Stránky

úterý 14. října 2014

Peeling, co potřebujete a rozluštění otázky z posledního postu

Dneska to bude ultrarychlé. Inspirovala jsem se u Moory a chci vám ukázat, co rozhodně ještě potřebujete. Nebo spíš říct, co potřebujete a ukázat vám jeden produkt, který takový čistě náhodou je.



 Takže: potřebujete dobrý peeling. Protože když je opravdu dobrý, dělá divy. Při pravidelném používání mizí černé tečky, jizvy a dokonce se vám i trochu vyhladí vrásky a vypne pleť. Taky máte rozjasněnější barvu a jednotnější tón pleti. Prostě samá pozitiva a jistoty. Špatná zpráva je, že těch dobrých je fakt málo a to, že je peeling dobrý, poznáte až na vlastní kůži.



 Za sebe vám doporučuju držet se přírodních výrobků - aby ty brousicí částečky nebyly z plastu - a nečekat, že vám výrobek za pade udělá větší službu než plastická operace. Tento peeling značky Matic Spa je můj oblíbený a mám doma už třetí balení a můžu s klidným svědomím říct, že dělá fakt krásnou pleť. A jestli na něj někde narazíte, běžte do něj, protože ho fakt potřebujete.


No a teď to rozuzlení. I když vy ho asi ani nepotřebujete. Protože to, že se jedná o knihu Web ostrý jako břitva od Jana Řezáče uhádlo neuvěřitelných 21 z vás. A to jsem si myslela, na jakou zapeklitost se vás neptám. Autorka první odpovědi mi už svou adresu dala a až se mi podaří spojit i s dámou, kterou jsem vylosovala ze zbývajících odpovědí, pošlu jim oběma také kousek kosmetického Řecka. A vy, co jste nevyhráli, nezoufejte. Něco mi říká, že se ještě nadělovat letos nejmíň jednou bude. :)

Máte rádi peelingy? A Řecko? A Webdesign?

9 komentářů:

  1. Peeling si dělám pravidelně a naprosto souhlasím, že když sedne dělá s pletí divy :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zrovna dneska jsem si koupila na zkoušku nějaký neemový, tak jsem zvědavá. A potvrzuju všechna tvoje slova, bez peelingu ani ránu :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem na pleťový peeling lempl. Asi mě to začne tlačit až později, až začne pleť stávkovat.

    OdpovědětVymazat
  4. já mám ráda peeling od freemanu

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá zajímavě. Zrovna mi dochází můj, tak možná mrknu po tomto :)

    OdpovědětVymazat
  6. A kde se dá pořídit? :) jen na internetu, nebo i v nějaké kamenné prodejně?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obávám se, že asi jen na netu. Prej měli Mastic Spa v tom bio obchodě v Kotvě, ale nevím o tom, že by se to tam ještě dalo pořídit. Tento exemplář jsem teda koupila v kamenné prodejně, ale na Krétě.

      Vymazat
    2. Hele tak jsem zagooglila a asi to v tom Biooo mít budou. :)

      Vymazat

Jsem moc ráda za vaše komentáře. :)