Stránky

čtvrtek 9. října 2014

Třikrát meh

Na úvod se teda musím přiznat, že jsem si "meh" musela vygooglit, jestli to znamená, co si myslím, že to znamená. A jo, znamená to to, co jsem si předtím myslela, takže ještě zas tak stará nejsem. Jupí!


Jak už vám všem asi došlo, chci se dnes podělit o své nijaké dojmy a lhostejný vztah ke třem věcem. U dvou vás to asi nepřekvapí a u té třetí čekám, že to schytám.



Jedná se o řasenku Lash Architect od L'Oréalu, dvoufázový odličovač se světlíkem od Bione a hyaluronový krém Eveline.

Řasenka




Jo, přesně ta řasenka, kterou si všichni chválí, mi vůbec nesedla. Pořídila jsem si ji, když stála v déemku v akci dvě kila v bláhové naději, že třeba nebudu muset utrácet skoro tisícovku za svou milovanou rubinštajnku. Ale kdeže. Taky se vám líbí výraz spidery lashes? Já ho mám raději ve formě slova čteného z monitoru, na ksichtě mi to viset nemusí. Ale bohužel už v první vrstvě mi tahle věc řasy obaluje nerovnoměrně a vyrábí mi okolo očí pavoučí nožičky. Statečně jsem ji používala asi 2 týdny v naději, že se rozmaluje, ale bohužel se tak nestalo. Naopak kousky barvy mi pravidelně z řas opadávaly a vyráběly mi během dne abstraktní mejkap. Leží mi v šupleti a čeká na návštěvu mé o 13 let mladší kámošky, co jí všechno dražší než Essence dělá ohromnou radost (a taky má nádherné řasy, takže jí bude stačit jen mikrovrstva a bude z ní krasavice nesmírná).



Bione oční odličovač mi byl sympatický, neb je český, bio a je ho 200 ml za asi 80 kaček. Odličuje docela dobře. Oproti mé oblíbené Mixe s ním dokonce spotřebuju míň odličovacích tampónků a neubývá mi tak rychle. Ale musím s ním na oči trochu víc tlačit a celkově z jeho používání nemám tak komfortní pocit jako s dvakrát dražší a rychleji ubývající Mixou. Logické by teda bylo, kdybych zůstala u něj, ale kdoví proč to asi neudělám. Snažím se ho od začátku září dorazit a snad vůbec neubývá, chjo.


Tenhle krém jsem si koupila, neb se značka Eveline jednu dobu na blozích docela chválila. Navíc má v sobě tu kouzelnou kyselinu na h, tož sem s ním. No a krom toho, že docela hezky voní, nedělá vůbec nic. Fakt už minutu po aplikaci mám pocit, jako bych nic nepoužila. Občas si ho dám na celý obličej, bře je mi proti srsti vyhazovat věci, co mi nedělají zle, ale fakt mi to přijde, jako kdybych se potírala vodou. Btw jaký byste mi doporučili dobrý hydratační a vyživujicí oční krém? Klidně i dražší.

Co rozhodně není meh

Co ale rozhodně není meh je ta kniha, ze které jsem si sprostě propůjčila obrázky. Poznáte někdo, o jaké že to veledílo se jedná? Kdo to uhodne první, dostane ode mě citrusový Korres sprcháč. Svoje tipy mi prosím pište na e-mail spolu s tím, jak jste na to přišli. Hádat můžete do neděle 12.10. do půlnoci.  Už to je dávno uhodnuté. A valím bulvy, kolik z vás to ví. A protože mě zajímá, kdo to všechno pozná, pište mi prosím dál. Ze všech ostatních odpovědí vylosuju ještě jednu, jejíž autor/ka dostane luxusní přírodní peelingové mýdlo s olivovým olejem. Vítěze oznámím během pondělka.

Co vás v poslední době zanechalo chladnými? A co vás naštvalo? A potěšilo?

12 komentářů:

  1. Aničko, Ty jsi si ještě nepořídila ani nevyzkoušela ten Garnier?!!:))) Knížku netuším, obrázky jsou mi povědomé, ale nevím nevím:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když já nevěděla který. Měli jich tam víc - jeden modrý, další tuším fialový... Hrozná rozhodovací muka. A vedle v regálu Mixa v akci. Chjo. :D Pošli mi pls odkaz, který to je a slibuju, že ho pořídím, hned jak dorazím tuhle nádheru. :)

      Vymazat
    2. Ani, je to to tento:
      http://www.krasa.cz/dvoufazovy-odlicovac-ocniho-make-upu-125-ml.html?utm_source=Sklik&utm_medium=cpc

      Už mám asi třetí balení:)

      Vymazat
  2. Mně nejvíc vyhovuje oční krém alverde s mučenkou, a to jsem jich vyzkoušela mraky, je fakt výživný. A ten odličovač se světlíkem mě dost zaujal...

    OdpovědětVymazat
  3. Ja som skusala od Bione s Aloe Vera tiez odlicuje dobre ale ked si ho dam este raz na tamponik na docistenie uz ma stipe, asi sa vratim radsej k Yves Rocher, chcela som zmenu ale velmi to nefunguje

    OdpovědětVymazat
  4. ja si pripadam ako mimozemstan, odkedy som si pred mesiacom kupila Rouge Edition Velvet od Bourjois, vsetci chvalili, Moora pisala ze "to potrebujete", ale pre mna je to asi sklamanie roka :( akurat som publikovala recenziu http://thebeautycouloir.blogspot.sk/2014/10/recenzia-bourjois-rouge-edition-velvet.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sto lidí, sto chutí. Já si ji málem koupila už v létě, ale i ten nejmíň zářivý odstín na mě vypadal hrozně nápadně, jak jsem extrémně bledá. Ale na ruce mi vydržela celý den, i mytí vodou. Ovšem to, že Bourjois už nebude francouzská, mě nakrklo.

      Vymazat
  5. Ty jo, nechápu proč to Bione tak hrne, posledně mně v drogérce překvapili s novýma odličovačama, pak s novýma micerálkama a tenhle odličovač jsem taky ještě neviděla. Radši by měli zapracovat na těch obalech :) Ale jako s tím původním dvoufázovým jsem byla dost spokojená.
    Co mně v poslední době překvapilo, tak výživnej krém od Weledy, kterej jsem vyhrála v DMku, od Weledy jsem zatím nic neměla, ale tohle mně tak nadchlo, že zvažuju i něco jinýho.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo? Kdyby to vypadalo trochu víc k světu, tak natrhnou Alverde zadel.

      Vymazat
  6. Meh je moje oblíbené slovo :). Jinak nejlepší oční krém, který jsem měla, je Sensi system od Institut esthederm, ale stojí přes tisícovku... Ale je boží. Vyléčil mi ekzém na očních víčkách a po doléčení mi vykouzlil hladkou, hydratovanou a odpočatou pleť v očním okolí. Ještě mám zbyteček, který šetřím na horší časy (kdyby se bídák ekzém zase objevil). Kosmetika Bione mě absolutně neláká a False lash architect jsem měla kdysi dávno a fungovala na mě stejně jako na Tebe, taky jsem ji poslala dál.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Znamenám si. Radši tisícovku za krém, než ve čtyřiceti na lifting, žejo.

      Vymazat

Jsem moc ráda za vaše komentáře. :)