Stránky

čtvrtek 2. října 2014

Dvě výzvy

Některé bloggerky vyhlásily na Meduňčin popud říjnovou výzvu a já k ní za sebe přidám ještě jednu malinkou osobní taky. Ale pěkně popořadě:

To už je to jako fakt rok, co byl říjen? Pche!


I letos se k výzvě přidám. Jak to se mnou dopadalo loni, se můžete podívat třeba sem, sem, nebo sem. Stopka nákupům mě přiměla jít do sebe a do svých zásob a dala světu pár nadávacích článků. Myslela jsem si, jak jsem se poučila, jenže ouha - opět tu mám pár ležáků, kterým jsem se hodlala věnovat "až někdy později" a dělala o nich, že tu vlastně nejsou.

Kašlete na nákupy a raději si upečte štrůdl, když je ten podzim.

 Letos se jich ale zbavím líp. Nebudu trpět a věnuju je kamarádům, kteří zítra pořádají housewarming party a neprozíravě do pozvánky napsali, že vstupenkou jsou věci do domácnosti, protože sami nemají nic. Takže ode mě dostanou hromadu reklamních hrnků, hipísácký čajový servis a šampon Timotei, co se mi po něm už po 1. použití loupala celá hlava. Jakože i na čele. Cha!

Aspoň se dokopu napsat vám něco o té hromadě věcí, co jsem nasyslila od jara. Dokonce mám i spoustu fotek, jen jsem jaksi neměla psavou. Což nechápu. Myslím, že jsem se vám ještě nechlubila, že mám doma všechny tři palety Naked, že? No prostě je třeba tu výzvu zopakovat. Něčemu mě to tehdy jistě naučilo, ale jaksi jsem na to pozapomněla.

Mno a k té druhé výzvě...


Ne abyste pro mě hlasovali v Blogerce roku. V akci o jejížto existenci bych ani nevěděla, kdyby ji nesdílela na svém facebooku Kristýna z In your face. Jsem tam nominovaná s hromadou dalších blogů, ze kterých polovinu ani neznám. Běžte na jejich web a pokud cítíte potřebu, klidně ten svůj hlas i někomu pošlete, ale mně prosím ne

A místo hlasování se běžte mrknout do lesa.
Že prej pomalu začínají růst lysohlávky.

Budou za to po vás chtít mail a telefonní číslo a přece se nechcete ocitnout v kdovíjaké marketingové databází jen kvůli mně. Stejně všichni dopředu víme, kdo to vyhraje. :) Co se mi na tom celém líbí asi jako jediné je, že seznam nominovaných bloggerek můžu použít pro rozšíření obzorů a zas si po čase počtu u někoho nového.


Tož tak. A protože mám nominaci v kategorii bjůty, další článek bude už konečně zase o kosmetice.

Kdo myslíte, že to letos vyhraje? Nakupujete i v říjnu? Máte se? A co Jan Tleskač?

19 komentářů:

  1. Jan Tleskač je hrdina, větší Mirka Dušína! Právě mám taky v plánu rozšířit si obzory, popřidávat si pár blogů do sledování, a pak je zase vyházet (až se naštvu na styl psaní, úplatnost a podobně :D) A navíc vůbec nevím, kdo vyhraje, jsem na to zvědavá :-) Taky byl nkdo tak zlatý a přidal mě tam, ovšem kam se hrabeme, že jo :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Pořád Vás zbožňuju :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jan Tleskač asi nevyhraje... Štrúdl bude, všechno bude... Tak jsem zvědavá na článek o Nakedkách. ;) A říjnu nenakupuju. Však mám blbostí doma dost:))
    Kdo vyhraje nevím, přála bych to méně známým blogerkám, ale ty asi nemají dost hystericky hlasující čtenářskou základnu. Takže to budu trošku ignorovat.
    (A do takových hlasování zadávám své předchozí a už neaktivní číslo...)

    OdpovědětVymazat
  4. To je jasný, že vyhraje PLH v beauty kategorií, bez diskuze...

    OdpovědětVymazat
  5. Některé kategorie jsou asi jisté :) Ale taky si ráda rozšířím obzory, blogů je sice fůra, ale málo těch, co by se daly fakt číst...Ale co zas přispíváš, tak je to hned o něco lepší ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Zase jsem tě nominovala já, promiň, promiň ... Ale udělala jsem to čistě jen proto, aby se lidi dozvěděli o tvém blogu, kdyby jej náhodou neznali. Třebas někomu posloužíš jako inspirace, jak blog dělat :-)
    Jinak telefonní číslo letos nechtěli, stačil jen mail. Jelikož jsem hlasovala i vloni, tak musím říct, že nemám pocit, že by můj mail nebo tel. číslo někomu dávali, protože mi chodí pořád ten ty stejné maily od prodejců, kde jsem se dobrovolně zavázala sama (např. Marks & Spencer, DM drogerie apod.) a nějaký marketingový atak se opravdu nekonal.
    Jinak to, že zase vyhraje PLH, je jisté. Jen doufám, že ji nikdo nenominoval v sekci Fashion:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale já se nezlobím, naopak! Udělalo mi to velikou radost, že si někdo myslí, že patřím do soutěže s takovým názve, opravdu. :) Jen rovnou říkám, že když stejně víme, že vyhraje "vy víte kdo", nemá smysl se kvůli mně otravovat nějakým klikáním. Když jsem chtěla zkusmo hlasovat pro Micku, telefon to po mně chtělo, tož nevím.

      A ta inspirace jak dělat blog - muhehe! Vždyť nemám ani fejsbůk a instáč a ani jsem si za ten rok a půl nezvládla udělat záložky! :D Ale je to v plánu, někdy... A tvá poslední věta - lol, souhlasím.

      Vymazat
  7. Taky myslím, že ta soutěž se mi hodí jen k tomu, abych se dozvěděla o nových kolegyních :-) Já bych to třebas přála i těm skvělým a méně známým, ale tak koneckonců v kategorii Beauty ani ta výhra není až tak extra, to už má lepší kategorie Food - sapolupráce s magazínem Billy zní suprově :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, ak chces spoznat novy blog, mozes nakuknut aj ku mne.

    KAVIAREŇ-U-MAČKY

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem ráda, že mě někdo nominoval, když jsem to viděla, aj mě to dojalo :). O hlasování jsem sice psala, ale že bych měla nějaké nutkání prosit, aby mi každý dal hlasíček, to ne...jinak jsem ráda, že jsi zpátky, moc ráda tě čtu a těším se na další články :). Jsi taková správná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dyk já su taky dojatá. To jen nejde poznat asi. :) Z toho, co mi píšeš mimochodem taky. :) A nikdo tu neříká, že žadoníš o hlasy přece, však ty jsi rozumná holka. Tobě bych to vítězství aj přála.

      Vymazat
  10. U první výzvy obracím oči vsloup a radši nekomentuju, že zrovna Ty ... %)

    U druhé - dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ach ne, Chobot si kvůli mně vykloubí oko! :P

      No dobře, tak jsem výplatu rozfofrovala ani ne týden potom, co mi přišla a stejně musím být do té další jen o chlebu a o vodě, ale proč to nezaobalit do bloggerské výzvy, že? :D

      Vymazat
  11. Já tu výzvu popravdě moc nechápu, když nemusím nakupovat, nenakupuju, myslím že kvůli tomu všechny blogerky vypadáme, jak kdybychom byly kompulzivní shopaholičky, což tak špatně na tom zas celá blogosféra bejt nemůže.. Ale tak ok, hlavně, že vás to baví:D

    Co se blogerky roku týče, já nadšeně sleduju kategorii objev roku - plno blogů stojí za kouknutí, a tady je mám všechny pohromadě:)

    Jsem hrozně ráda, že zas píšeš, vítej, vítej!

    OdpovědětVymazat
  12. Letos bych výhru ppřála Lou, Vivi, Sopaholic Nikol, nic proti těm co to vyhráli loni, všem jsem to přála, ale nebude nuda, když budou pořád vyhrávat Ti stejní?

    Jinak zadávat takový věci při hlasování je fakt blbost, proto nehlasuji :-/

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda za vaše komentáře. :)