Stránky

úterý 26. března 2013

Velký souboj náplastí proti černým tečkám + minirecenze masky Freeman

Jelikož jako mnohé a mnozí z vás trpím černými tečkami, chytám se zoufale jakéhokoliv kosmetického produktu, který slibuje, že vás jich zbaví. Slupovací náplasti používám přibližně rok a za tu dobu jsem stihla vyzkoušet snad všechny u nás dostupné a ještě něco navíc. Rozhodla jsem se tedy o své zkušenosti podělit.

Značky, které jsem vyzkoušela:

- Bioré, koupeno v Bangkoku, cena za 12 ks přibližně 36 Kč, tj. asi 3 Kč za kus.
- Victoria, z drogerie Teta za 6 ks 112 Kč, 18,7 Kč za kus.
- Balea, 6 ks v DM za 99 Kč, kus za 16,5 kaček.
- Nivea, 6 ks v Tesco za 120 Kč (v DM za 170!), kus za dvacku.
- Montagne Jeunesse, 3 ks za přibližnš 50 Kč v Intersparu, cenu za kus si spočítejte sami. :P

Jmenované viníky vidíte na následujících fotografiích. Poslední dva exempláře zrovna doma nemám. Použila jsem tedy fotky ze stránek oficiálních distributorů a upravila v programu Malování, který miluju a hrdě používám. :)


Takže popořadě:

Bioré

Ač u nás tyto proužky běžně dostupné nejsou, e-shopy s asijskými BB krémy je přidávají jako dárek k objednávce a věřím tomu, že se budou dát brzy jednoduše sehnat. Všechny proužky v balení jsou svým tvarem a nařezáním ideální pro použití na nose, dají se ale s trochou cviku nalepit i na bradu a čelo, což jsem udělala. Mají se nechat působit 10-15 minut. Nečistot zachytily opravdu hodně, nicméně nevzaly všechno. Z pomyslných 5 bodů hodnotím 4.


Victoria

Tyto proužky jsou pro mě novinkou, ale je pravda, že jsem na ně narazila víceméně náhodou. Vyrábějí se - pokud mě paměť neklame - v Bulharsku a tomu tak trochu odpovídá jejich oldschoolovy vizuál. Pokud si je koupíte, nezapomeňte se zasmát vtipnému překladu do češtiny na zadní straně krabičky. Co se týká účinnosti, moc mě neoslovily. Něco sice vytáhly, ale žádný zázrak. Navíc se špatně přikládají k nosu, nejsou předstříhané. A podivně "rusky" smrdí, připomíná mi to odér v mhd z větší části obsazené důchodci. Z 5 bodů dávám 2 a už si je nekoupím.

Balea

Proužky Balea jsou celkem fajn, už jsem je měla mnohokrát a asi si je brzy zase koupím. Všech 6 v balení je tvarováno na nos a lze je používat i jinde, kde kupodivu také dobře drží. Zachytí cca 60 % nečistot, což je docela fajn. Z 5 bodů dávám 3, což je na český průměr dobrý výkon.

Montagne jeunesse

Na tuhle značku jsem narazila náhodou při nakupování jídla a řekla jsem si, že za 50 korun ji zkusím. Proužky se mají oproti všem ostatním nechat působit asi 20 minut. Jsou černé a prý obsahují nějaké uhlí. No po 20 minutách jsem s nimi pár teček sloupla, ale žádný zázrak se nekonal. Nicméně jsem na ně pak našla na internetu hromadu ultrapozitivních recenzí, takže jsem je měla možná nechat působit déle. Ještě si je koupím znova, abych se neunáhlila, ale zatím by to bylo tak na 2 body.

Nivea

Čisticí proužky Nivea jsou na českém trhu klasikou a reklama na ně šla v televizi poprvé, když jsem byla ještě na základce. Jako jediné mají rozdílný tvar pro nos a bradu. Ty "bradové" přilnou lépe. Avšak pokud máte teček hodně a na větší ploše, nepokryjete je na jedno nalepení všechny. Proužky čistí skoro tak dobře jako ty od Bioré, jejich nevýhodou je však cena. Rozhodně se vyplatí se po nich dívat jinde než v DM, tam mají krom svých privátních značek předražené snad úplně všechno. Já jim dávám 3,5 bodů z 5 a až na ně někde narazím za nešílenou cenu, okamžitě si je hodím do  košíku.


V nadpisu slibuju ještě recenzi na masku od Freeman a sice na slupovací okurkovou masku, o jejíž koupi jsem psala asi před 2 týdny. Tady je na fotce spolu s proužky Balea.


Vypotřebovala jsem ji už dávno, ale pořád jsem nemohla přijít na to, co mi připomínala při slupování. Až o víkendu na výletě v horách mi to došlo - párky striptýzky! Nemyslete si o mně, že jsem takový dobytek, že bych se něčím takovým dobrovolně živila, ale hlad mě jednou donutil je kdesi na vodě pozřít. Proto jsem na to taky nemohla tak dlouho přijít. Úplně stejnou konzistenci jako ten mastný platový obal má maska po zaschnutí a úplně stejně divně se cítíte, když si ji sundáváte z ksicht... pardon z obličeje. Po použití jsem nezaznamenala jediný rozdíl oproti stavu před, akorát jsem ze sebe asi půl hodiny olupovala pozapomenuté "šušínky".

A co vy? Jak bojujete s černými tečkami? Používáte náplasti? A souhlasíte s mým hodnocením?

5 komentářů:

  1. Nacházím se také v období testování čisticích náplastí. Zatím jsem vyzkoušela Rival de Loop (z drogerie Rossmann) a Baleu. A vyhrává to Rival de Loop, Niveu asi vyzkouším, a díky Tobě teď toužím po těch Bioré (asi marně).

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem našla tyhle, chystám si je objednat jen doufám, že nebudu muset platit velké poštovné. http://www.biore.com/en-US/deep-cleansing-product-family/pore-strips#regular

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pak dej vědět - jak fungujou a jaké bylo poštovné, jsem jedno ucho. :)

      Vymazat
  3. já sem před nedávnem také psala článek o testování těchto náplastí :) vyzkoušela jsem Essence, Baleu, Niveu, Rival de Loop a Synergen :) ještě se chystám na nějaké korejské :)

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda za vaše komentáře. :)