Stránky

pátek 17. října 2014

Ty seš ale Budapešť!

Myslím, že už jsem to sem psala. A jestli náhodou ne, tak vám to stejně asi už dávno došlo. Občas si věci kupuju prostě jen kvůli obalu, značce, nebo názvu. Tento lak mám doma ze dvou posledně jmenovaných pohnutek. Jednak je to O.P.I a druhak se jmenuje You're such a budaPest! Předpokládám, že ten džouk chápete všichni a kdybych se ho jala vysvětlovat, byla bych tak akorát Captain obvious.

Ten hnědý lak je O.P.I I'm fondue of you a už se sto let nedělá.
Barbarsky ho ředím odlakovačem, maluje furt hezky.

Budapešť je z loňské Euro Centrale Collection a pořád ještě se dá koupit na parfums cé zet. Je tam taky "český" lak Can't find my Czech book, ale ten už si kupovat nebudu, neb je bleděmodrý a podobné mám už dva. I když... :)




Lakuje se dobře. Dávám si ho ve dvou vrstvách a s nadlakem a podlakem mi vydrží standardně 5 dní. Gut, nicht?


Akorát můj kluk s ním má problém. Že prej to je jak kdybych si přivřela ruku do dveří. Ale on mrčí skoro na všechno, takže to ignoruju.


Laky O.P.I jsou super a mám je ráda a tento není výjimka. 

Jak to máte s lakováním vy? Která je vaše oblíbená značka? Jaké barvy upřednostňujete? Co na to váš kluk? A jak by si lakoval nehty Jan Tleskač?

10 komentářů:

  1. Chlapi tomu nerozumí... Ale ten můj to moc neřeší :-). Mám nejradši různé odstíny červené, ale to už jsi asi odhadla ;-). O. P. I mám taky moc ráda, momentálně mám dva: Dutch tulips a Lucky lavender, oba jsou nádherné. V poslední době mě ale příjemně překvapily laky Miss sporty z rychleschnoucí řady. Stojí 30 Kč, mají nádherné odstíny, skvěle se lakují, kryjí už v jedné vrstvě, bleskově schnou a vydrží bez poškození týden. Akorát nemůžu nikde najít složení, a asi moc pěkné nebude. Jinak bych z nich byla nekriticky nadšená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucky Lavender vypadá skvěle. A o těch MS lacích se to všeobecně ví. Jenže do pár měsíců vyschnou. Alespoň mně se to tak vždycky stalo.

      Vymazat
    2. Zlozenie by mali mat v obchode v stojane Miss sporty naboku v letaciku. Nasla som v tete v Brne, inde neviem. Kazdopadne drogerkova lakova klasika, ziadne touleny som tam nenasla, ale nejake ftalatove zluceniny tam tusim boli (ja sa v tom moc nevyznam, vzdycky prejdem iba ci tam neni to najhorsie).
      Inak mne nedrzia nijak extra a suhlasim, ze vyschnu rychlejsie ako ine laky.

      Vymazat
  2. P. S. A Budapešť se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  3. Can't find my Czech book jsem chtěla kvůli názvu, ale zrovna takovou barvu moc nenosím :(((
    OPI mám hodně ráda, nikdy jsem neměla problém, že by mi nedržely, ale po tom zdražení, které bylo nedávno, už mi ta cena už přijde moc :((

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právěže na parfums pořád stojí pod tři kila. :) Ale určitě je lepší nakupovat je v zahraničí. V Řecku je měli za 9 Eur.

      Vymazat
    2. a jó :) tak to když bych měla choutky, tak budu nakupovat tam :))
      někde v zahraničí jsou ještě dražší, třeba v Německu nebo na Mallorce :( ale zítra se po nějakém krasavci mrknu na veletrhu :)))

      Vymazat
  4. Euro Centrale je naprosto boží kolekce! hrozně se mi líbí právě BudaPest a CzechBook, chtěla jsem si je koupit, ale pak mě osvítilo a napadlo mě, jestli k téhle kolekci nemají sadu miniatur... a nechci to zakřiknout, ale už je na cestě z ebay :) a objednal mi ji jako dárek přítel, protože je v tomhle boží a chápe moji úchylku :D

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné nehty, ale na mě by bohužel moc dlouho nevydržely. V práci dělám potisk triček a tak pracuji s teplými materiály a barvami, které dávají nehtům zabrat. I když teda musím říct, že v poslední době to šlo hodně dopředu a už to taky není taková ta šeredná chemie, jako bývala kdysi. :-)

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda za vaše komentáře. :)