vůně.

Jako nejlepší se nakonec ukázal Aussie



O tom, že Aussie má suché šampony, jsem se poprvé dozvěděla z Instagramu Rendy. Jeden pro objem a druhý pro barvené vlasy. Začaly se pak porůznu objevovat na blozích (soudruzi rozdávali) a recenze byly vesměs pozitivní. Koupila jsem si oba dva. Ten na barvené vlasy je vcelku k ničemu - nedělá skoro nic, vlasy jsou po něm jen mírně míň mastné. Ale z toho objemového byla nakonec láska.

u Aussie mě hodně baví jejich popisky

Po prvním použití jsem z něj byla trochu rozpačitá. Vlasy po něm totiž vypadají dobře a mají velký objem, ale zároveň jsou hodně silně natužené. Proto taky tak skvěle drží. Ze začátku jsem si na to nemohla zvyknout - přišlo mi divné, jak mám po něm vlasy tvrdé.

Nicméně se tomu dá pomoct důkladným pročesáním. A to, jak vlasy viditelně oživí a zkrásní, nakonec převážilo, že si nemůžu sahat na lebku. Díky tomuhle suchému šamponu si nemusím mýt vlasy až 5 dnů. 3. den ho nastříkám a efekt trvá 2 dny. A vydrží dlouho - od června mám teprve druhou lahvičku, a to ho fakt nešetřím (Schauma mi vydržela na 3 použití...). Konečně mám pocit, že jsem po dlouhém hledání našla pro sebe ideální suchý šampon a zatím mě jiný neláká.

Znáte tenhle suchý šampon? A co na něj říkáte? A máte rádi Aussie?

7 komentářů:

  1. taky ho mám doma a vlastně se pod tohle můžu podepsat. tedy až na to, že já bych si po něm vlasy nejspíš vůbec nemusela umývat. třetí den nastříkám a takový sedmý si říkám, že bych si tu hlavu už mohla umýt, že už jsem fakt nechutná. jo ale vadí mi ve vlasech asi víc než tobě, navíc mi přijde, že dost vysušuje a jde hodně špatně vymýt šamponem, pořád mi ve vlasech něco málo zůstává, alespoň to je můj pocit. takže ho moc často nepoužívám... i když ten efekt dělá ve vlasech fakt moc pěkný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No asi jsem větší friťák. :) Používám špampon s makadamiovým olejem a masku s arganovým a vlasy pak suché nejsou.

      Vymazat
  2. Oooo to jsi mě nalákala, musím vyzkoušet! Já používám teď Klorane a ten mám vážně ráda. :)
    Fairychain

    OdpovědětVymazat
  3. Klorane je aj u mna topka :)) a tiez mam TG, ktory je tiez ok, zato cherry Batise nic prevratne nerobim..
    V poslednej dobe ich ale skoro nepouzivam a vlasy nosim stale v drdole B-)
    Peackapples

    OdpovědětVymazat
  4. Muj top je Klorane, nedela bordel a funguje :)

    OdpovědětVymazat
  5. A zkoušela jsi Batiste XXL Volume? Jde koupit např na http://www.xantea.cz/tagy/batiste/

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda za vaše komentáře. :)