Stránky

neděle 5. října 2014

La Roche Posay: Effaclar Mat

Kdysi dávno - v dubnu, ehm - jsem slíbila recenzi na Effaclar Mat. Takže je nejvyšší čas s tím něco udělat. Nejdřív bych vám chtěla popsat svou pleť, abyste si pak mohli přebrat, jestli vám mé poznatky vůbec k něčemu budou.


Už jsem to sem sice psala mockrát, ale předpokládám, že máte na starosti i jiné věci, než si pamatovat podružnosti o mém ksichtu. Pleť mám smíšenou až mastnou a od lesknutí pár hodin po namalování mi zatím nepomohlo skoro nic. Na akné netrpím, zato se mi dělají černé tečky. Na bradě, na nose, na čele a někdy mi nějaká ta mrcha vyraší dokonce i na tváři. Kožní lékařka mi řekla, že je to prostě typ pleti a že na to holt nezabírá nic jiného než mechanické čištění a používání kosmetiky, která pleť neucpává.



Doporučila mi právě Effaclar Mat a dokonce o něm prohlásila, že je léčivý. A ne, nemyslím si, že je podplacená. V šupleti měla vzorky krémů od všech lékárenských zástupců kosmetiky a dala mi 6 minitubiček po 5 ml (plné balení má 40 ml), ať si to pořádně ozkouším a zbytečně neutrácím.



Krém samotný má okamžité matovací účinky a lesknu se s ním o poznání méně a později. Docela obstojně hydratuje a taky příjemně voní. Póry jsou po něm staženější a opravdu se o trochu méně rychle zanášejí. Dá se normálně použít pod makeup/bb krém/bb pudr. Nesmí se to ale s jeho množstvím přehnat, pak to trochu cuckuje.


Pokud máte pleť jako já, krém vám pomůže. Nesmíte od něj ale čekat, že vám změní typ pleti - to zatím asi nedokáže nikdo. Vaše problémy ale zmírní a dostane pod kontrolu a s trochou makeupu si vašich teček/pórů/whatever nevšimne nikdo. Kdybych nebyla pipka, co si musí koupit všechny krémy světa, asi u Effaclaru zakotvím. Teď ale zase koketuju s přírodkou a vypadá to, že brzy skončím u kosmetičky na čištění a po cestě domů navštívím pokorně lékárnu...

Znáte Effaclar Mat? A jiné výrobky z této řady? Co na ně říkáte?

10 komentářů:

  1. Jéééé a my máme dokonce i stejný typ pleti. další důvod navíc, proč Vás milovat :). Mně teď hodně pomohl Lancome visionnaire. Suché tváře hydratuje, zbytek obličeje zklidní a netvoří se mi tolik ucpaných pórů. Jen nemá přírodní složení a je poměrně drahý. Ale zase ho stačí malinko, takže vydrží dlouho. S pozdravem Vaše věrná čtenářka Tereza

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terezo! Ohledně Visionnaire se snažím už asi měsíc přesvědčovat, že z té řady nic nepotřebuju! :D Měla jsem 2 pytlíčky vzorků a byl teda super.

      Vymazat
    2. Je to jistý, potřebujete!!! :) Tereza

      Vymazat
  2. Znám :) Na Vánoce jsem sestře kupovala odličovací mýdlo/pěnu a takový minikrémeček na problematické pupínky. Když jsem viděla, že to bezvadně funguje, okamžitě jsem do lékárny letěla taky! Můžu vřele doporučit cokoliv z téhle řady!
    Cats Know the Best^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem i ten čisticí gel a moc na mě nezapůsobil a hned jsem ho poslala dál. A nová majitelka z něj taky nadšená nebyla.

      Vymazat
  3. Ja si ho chcem kúpiť už dlhšie, ale vždy keď sa mi minie aktuálny krém je v akcií niečo iné. Tak snáď tentokrát sa to už podarí :-)

    KAVIAREŇ U MAČKY

    OdpovědětVymazat
  4. mně zatočil s mastnou pletí,takže spokojenost

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda za vaše komentáře. :)